Şimdiden okuyacak olan herkese teşekkür ederim
Sabah, Taehyung ve Jimin birlikte bir kafede kahvaltı ettiler. Ardından okula gidip girmeleri gereken derse girdiler. İkisinin sadece 2 ortak dersi vardı.
Taehyung, girdiği salondaki arkadaşlarıyla selamlaştı. Boş bulduğu yere oturdu. Taehyung, üniversitede ve dış üniversitelerde tanınan yakışıklı ve başarılı birisiydi. Sahip olduğu popülerliğe rağmen çok kibar ve mütevazıydı.
Yardımsever, centilmen. Karakteri onu daha çok popülerleştiriyor, bir çok insan tarafından sevilmesini sağlıyordu. Elbette onu sevmeyen bir kaç erkek vardı okulda. Çünkü kız arkadaşları Taehyung'a daha çok ilgiliydi ve okulun profesörleri onu seviyordu.
Ayrıca Taehyung, öğrenci konseyi başkanıydı. Çoğu projeyi üstleniyordu. Okulun huzurunu sağlamaya, yeni gelenleri korumaya çalışıyordu. Elbette insanlar kaç yaşında olurlarsa olsunlar zorbalık yapabiliyorlardı.
Herkesin şaşırdığı durum ise, okulun ve diğer okulların en popüler öğrencisi olmasına rağmen hiç sevgili haberi yoktu.
Taehyung, boş bulduğu yere oturdu. Ona selam veren insanlara gülümseyip karşılık verdi. Bazen yanına oturmak için yarışa girenler bile oluyordu. Taehyung, yana kayıp, yanındaki boşluğu gösteriyordu "Yer var" demek için.
Taehyung'un etrafı dolmuştu. Bulunduğu salona birisi girdi. Voleybol kaptanı Jungkook. Etrafa yaydığı aurası ve sinirli bakışları ile en arka sıraya doğru yürüyordu. Korkutucu bakışlarına rağmen, şimdiden ondan hoşlananlar vardı.
En arkadaki boş sıraya oturunca, Taehyung yanında oturanlardan izin isteyip Jungkook'un yanına gitti.
"Selam!"
Jungkook, cevap vermedi.
"Yine karşılaştık. Ortak dersimiz olduğuna sevindim."
Jungkook, sanki Taehyung yokmuş gibi davranıyordu.
"Beni görmezden gelmeye devam mı edeceksin? Muhtemelen bu senin için zor olacaktır çünkü tahmin edemeyeceğin kadar çok alandayım bu üniversitede."
"Ne mutlu sana."
Taehyung güldü.
"Numaranı verebilir misin? Seni okulun grubuna ekleyeyim."
"Kalsın."
"Pekala. Ne zaman istersen söyle."
Jungkook, Taehyung'dan uzaklaşmak için kayarken, Taehyung daha çok yaklaşıyordu.
Profesör içeriye girdi.
"Bugün projeler için grup dağılımı yapacağım."
Uğultu oluştu salonda. Kimisi arkadaşıyla olmak istiyor, kimisi "umarım Taehyung ile aynı takımda olurum." diyordu.
"Baya popülersin ha?"
"Sanırım."
Jungkook'un donuk bakışlarına karşın yumuşak bir şekilde gülümsedi Taehyung.
Profesör tek tek grupları ve üyelerini sayıyordu. Her grupta 4 kişi vardı.
"Kim Taehyung, Kim Jennie, Jeon Soyeon, Jeon Jungkook"
Jungkook sinirle nefes alırken, Taehyung gülüyordu.
"Artık numaranı vermelisin bence?"
Jungkook, başkasına böyle baksa korkutacak şekilde Taehyung'a baktı. Taehyung gülüyordu.
"Böyle bakınca çok tatlı görünüyorsun."
Jungkook, kafasını başka yere çevirdi.
GRUP E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captains - Taekook ✔️
Humor{Tamamlandı} Taehyung, okulun basketbol takımının kaptanıydı, Takımı, okulun en iyi spor takımıydı. Taa ki Voleybol oyuncusu olan Jungkook okullarına gelene kadar. Texting&düzyazı Smut olursa Seme Taehyung Uke Jungkook Yan shipler?