Szeptember 2/2

154 6 3
                                    

-Vágjunk is bele!A tegnapi napon számtalan dolgot elfelejtettünk átbeszélni.Először is...
Nyílt az ajtó,és Arnold botorkolt be rajta.

-Neményi!-Arnold kedvetlenül megfordult.-Négy percet késtél.
-Elnézést,már megint lerobbant a busz-vonta meg a vállát.

-Tudom,hogy apukád hozott ma is kocsival az iskolába-tette csípőre a kezét Haller.

-Valóban,de lerobbant elöttünk a busz.Idő volt kikerülni-közölte.Az ofő inkább legyintve elengedte,és miközben Arnold a helyére ült,izgatottan folytatta:
-Először is,mindenki írja fel egy lapra a szülei elérhetőségét,a hátsó padokból kezdjük összeszedni!

De jó...szóval anyáét és apáét is meg kell adnom.
Ez a kérés az ofőtől egy kissebb bonyodalmat okozott,mivel tizenegy gyerekből heten feltették a kezüket.
-Tessék,Kamilla-szólította fel az ofő elsőként.
-Tanár úr,a szüleim elváltak,kiét írjam fel?
Mielőtt Haller válaszolhatott volna gyorsan elmondtam én.
-Egyszerűen írd fel mindkettő szülőd telefonszámát.Én is azt csináltam!-feleltem fel sem nézve a lapomról.

-Pontosan ezt akartam mondani köszönöm Virág.

Az ofő még gyorsan elmondta,hogy a plakáttartókba amik üresek,hozhatunk posztert,de figyelmeztetett,hogy ,,ízléses,kilencedikes osztály falára valót."Szóval akkor Pete Wentz-eset nem....A neveteket írjátok fel egy kis papírra,hogy a tanárok meg tudják jegyezni a nevetek.
Utána az ofő helyett az új irodalom tanárunk jelent meg.
-Ki használata a degradál kifejezés?-kérdezte mindenféle bevezetés-És ki tudja mit jelent?
Arnold,Kinga,Reni és én feltettük a kezünket.

-Hát...ez nem túl bíztató.Tessék!-mutatott Renire.
-Lealacsonyíto,leminősít-felelte félénken.

-Nagyon szép köszönöm-bólintott a tanár.

A tanár letörölte a táblát utána felírta  nevét.Kardos Kálmán.
Egézs órán nagyjából csak 4-en jelentkeztünk.Régebben is az osztályban én voltam a legjobb magyaros,de itt kétlem,hogy én leszek az.
Csengetés után egyszerre bolydult fel az osztály,mindenki pakolászni kezdett.

-Ti négyen!-mutatott sorban először rám aztán Arnoldra,Renire és végül Kingára.-Ajánlom figyelmetekebe az olvasókört.Uuuu...ez tetszik!Szerintem majd elmegyek megnézni

-Tanár úr én sajnos nem tudok majd menni!-mondta Kinga.-Lovaglok,így nem fog beleférni az időmbe.

-Én szívesen megnézem majd-mondtam mosolyogva.

-Ennek nagyon örülök.

Reni és Arnold is felajánlotta,hogy ott lesznek.Legalább majd nem leszek egyedül.
Az irodalom után még 5 óránk volt.2 francia Alphonse Durand tanár úrral,egy földrajz Farkas Evelin tanárnővel,aki laza órát tartott,egy töri Barka Gabriella tanárnővel,aki egyáltalán nem akart ismerkedni,hanem lediktált úgy hatoldalnyi anyagot,na igen...a töri nem a legnagyobb erősségem,de remélem itt valamenynire menni fog!Asszem leszakadt a kezem...és végül ismét egy negyvenöt perc Durand-nal,az első franciakultúra-óránkon.
Renivel együtt megírtuk az összes házinkat(volt bőven)utána pedig elmentünk a suli könyvtárba.Két felé váltunk ő a francia könyveket nézegette én pedig a Természettudományi könyveket nézegettem.Igen,úgy tervezem,hogy az orvosi egyetemre akarok menni.Ahoz még elég sokat kell tanulnom,de akkor sem fogom feladni.Reni még egy kicsit maradt a könyvtárba addig én kivettem pár érdekes 10.-es biológia könyvet(a 9.-est már huszonötször áttanulmányoztam)és elindultam újra a boxom felé.Még volt mit ragasztgatnom a szekrényembe,ezért folytattam amit elkezdtem reggel.

-Virág?-kérdezte Reni.Jaaaa...igen éppen a szekrényemben ültem és a plafont ragasztottam le poszterekkel.
-Kész vagyok.Segítesz?-nyújtottam a kezem,mire ő megragadta és kihúzott.

-Eddig ragasztgattad?

-Aha-bólintottam.

-Mehetünk haza?

-Aham.Már is!

Ugye Renivel nagyon közel lakunk egymáshoz,így hazáig mentem vele.
-Amúgy.Te eddig hol laktál?

-Síkságon-válaszolta lihegve.

-Áaa értem.

Mikor megérkeztünk elköszöntem Renitől,és folytattam tovább az utamat.Egyszer csak elkezdett pittyogni a telefonom.Inkább igazából jelzett,hogy új ismerős jelölésem jött,és nem csak egy.Több is!Pl bejelöt Zsolti,Dave,Kinga,Kamilla,Andris,Robi,Arnold,Jacques kivétel egy embert...fura Ricsi mért nem jelölt be?És ez engem mért érdekel?Már épp elakartam rakni a telefonom amikor is megnéztem a kijelzőt és láttam,hogy Ricsi bejelölt!Rögtön visszajelöltem mindenkit.Sokan még írtak is.
Pl Dave megadta mindenkinek a telefon számát.Zsoltival elcsevegtem egy kicsit.A rockerek videóklippeket küldözgettek...
Délután anya még nem ért haza,így videóklippeket nézegettem.Reninek ugye megígértem,hogy küldök is néhányat.Amiből az lett,hogy 3 és fél órát beszélgettünk videóchatbe.Anyának mindent elmeséltem a mai napomról vacsi közben utána pedig mentem aludni már...

,,Ha én lennék Bencze Virág!"(Szjg FF)A Kezdet Nehéz!🧡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz