1. BÖLÜM

190 6 3
                                    

13 yaşındayım ve 7. sınıfa gidiyorum.Okul dönemim başlamıştı.Kısacası okulu sevmeyenler için "SIKICI HAYAT"

Okulun ilk günüydü.Okul saatinden bir saat önce kalktım.Eeee nede olsa okulun ilk günü olunca insan süsleniyor.

Kalktım,elimi yüzümü yıkadım ve dolabımın kapağını açtım.Dolabımı bayağa bir kurcaladım.İşte sonunda güzel bir şey buldum. Dar, bacakları yırtık kotum ve üzerinde göz kırpan gülücüklü tişörtümü giydim.Gelelim saça.Saçlarım düzdü,saçımın ön kısmında bir yere maşa yaptım.İşte saç da bitti.Sırada makyaj vardı.Fazla abartmadım,biraz kavunlu rujumu dudağıma sürdüm ve birazda gözüme kalem çektim.İşte hazırım.Sıkıcı okul hayatımın sevdiğim kısmı sadece buydu.

Evden çıkarken annemin ve babamın yanağına öpücük kondurdum ve "güle güle"dedim.Onlarda bana "iyi dersler"dediler ve suratımı buruşturdum. Evden çıktım.En sevdiğim,neredeyse kardeş gördüğüm kankama uğradım.Okula beraber gidecektik.Beren bana "günaydın Ada"dedi ve ben de ona "günaydın Beren" diyerek okulun yolunu tuttuk.İkimizde çok şık olmuştuk,okulda herkesin gözü bizdeydi.

Berenle sınıfa girdik.Bütün arkadaşlar birbirini özlemiş hasret gideriyorlardı.Eeee nede olsa 3 ay az bir zaman değil.berenle ben yanyana oturuyorduk.sonra sıramıza geçtik.Öğretmenlerin sıkıcı malzeme listesi başladı."60 yaprak kareli defter ,30 yaprak çizgili defter..."diyerek bize iş çıkardılar.Okuldan çıktık. Önce Berenin evine gittik. Bereni bıraktıktan sonra kendi evimin yolunu tuttum.Çok yorulmuştum.SIKICI günün başlangıcını geride bıraktım.Yatağıma bir yattım yatış o yatış...

Sıkıcı HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin