Miután mindenki elmondta a véleményét/ötletét kiválasztottuk a csapatokat. Én nagyon szerettem volna Mikeal lenni, hisz lenne egy lehetőségem elmondani mit érzek. Nagyon régóta el szerettem neki mondani, de elrabolt a demogorgon, utána meg megszállt az elmenyúzó, Mike megszerezte Elevent, és nekem nem maradt esélyem... Mikor El dobta is Őt, kűzdött azért, hogy visszaszerezze és El sem volt másképp. Miközben Steve és Robin azon veszekedtek, hogy ki akar Nancyvel lenni, addig én Maxet figyeltem. Vörös befont haja csábította Elevent. El nagyon szereti Maxet, ők ketten lányok csak a csapatban és ami azt illeti nagyon furcsák is ketten. Max szerencsére már jobban van Billy halála óta, de ezt is Elnek köszönheti. Steve tapsolt hát és megkezdődött a csapatválasztás.
-Oké szóval, mint babysitterként nem engedlek le titeket egyedül oda az izébe le. Hiába vagytok ti tinédzserek! A csapatot illetve kezdjük Eddievel.-Kivel szeretnél lenni?
-Veled, Harrington! -a mondandóját befejezve, felállt és megpaskolta Steve vállát.
-Oké, de azért el ne élvezz!-Max te gondolom Elevennel, nem?
-De, igen!-válaszolt Max vidáman és egymásra néztek Elevennel.- Szóval, ti fogjátok figyelniiiiii...... Mike! Te kivel szeretnél lenni?- Mikor ezt a kérdést meghallottam, egyből csak arra tudtam gondolni, hogy mit csinálok ha a nevemet szólítja.... Felsikítok vagy elfutok, esetleg megcsókolom?! Erre rá jön a válasz:
-Willel szeretnék lenni.-rám néz és mosolyog, amikor mosolyog...olyan, mintha 1000 pillangó röpködne körülöttünk, és persze a hasunkban...legalábbis az enyémben-Remek, akkor Mike te fogsz Maxnek jelzést adni! Mikor ez kész, Elevennek be kell jutnia Will elméjébe. Tavaly is így volt, most is így lesz.
-Ez attól függ, hogy lesz-e ott víz. Szükségem lenne egy medence vízre, és rengeteg sóra! Csak télen ez elég nehéz lesz, vagy esetleg ott lent beltérben fogjuk ezt a műveletet végrehajtani?- El kérdésére, Eddienek egy nagyon jó ötlet ugrott be.
-Zseni vagy csodabogár! A lakókocsiba ugye van kapu, Ha szerencsénk van, még ott is vannak a cuccok...
-Nem úgy volt, hogy nem jössz le?-kérdeztem.
-De most így nekem is muszáj lesz. Maximum nem hívogatom ide a gitárommal azokat az ostoba denevéreket.
-Robin, te nyerted Nancyt. G-R-A-T-U-L-Á-L-O-K.- betűzte féltékenyen Steve.- Dustin, Lucas, Erica, ti ebben a dimenzióban maradtok, és ti figyelitek Elevent. Sőt, mi Munson, őrködni fogunk kint! Te átmész, ha túlerőben lesznek azok a kis rohadékok.
-Remek, Nance kaptunk egy két idótát a vállunkra és fogadjunk, amikor megjelenik 1 kis ártatlan bogár, már elveszítik a férfiasságukat.
-Ott lent semmi se ártatlan. Ezt már csak tudom.-feleltem
Elkezdtünk válogatni ruhákat, szerszámokat és Steve még 3 olyan szöges-baseball ütőt készített, és még több szöges kukafedőt. Nancy előszedte a tavalyról maradt sörétesét, és a kezében nagyon ikonikusnak néz ki. Nancy maga az ICON. Előszedtük a kicsi medencét Elevennek, és felhívtuk Jonathant, hogy hozzon a sulitól még több sót. Anya most nem volt itthon, se Hopp, mert anyának valami céges uta van, remélhetőleg nem megint valami szovjet börtönbe járnak, de remélem nem tudja meg, hogy átmentem. Mert akkor kezdődik újra az egész. Ruhaválogatás közben Mikeal maradtam és egyszer csak az a mondat elhagyja a száját, amire azthittem soha nem fog megtörténni.
-szerintem elengedem Elevent. Kicsit Toxic a kapcsolatunk is, alig van velem, és már tavaly sem értettem mi ütött belé, egyszerűen mintha megfeledkezett volna erről a 4 évről és mintha csak róla szólna minden.- Mike itt még nem hagyta abba, kiadott magából minden terhet.- És amikor Troy aztmondta ugorjak le a szikláról leugrottam Dustin miatt, majd ő megmentette az életem, és emiatt nagyon hálás vagyok, elvitte a demogorgon, te előkerültél és csak hirtelen majdnem 1 év után előbukkant, de kiderült hogy Hoppernál volt egész végig. Eleinte rá se nézett Maxre most meg nézz rájuk! Tavaly-előtt dobott, nyár végén megcsókolt, elment és én kimentem hozzátok Kaliforniába, kiderült, hogy őt is bántják, én csak bíztatni akartam, hogy ez velem is előfordult, mindenki átéli ezt, de nem, én nem tudhatom, hogy milyen az ha valaki zaklat, csak majdnem haltam meg Troy miatt, de megmentette az életemet és ezt hálálom neki 4 éve és....ahh nők, bonyolult... ( Itt egy picit megállnék most, és le szeretném szögezni, hogy Elevennel nincsen semmi bajom! Remélem nem szakítottalak nagyon félbe! )
Itt teljesen lefagytam. Kicsit bűntudatom lett, és elkezdtem sírni, majd szorosan megöleltem. És csak ezt tudtam neki motyogni folyton:
-Sajnálom Mike! Sajnálom, hogy ezt nem vettem észre, és hogy cserbenhagytalak!
-Will, te nem csináltál semmit, egy Angyal vagy!
Itt sírtunk már vagy 15 perce és Nancy és Jonathan benyit hozzánk:
-Sziasztok! Mi a baj srácok?
-Huh, azthiszem kiadtuk magunkból ezt a 4 évet-kuncogta sírva, de közben nevetett is Mike
-Igen-válaszoltam nevetve és letörli a könnycseppet az arcomról
-Összeszedtünk minden ruhát Willel, ami csak hasznos, és ti készen vagytok?
-Igen. De Will! Ezt anyukád nem tudhatja meg, se a miénk Mike, mert akkor ebből egy lánc lesz, hogy a mi anyánk elmondja Mrs. Byersnek, Mrs. Byers Mrs. Sinclairnek, és igy menne folyamatosan. Szóval azt találtuk ki, hogy jelmezbálos buliba megyünk és ha kérdezi anya, Mike ne legyél idióta, vili?
-Wow, elképzelem ahogy jössz le a szobádból azzal a levágott orrú sörétes puskával és ,,jajj anya mi csak jelmezbálba megyünk, de azért viszek fegyvert nehogy már ne!"- itt muszáj volt nevetnem, mert nem bírtam volna ki. Jonathan is elkezdett és Nancy végül csak kuncogott. Arra lettünk figyelmes, hogy egy autó dudál és megáll a ház elött. Ez Billy kocsijára emlékeztetett, de mikor kimentünk, Eddie fullos kocsija várt minket, éppen rakta be a kazit, majd elkezdett üvölteni a kocsiból a híres Master of Puppets című zene Metallicától. Tudtuk, hogy itt az idő menni, ezért mindenki felkapta a ruhát és a szerszámait, bevágtuk a csomagtartóba és irány Eddiék régi lakókocsiházuk.
ESTÁS LEYENDO
My Hope (folyamatban)
RomanceWilliam (Will) Byers vagyok. Hawkinsban élek az anyámmal, nagytesómmal Jonathannal, Hopperel anyám pasijával és a mostohahúgommal Elevennel. Fülig szerelmes vagyok Mike Wheelerbe, ovis korom óta a barátom (csak barátok) Eleven is oda-vissza van érte...