Délután 3 órakor már mindenki megérkezett a pincébe. Mike Elevennel nagyon furcsán bánt, csak megölelte, ami Elevennek nem tetszett. Max fülig érő mosollyal jött be, hiszen megkapta az új fülhallgatóját, amivel örömmel tudja hallgatni Kate Bush-t. Elkezdtem mesélni, hogy tegnap mi is történt ( Az OLYAN részeket persze kihagytam ) és El elég furcsán nézett rám, majd Mikera. Lucas megszólalt:
-Dehát, tavaly sikerült Vecnával végeznünk, és ő volt a fej. Akkor az elmenyúzó még miért él?!-és iszogatta a cukormentes Colaját, nehogy véletlen 1g cukort se vigyen bele a szervezetébe.
-De, igen-Felelte Mike.- Csak hogy '84-ben mikor Willből Joyce kiűzte azt a csúnyaságot, Willbe '85-be feljött, '86-ban is, és most is. Az elmenyúzó még mindig él. Willre és Elevenre lesz szükség.-El nagyon furcsán nézett már Mikera, hiszen nagyon ritkán ejti ki teljesen El nevét. Ha Jane-t mondott volna, akkor valószínű Mike kapott volna egy 8 emeletes gofrit az arcába.
-Ez így igaz-szólalt meg Max.- Nekem is sikerült elmenekülnöm Vecna elől kisebb-nagyobb eséllyel, de megúsztam. Valószínű ő is úgy cselekszik, mint a többi. Vagy démonűzést hajtunk rajtad, Will, vagy neked is fel kell idézned az elmenyúzót, úgy mint nekem Vecnát.-
-Teljesen igazad van Max. Suzie holnap jönne hozzám, de akkor megmondom neki, hogy Anyám macskáját felzabálta egy Demogorgon és nem tudna eljönne. Ez így jó?-vigyorgott Dustin önelégült fejjel, és mindenki egy nagyot nevetett.
-az nem 8.ban volt?-Kérdezte nevetve Mike, majd véletlen eldőlt a nevetéstől és kiborította Lucas CUKORMENTES!!!! Colaját. Egy 5 perces vita után megállapodtak, hogy Mike lenyírja náluk a füvet ( Sinclairék még télen is ragaszkodnak a rövid fűhöz )
-És hogyan idézzem meg? Mondjak neki csúnya szavakat amibe majd elkábulok?
-Lemegyünk az Upside-downba.-Dustin szeme könnybe lábad, majd elsírja magát
-Ohh, Dustin:( Eddie még él! És te mentetted meg!-Ettől Dustin mégjobban sírni kezdett.
Nancy hazaért és lehívtuk a pincébe, elmondtunk neki mindent. Nancy felhívta Robint, Robin felhívta Steve-t, Steve felhívta Eddiet és így Mike pincéje megtelt. Eddie nagyon határozottan és ,,kulturáltan" közölte velünk, hogy ő ugyan nem megy oda le megint, Amit meg is értek hisz én is voltam odalenn de nekem most muszáj. Nagyon muszáj. Így hát csapatokat csináltunk. Lucas gyorsan felhívta Ericát, és Erica szinte 5 percen belül itt is teremt.
-Szóval!-Szólalt meg Steve.- Ez az ízé már megint itt van.
-Igen, és Willt hamar meg kell védenünk, mert nem szeretném elveszíteni!- összeugrott a gyomrom. Lehet hogy nem is az elmenyúzó kínoz, hanem Mike iránt való szerelmem ilyen nagy, és csak beképzelem. Amint ezt a gondolatot végigszűrte az agyam, Mike óvatosan rátette a kezét az enyémre. Tegnap flörtölt velem. Ma is. Mi a jóságos demogorgon történik velem?! Elvarázsolódtam, és amit Nancy fél óráig magyarázott a földet evő néniről én azt fel se fogtam. Rózsaszín ködöt láttam, és Mike is, jól tudom. El és Max között is volt valami ilyesmi még tavaly, de aztán megszűnt, de amint felébredt a kómából Max újra és újra Elevennel lógott. Lehet ezért viselkedik velem így Mike? Lehet nem is kedvel, csak féltékennyé akarja tenni Elevent? Nemtudom. De amint ez végigfutott az agyamon, valószínű keserves fejem lehetett, mert Lucas megkérdezte, hogy minden okés-e velem. Én persze igent mondtam, de Mike csak bámult és tudta, hogy hazudom.
Mike sunyiban fogott egy papírt és írni kezdett. Az volt ráírva, hogy:
,,ne aggódj Will! Tudom mit érzel!"
Miután ezt elolvastam, még nyomorodott fejem lehetett, mert most nem tudom, hogy Mike egy gondolatolvasó, vagy csak szimplán rá van írva a homlokomra, hogy ,,buzi vagyok és Mike Wheelerbe vagyok fülig szerelmes"
ESTÁS LEYENDO
My Hope (folyamatban)
RomanceWilliam (Will) Byers vagyok. Hawkinsban élek az anyámmal, nagytesómmal Jonathannal, Hopperel anyám pasijával és a mostohahúgommal Elevennel. Fülig szerelmes vagyok Mike Wheelerbe, ovis korom óta a barátom (csak barátok) Eleven is oda-vissza van érte...