"Ohaa yavaş be kolumu çürüttün" kafamı kaldırdığımda Aynur hocacığımla karşılaşmayı beklemiyordum."Yasmin o nasıl konuşma Can'la takıla takıla değişmeye başladın sende" dedikten sonra Can'a baktı.
Can da Aynur hocaya bakıp otuz iki diş sırıttı."Hocam beni sevdiğinizi bilmesem yanlış anlıcam" dedikten sonra dudak büktü. Aynur hoca "Zaten seni sevmiyorum" dediğinde tüm sınıf gülmeye başladı.
Sonra bana döndü "Bir daha uyuduğunu görürsem çıkışta benimlesin" dedi.Çıkış mı "Yok yok hocam bir daha olmaz" dedikten sonra derse devam etti.Tabii bende dinlemeye başladım.
....
"Ama Yasmin'i görmeniz lazım nasıl yusuf yusuf" şuan Can'ın bizimkilere abarta abarta olayı anlatmasını dinliyorum.Beste "Ben olsam ben de öyle yapardım sonuçta Aynur hoca boru değil ya" Beste'ye sende mi keke dermiş gibi baktım.
Can ve ben 11-A sınıftayız.Toygar, Beste, Irmak 11-C Onur, Göktem 11-B sınıfındalar.Gökçe de 10-C sınıfındaydı.
....
Şuan grup toplanmış Onur'un notlarını konuşuyoruz ne kadar eğlenceli (!) Göktem "Abi bu nasıl not lan oha ortalamaya bak 98.99 bide Matematikten" diyip Onur'un kafasını tutup incelemeye başladı.
Hepimiz gülmeye başladık.Onur adına çok seviniyorum.Grupta notları iyi olan bir tek o var.Burslu diye onu asla ve asla dışlamıyoruz dışlanmasına da izin vermiyoruz.
....
En sonunda cafe&bar' da karar kıldık.Kızlarla hemen alışverişe gitmeye karar verdik.Tabii erkekler iki saat sizi mi beklicez diye isyan etseler de onları takmadık.Çünkü onlar küpe değil.
Ayy ne diyom ben ya valla Aynur hoca haklı Can'la takıla takıla böyle oldum.Ama onu çok çok seviyorum.O benim kardeşim.Beste'nin dürtmesiyle kendime geldim.Yoksa saçmalamaya devam edicektim.
"Ne düşünüyon dalıp gittin" "Ne düşüncem Beste okul işte" külliyen yalan.Irmak "Sen yani Yasmin Acar okul hakkında mı düşündün ?" dedi."Ne var yani ben düşünemem mi" Beste "Bunu sınava giricez diye yangın alarmını çalıştıran kız mı söyledi." ordan Gökçe "Ayrıca sınava girdiğinde telefonla benden kopya isteyen kız" dediğinde gülmeye başladılar.
"Diyenlere bak Gökçe sınav kağıdını abin görmesin diye göğsüne tıkmıştın.Sonra da Göktem senin göğsünün ne zaman büyüdüğünü sormuştu" dedim.Sonra Irmak ve Beste dediğime güldüler.
Gökçe "Hani o olayı unutmuştuk" dedi.Bende omuz silktim.Sonra hep birlikte AVM'ye doğru yürüdük.
....
Kızlarla konuşa konuşa elbise aradık.Beste "Öldüm ben hadi oturalım" dedi.Bizde AVM' deki küçük kefelerden birine oturduk."Kızlar ben takılara bakmaya gidiyorum gelen var mı?" Kimseden ses çıkmayınca bende tek başıma takıcıya doğru yürüdüm.
O kadar şık ve sade şeyler vardıki bi ara buraya tekrar gelmeyi düşündüm.Bir tane kolye ve küpe alıp çıktım.Kızların yanına gittiğimde hala kahvelerini içiyorlardı.
Gökçe'nin "Hadi geç kalıcaz kalkın" demesiyle ücreti ödeyip kalktık.Ben arabamı almadığım için Irmak beni bıraktı.Daha doğrusu hepimizi.Bu yaşta nasıl araba kullanıyosunuz derseniz "BABALAR" diyip susuyorum.
Irmak "Çabuk ol 1 saate seni almaya geliriz" diyip gitti. Tam zile basıcaktım ki zilin üstünde not vardı.Elime alıp notu okumaya başladım.Notta :
"BİR DAHA ALIŞVERİŞ YAPMAYA GİTTİĞİNDE KABİNİN PERDESİNİ DÜZGÜNCE KAPATIRSIN.
-İsimsiz Korumanyazıyordu.Ne perde mi inanamıyorum beni gördü mü acaba.Düşündüğüm şeye bak ya bir çocuk beni takip ediyo ben burda perde diyorum.
Bide İsimsiz Koruman demiş.Bi korumam eksikti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-İsimsiz Korumam-
Novela JuvenilHer zaman olduğu gibi yine onu izliyorum.Arkadaşa rica ettim ve o da notu bardağa yapıştırdı.Bu sefer baya sinirlendiği kesin ama onunla konuşamam.İstesem de konuşamam. Ayağa kalkınca bende kalkıp dışarı çıktım.Ağacın arkasına saklanıp on...