Hellfire club tag lettem! ( 1. rész)

14 0 0
                                    



1987. Február 2.

  Nagyon-nagyon régen vártam már ezt a pillanatot az életemben. A Hellfire clubban D&D-t játszunk és tagja Mike is. Igen, jól tudhatjátok már, hiszen ő már másfél éve a tagja. Dustin Henderson is a tagja de Dustin egy csupa meglepetés. Mindig Steve Harringtonnal van! már szinte olyan, mintha az apja lenne... Lucas Sinclair is benne van, de ő mindig a kosarazással van elfoglalva. Két emberre számíthatok... Eddie Munsonra és Mike Wheelerre de leginkább csak Mikera. Térjünk a lényegre!

  Tudni illik, én imádom a D&D-t. A csapatunkkal mindig azt játszottuk! Rengeteg Kampányt szerveztünk Mikeék pincéjében anno. Will the Wise a nevem a játékban, és Mike segítségével jutottam be. 

Mike nagyon tudja, hogy imádom a játékot, így hát bemutatott Eddienek a vezetőnknek, és este 7 óra fele bebizonyítottam, hogy igen is tudok játszani! Most felmerülhet bennetek egy kérdés, hogy hogyan kerül ide Eddie? Hát... nagyon hosszú! Jobb, ha bele se megyek. Miután győzelemmel távoztunk a suliból, Mikeal mentem haza. Nagyon zavarba voltam de ami ebben a fél órában történt, az az, hogy Elevent egy szóval sem említette! Látszott rajta, hogy valami nem okés rajta, így hát kíváncsian kérdeztem.

-Mike! Valami gond van?

-P-persze!- felelte valamilyen zavarodott hangon. Észrevette, hogy nem arra figyelek, amit hablatyol, hanem hogy Őt nézem. A szép, elbűvölő fekete szemei az én aranybarnáimba néztek.

-Tudod Will... otthon nem 100-as minden, Nancy nagyon rosszul van, hiszen Jonathan teljesen kicsinálta! Ne vedd ezt magadra, hisz nem megbántani akarlak! És amit még sejtek, az az, hogy a bátyád valószínű teherbe ejtette a nővéremet!- egy pillanatra lefagytam. Nagyon lefagytam. Ugyanis tudtommal Jonathan már nem ,,füves Dzsoni" és az a féleszű barátja is, Argyle már egyetemet végez.

-Úristen Mike! Nagyon sajnálom!- Mike láthatta, hogy könnybe lábadt a szemem és megölelt... ebben az ölelésben volt valami... több! Mintha Mike az összes terhét ledobta volna magáról és újászületett volna. Ez így ment 1 percig, utána történt valami csoda...

-Hey, Will!- Most már az Ő szemei is könnyben voltak és csak várta, hogy válaszoljak.

-Igen?

-Van kedved... Lenne.. AHH... LENNE KEDVED ITTALUDNI NÁLAM?!-Mike zavarba jött, mikor már 3.ra sikerült neki kimondani, amit akart.

-E-egy pizsipartira? Ho-ho-hogyne!- Makogtam, mint egy télapó

-remek! 9-kor akkor várlak!

-Rendben de.. lesznek ott mások is?

-ne-nem.. Will, csak te lennél ott!


My Hope (folyamatban)Where stories live. Discover now