selamselam!!
hos geldiniz, bol bol chanmin dolduruyorum profilimi yine. keyifle okursunuz ve hosunuza gider umarim.
baby seungmini aldim artik puppymle birlikte uyuyolar.. sira baby chan ve wolfchanda..
cok uzatmadan bolume birakiyom sizi, fikirlerinizi ve yorumlarinizi esirgemeyin lutfen.😽
ha bir de taslakta pcden yazdigim icin ingilizce klavye ile yaziliydi, bende turkce klavyeye cevirdim ama aradan kacanlar olabilir bunun icin kusura bakmayin simdiden.
keyifli okumalarr.
•
seungmin sabah kalktığında gerindi ve kalçasında hafif bir ağrıyla uyandı. kaşlarını çatarak etrafa baktı ve chan hyungunun odasında olduğunu gördü.
üzerinde tişörtünün olmadığını fark ettikten kısa bir süre sonra, örtünün altında kalan vücudunun yarısının da çıplak olduğunu fark etti.
yavaşça yanında uyuyan chan hyunguna baktı ve onun da üstünün çıplak olduğunu görüp alt dudağını ısırdı. gece çocuklarla yeni şarkının kutlamasını yaptıkları için çok içmişlerdi ve seungmin çakırkeyifti.
ne ara hyungunun odasına geldiğini ve bunların yaşandığını bile bilmiyordu. yatağın ortasında oturur pozisyona geldi ve elleriyle saçlarını karıştırdı.
nasıl abisi gibi gördüğü biriyle birlikte olmuştu? üstelik seungmin kızlardan hoşlandığını düşünüyordu ve kalçasındaki ağrıya bakılırsa dün gece alttaydı.
oflayarak elleriyle yüzünü kapattı. nasıl böyle bir hata yapmıştı? muhtemelen chan hyungu da sarhoştu ve ona suç bulamazdı. çünkü dün gece ne yaşandığını bilmiyordu bile. belki de sarhoşluğun getirdiği arzu ve yoğun hislerle kendisi bunu istemişti, bilemezdi.
yavaşça ayaklanıp iç çamaşırını giydi ve eşyalarını yerden aldı. yatakta kıpırtı hissetse de dönüp bakmadı. çünkü ağladı ağlayacak bir haldeydi her an kavga çıkarabilirdi. "seungmin?"
arkasına bile bakmadı ve odadan çıkıp kendi odasına girdi. odasını jisung ile paylaşıyordu. bu yüzden sessizce onu uyandırmadan lavaboya girmişti. kendine sinirinden ağlayarak duş almıştı. başında olan ağrı geçmek bilmiyordu. bir anda gözünün önünde bir anı belirdi.
kendinin chan hyungunun kucağında olduğunu gördüğü bir anıydı. hatırlaya hatırlaya bunu hatırlamıştı ve halinden memnunca inlediğini de hatırlamıştı..
kafasını duvarlara vurmak istedi. bunun imkanı olamazdı aynı grupta ve idollerdi. chan hyungu onların lideriydi abisiydi.
bunu kimse bilmemeli ve unutmalıydı. bu bir hataydı, bu yanlıştı çünkü chan hyungu onun chan hyunguydu işte. fazlası değildi. ona hiçbir zaman o gözle bakmamıştı.
ki tanrı aşkına, seungmin lisede kızlarla konuştuğu için kızlardan hoşlandığını sanıyordu yoksa biseksüel falan mıydı?
bunun imkanı yoktu. yanlışlıkla olmuş bir şeydi. evet bu söz konusu yanlışlık seungmin'in bakirliğinin gitmesiydi ama öyleydi. chan hyungunun yüzüne bakamayacaktı. onun ne hatırlayıp hatırlamadığını da bilmiyordu.
duşundan çıkıp odaya girdi ve üzerini giyindi. jisung uyanmış olmalıydı çünkü odada yoktu. saçlarını öylesine kuruttu ve aynadan kendine baktı.
siktir, boynunda yer edinmiş morluklar vardı. bunu gördüğü anda kalçası sızladı. yavaşça alt dudağını ısırdı. neden chan hyungunun dudaklarının boynunda dolaştığı düşüncesi onu titretmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i just wanna be yours.
Fanficchanmin • secrets i have held in my heart, are harder to hide than i thought. -