10

2.5K 164 159
                                    

Moralim bozuktur

Şimdiden okuyacak herkese teşekkür ederim
Öneriniz varsa yazabilirsiniz

Jungkook, elleri titreye titreye telefonu bıraktı.

"T-taehyung..."

Taehyung, Jungkook'a döndü. Gülümsedi.

"Ne oldu hayatım?"

Jungkook telefonunu Taehyung'a verdi. Taehyung gördüğü gönderi karşısında şok oldu. Açıklamayı okurken bildirim geldi. Bildirime tıkladığında, ikisinin okulda öpüştüğü fotoğraf ve alışverişten dönerken ellerindeki paketlerle oldukları fotoğraflar vardı. Açıklamayı okudu.

Junwoo: sevgili olduklarına inanmayan varmış. Buyrun ve para avcısı olduğunu ikinci fotoğraftan anlayabilirsiniz.

Taehyung, Junwoo ve Jungkook'un mesajlarını ss aldı. Telefonu Jungkook'a verdi.

"Sevgilim, sakin ol ve mesajları paylaş. Açıklamaya da kendini anlat. Kötü tepki alsanda hep yanındayım."

Jungkook kafasını salladı ve mesajları paylaştı.

Jjk: Merhaba, ben Jeon Jungkook. Hakkımda yapılan iftiralar için bu gönderiyi atıyorum. Junwoo ile 3 senelik bir ilişkim vardı. Junwoo üç sene içerisinde bana kimi zaman şiddet uyguladı, kimi zaman ilişkiye zorladı. İlişkimiz boyunca asla değerli hissettirmedi. Her zaman yalnız kaldım. Soğuk davranıyordu bana ve asla ayrılmama izin vermiyordu. Kiramı ödeyemediğim için evden atıldım. Junwoo'ya söyledim ve beni eve almayacaktı. Sonra fikrini değiştirdi ve her gün kira ödemem gerektiğini söyledi. Yani orası sevgilim evi değilde bir otel gibiydi. Her gün çalışıp ayrıca evi temizleyecektim. Bunu benden istedi. Kabul ettim. Her gece 3'te evde oluyordum çünkü iş yeri eve uzaktı. Bir gün antrenman sırasında bayıldım ve hastanede uyandım. Yanımda sadece Taehyung vardı. O gün eve erken gittim. Eve geldiğimde ise Junwoo'yu bir kadın ile aynı yatakta yakaladım. Evi terk ettim peşimden gelme tenezzülünde bile bulunmadı. Taehyung beni evine aldı. Ona kira ödemek istedim kabul etmedi, evi temizlemek istedim kabul etmedi. Hasta olduğumda bana çorba yapıp başımı okşadı. Zor zamanlarımda hep yanımda oldu. Junwoo'nun beni değersiz hissettiren davranışlarından sonra değerli hissetmek elbette iyi hissettirdi. Para için değil, kalbi için aşık oldum ben Taehyung'a. Burada gördüğünüz üzere mesajlarda aldattığını kabul ediyor ve mesajları 1 ay sonra, Taehyung ile alışverişteyken bizi gördüğünde yazıyor. Lütfen suçsuz olduğum halde beni suçlu olarak görmeyin.

Yorumlar:

Junwoo: Pes! Bir de shop mu yapmışsın!

jimin: Kaptan senin shop yapacak kadar düşeceğini hiç düşünmezdim

a: bir mesaj ss'i ile hiçbir şeyi kanıtlayamazsın.

b: Sana inanmıyorum

c: Ben Jungkook'a inanıyorum bence o haklı
d: her gördüğün şeye inanırsan hayatta kalman uzun sürmez
e: inanmaya devam et

Thv: Merak etme sevgilim, ben senin hep yanında olacağım.
h: inanamıyorum sana
g: bir insan bu kadar enayi olamaz
i: seni paran için kullaniyor aloo uyan
j: eğer Taehyung bu yorumu yazabiliyorsa demekki Jungkook haklı

		h: inanamıyorum sana		g: bir insan bu kadar enayi olamaz		i: seni paran için kullaniyor aloo uyan		j: eğer Taehyung bu yorumu yazabiliyorsa demekki Jungkook haklı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Captains - Taekook ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin