קמתי לצפצופי השעון המעורר, השעה פאקינג 6:00, מה עובר על אבא שלי שהוא רוצה שאני אקום בשעה כזאת,
הוא יודע שאני עצלנית שזה נוגע למיטה שלי.
חשבתי לעצמי על המשימה של היום, למה יש לי תחושה רעה לגבי הבן אדם?
אני עובדת עם אבא שלי כבר מגיל קטן, השתתפתי במבצעים חשאיים רבים לפני זה.
אין לי ממש מה להילחץ מגבר שאנס באכזריות בחורה ומי יודע עוד כמה קורבנות, חשבתי בציניות עם עצמי.אני מתלבשת במכנס שחור וחולצה שחורה ארוכה, פיזרתי את שיערי,
אני בטוחה שדי קר בחוץ אבל אני אתמודד עם זה."בוקר טוב מל" אמרה אבי בקול מופתע,
הוא כל כך מופתע שנים שהוא לא ראה את הצל שלי בשעות הבוקר.
"בוקר מעצבן" אמרתי בעצבים, אף פעם לא הייתי טיפוס של בוקר אז וויתר לי ולא הציק."מל אני לא יחפור לך אבל את זוכרת שיש לך משימה היום נכון?" שאל בציניות בזמן שבלעתי את הפנקייק מבלי ללעוס,
"אוי אני סנילית שכחתי לגמרי" אמרתי בבהלה והוא צחק מיד. אני כל כך אוהבת אותו אבל בוקר למען השם.
"תקשיבי המטרה שלנו היום, הוא מכיר את הרוצחים של אליסיו" אמר בשקט וקיבלתי שוק,
אליסיו היה החבר של אבא שלי, איש הסודות שלו, אם אפשר לסמוך על בן אדם בעיניים עצומות,
גם אם יצמידו לו אקדח לרקה ויאיימו על כל המשפחה שלו, הוא לא יגיד מילה על אבא שלי.
אבא שלי היה סומך רק על אליסיו, עד שגם הוא הלך לו.
אני לא כל כך זוכרת אותו הייתי ממש קטנה, היה מגיע אלינו בכל פעם, נשאר שעות אצל אבא במשרד.
רצחו אותו מול המשפחה שלו, אין אכזרי מזה.
ואם נוימן המטרה שלי להיום מכירה את הרוצחים, אני יוציא ממנו גם אם זה אומר לסכן אותי.
"אבא היום אתה תדע מי רצח את אליסיו" אמרתי בביטחון והוא נישק לראשי, יודע שזה יכול לסכן אותי יותר ,
אסור היה לנו להגיד שמות לאויבים שלנו, ואם אני יוציא ממנו את המידע, הוא לא יצא חי אחרי זה."פנים חדשות? ועוד איזה פנים" אמרתי לעבר הגבר שככל הנראה שומר חדש, מחוץ לחדרי.
מה הקטע של אבא שלי ששם לי שמירה גם מחוץ לחדר? עצבים.
הוא דווקא נראה חמוד אבל נמוך מידי ואי.
"פנים חדשות?" חזר על דברי
"אני עובד כאן 5 שנים, ובכל זאת לא שמת לב אליי אף פעם." אמר בנסיון להראות לי שהוא לא מפחד.
מאיפה הביטחון חביבי?
מילה אחת ואין זכר לגופה שלו מבחינתי.
הוא סרק את גופי והרגשתי שהוא מפשיט אותי, ואני לא יודעת אם שנאתי את זה, מי הוא בכלל?"אתה בטח יודע מי אני נכון?" שאלתי בציניות והתקרבתי אליו, נראה אם הבן אדם פחדן.
"האלילה של כל גבר בעולם" ענה לי, צחקתי בקול והעפתי לו סטירה,
אף גבר לא ידבר אליי איך שהוא רוצה.
"עם ביצועים כאלה אף גבר לא ירצה להתקרב אלייך" אמר בקול חלש, חשב שאני לא ישמע.והינה יצא הפחדן.
אבא שלי לא יודע לבחור שומרים בשבילי. אני צריכה מישהו שלא מפחד בבחורה ומהמוות.
"מעולה שאף אחד לא יתקרב, יש לך שתי שניות לטוס לי מהבית לפני שאתה תהפוך לחתיכות" צעקתי עליו באיומים והוא טס כמו שדרשתי.
אני צריכה לפצל את עצמי לשמונה, שיהיה לי שומרים כמוני, ואי חשיבה טובה.
YOU ARE READING
my killer
Romanceהאם את יכולה לדמיין מה כבר יכול לקרות לרוצחת מיומנת בעולם התחתון שנשלחת כל פעם למשימה חדשה? האם קביליו אביה של מלינה יודע מה מתרחש מתחת לאף שלו? מלינה, מאז שנולדה אף פעם לא הייתה כמו כולן, גם אם היא הייתה רוצה. יש חוקים וכללים ברורים בביתה. קביליו א...