Bölüm 3 "Benim Fiziğim Doğuştan Harika"

156 5 8
                                    

Notu kitabımın arasına koyduktan sonra hazırlanmaya başladım.Elbiseyi giyip yeni aldığım kolye ve küpeyi taktım.Sonra dolaba ilerleyip ayakkabı seçmeye başladım.

Ayakkabıyı da giydikten sonra makyaj masasına oturdum.Saçıma hafif dalgalar verdim.Tam makyaja geçiyordumki telefon çaldı.

Telefona bakınca arayanın Can olduğunu gördüm."Aşağıda seni bekliyorum çabuk gel Yasmincanışkomaşkımmm" diyip yüzüme kapattı.Bende hemen makyajımı yapmaya başladım.Makyaj dediğime bakmayın kalem,rimel ve ruj sürdüm.

Sade takılmayı seviyorum.Can tekrar arayınca telefonu alıp aşağı indim.Montumu alıp dışarı çıktım.Can arabada oturmuş beni bekliyodu.

İlerleyip arabaya bindim."Yuh ama Yasmin kaç saat oldu çabuk olsana biraz,seni almaya geldiğime pişman ettin" dedi.Bende "Tamam Can" diyip yaslandım.Daha 5 dk olmadan gelmiştik.

Can arabayı parketti.Sonra yanıma gelip kolunu uzattı ben de koluna girdim.Beraber cafe&bar gibi olan yere girdik.Bizin grup köşedeki masalara geçmiş.

Can'la onlara doğru ilerledik."Selam canımgruparkilerim" dedi Can.Bende dediğine güldüm.Herkesle selamlaştıktan sonra oturdum.

Toygar "Ben biraz alemlere akıyorum gençlerrrr" diyip gitti.Ardından Beste "İnşallah bi kızla aşna fişna yaparken kızın abisine yakalanırsın da zorla evlenmek zorunda kalırsın.Çocuğunda çakiye benzer inşallah" dedi.

Ben dahil herkes gülmeye başladı.Göktem "Gökçe şu eteyini düzelt" dedi.Gökçe de "Ne varmış eteyim de" diyince Göktem "Ne yokki götünü kapatmamış daha ne olsun"diyip ceketini Gökçe'nin bacaklarına örttü.

Kavga etseler bile ikisi birbirini seviyodu.Sevmeleri normal çünkü onlar abi-kardeş yani.Off yine başladım.

Can "Bebeğim bu dansı bana lütfeder misin" dedi.Ay canım isteyince nasıl da tatlı oluyomuş."Tabii" diyip elini tutucaktım ki "Oleyy be Yasmin sen bile kabul ettiysen o kız kesin kabul eder"diyip çaprazımızda oturan kızı gösterdi.

"Allah seni top etsin allah seni bok etsin Can defol git" diye bağırdım.Deli ya Beste ile Irmak gülmeye başladılar"Sizde gülmeyi kesin" diyip önüme döndüm.

....

"Şimdi kordinat düzlemindeki x ile kızın bacaklarını çarpınca sonuç göğüsleri.180 derece döndürürsek yok yok ya da 333 kere döndürelim." "Onur ne için sen içince harbi mal oluyosun Can'ın normal halinden daha mal oluyosun" dedi Irmak.

Can "Seni bilmesem alıncam valla Irmak" dedi.Irmak "Bir kerede alın Can yalvarıyom alın" dedi.

Göktem Onur'a dönüp "Niye bu kadar içtin abicim" dedi.Onur kafasını kaldırıp "Çok kötü bir şey oldu çok kötü" dedi öyle diyince daha da meraklandım.

Herkes bir anda "Ne oldu" dedi.Demek ki tek merak eden ben değilim.Onur "Be-ben coğrafya sınavından 89 aldım" diyip ağlamaya başladı.Gökçe "Bu muydu yani diyip" telefonla oynamaya başladı.

Toygar "Şu malı alın götürün yoksa öldürcem diyip Onur'a doğru uzandı.Can ve Irmak Onur'un koluna girip gittiler.Bu Onur valla deli ya 89 a ağlanır mı ya.Tabii notlar 99 100 olunca böyle oluyo.

Göktem "Bu Onur nasıl bi insan ya ben fizikten 45 alsam havalara uçuyom dediği şeye bak" dedi. "Benim fiziğim doğuştan harika " dedikten sonra ayağa kalkıp etrafımda döndüm.

Herkes dediğime güldükten sonra Toygar masaya tekrar içki istedi.

....

Can Irmağın arabasıyla Onur'u bırakmaya gittiği için arabayı ben alıcaktım.

"Kalkalım mı artık sonra Gökçe sabahları zor kalkıyo zaten o niye geliyosa" dedi Göktem.Beste "Göktem harbiden dayaklıksın sen, rahat bırak kızı" dedi.

Bende Beste'ye katıldığımı belli etmek için kafamı sallayıp "hıhı" dedim.Gökçe de "Hadi be kızlar işte böyle koruyun beni yoksa evden kaçıcam artık" diyip kollarını birleştirdi.

Göktem "Hele bi kaç bak ne oluyo görürsün" diyip Gökçe'nin kolunu sıktı.Toygar "Tamam abi yeter rahat bırak kızı" diyip Göktem'in kolunu Gökçe'den çekti.

Beste "Hadi gidelim artık" dediğinde Toygar hesabı istedi."Bu sefer benden olsun" diyip elimi çantama attım.

Toygar "Saçmalama Yasmin asla ve asla bir kıza hatta sana hesap ödettirmem" diyip parayı uzattı.

....

"Hadi bebekler görüşürüz" dedikten sonra arabaya doğru yürüdüm.Çantamdan anahtarı çıkartırken çantadan bir kağıt düştü.

Bende alıp baktım.Bu o çocuğun bıraktığı nottandı.Hemen açıp okudum.

"Kesinlikle sana katılıyorım.Fiziğin harika ;-)
Arabayı kullanırken dikkat et iki bira içtiğini gördüm.
-İsimsiz Koruman-

Yazıyordu.Ne yani beni bara kadar takip etmiş ve bizi dinlemiş miydi.Bu çocuk kendini ne sanıyordu.Ya da adam.

Karakterleri multi'ye ekledim.İsimsiz Korumayı ilerleyen bölümlerde paylaşmayı düşünüyorum.Diğer bölümde görüşmek üzere.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-İsimsiz Korumam-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin