0

566 45 9
                                    

selam!!

ben ve yine chanmin. bu sefer grup ici bir seyler denemek istedim. gordugum kadariyla herkes soft bir chanmin yaziyor yani icinde cok smut tarzi seyler ya da olaylar olmuyor. bende buna zit bir seyler yapmak istedim.. umarim basarabilirim..

yazdigim olaylarin guncel olaylarla hicbir alakasi yoktur. ben bu fici kafamda kd oncesi tasarlamistim. bu yuzden muhtemelen icinde olan bolumlerde kd zamanlari ve noeasy zamanlari falan da gececek ama zaten zaman atlattigim icin cok da geride kalmis olmayacaklar.

ficin gidisati cok uzun olmayacak, oyle soyleyeyim. grup icine de oldukca yer vermeye calisacagim. tam short fic de olmayacak ama ortasinda ve kararinda birakmak istiyorum.

bir de tum shipleri icine sigdirmam, yani uyelerin birbirine olan yakin davranislari shiplerden ya da asklardan dolayi olmayacak. chanminin yanina bir tane ship eklerim diye dusunuyorum. cunku dedigim gibi grup icini kendi hayal ettigim sekilde size yansitmaya daha cok ozen gosterecegim.

iki gun icinde falan paylasmaya baslarim muhtemeln. taslaklarda ingilizce klavye ile daha rahat yazdigim icin tr klavyeye cevirmem gerekecek. bu da cook ugrastiriyor malsf, tekrar yaziyor olmakla ayni..

eger hosunuza giderse zamanla bu fic bitmeden taslaktaki diger chanminleri de paylasirim ki, -benagliom- canli okuyucum oldugu icin elimden telefonumu alip neredeyse taslaklarimin yarisini okumustur... mukemmel bilgilendirmeler onda sadce.

ilk bolum icin beklemede kalin!!

sizi seviyorum staa, skz ile ve benimle kalin💓

i just wanna be yours.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin