•נקודת מבט אבלין•
עברו תשעה חודשים ואני אמורה ללדת כל רגע.
השלמתי עם זה כבר שאביאל לא יחזור ניסיתי להשיג אותו אבל ויתרתי כי הוא פשוט התנתק מהעולם.
קיבלתי פטור מהצבא.
החלטתי לנצל את המצב ולנוח בעיקר עם כל הבדיקות שאני עוברת כבר גיליתי מה יש לי יש לי בת!!! כל כך התרגשתי ששמעתי זה בדיוק מה שרציתי לכל התהליך התלוו אלי הבנות כולן היו איתי כל חודשי ההריון וגם דניאל.
סיפרתי להורים שלי והם היו מאוכזבים אבל אין להם דעה בעיניין כי הם לא היו עד עכשיו בחיים שלי אז אין צורך שזה יקרה גם עכשיו.
החלטתי שאני רוצה אחרי ההריון ואחרי שהילדה קצת תיגדל אלך ללמוד את המקצוע שתמיד רציתי לעסוק בו שזה משפטים אני רוצה להיות עורכת דין מצליחה מאוד ואולי אפילו לעבור לחו״ל אני חושבת שזה יהיה הדבר הכי טוב בשבילי ובשביל הילדה שלי לא טוב לי פה כל דבר מזכיר לי אותו ואני רוצה להתחיל חיים חדשים ואחרי שהילדה שלי תיוולד לגמרי יהיה אפשר להגיד שאני מתחילה חיים חדשים.
~
״חיים שלנו״ נכנסו הבנות לבית שלי
״מה קורה יפות?״ שאלתי בזמן שישבתי בשיש
״בסדר מה שלום האמא שלנו?״ שאלה בר
״עוד לא אמא״ אמרתי בחיוך
״נו איך את?״ שאלה שני
״אני בסדר גמור״
״יופי״ אמרה עדי
״מתי את צפויה ללדת?״ שאלה בר
״עניין של כמה ימים אמורים כבר לרדת לי המים אני כבר בסוף תשיעי מאמינה שזה יקרה בקרוב״
״אנחנו עומדות להיות דודות״ צעקה עדי
ואנחנו התחלנו לצחוק. ישבנו ככה עוד איזה שעתיים שני הלכה באמצע לאור ועדי הייתה צריכה ללכת לעזור לאמא שלה במשהו ולכן נשארנו רק אני ובר.
״תאמת עכשיו שרק אנחנו פה. איך את עם זה?״
״אני מצד אחד כל כך מאושרת ומצד אחד נורא מפחדת ומצד אחר לגמרי עצובה שהוא לא יהיה חלק מזה זה שלו יצרנו את זה ביחד וזה ממש קשה המחשבה שהוא אפילו לא מודע לכך שיש לו ילדה אבל זה לגמרי בעיה שלו אבל ממש קשה לי עם זה.״
״אוף זה באמת דפוק״
המשכנו לדבר וכבר התחיל להיות ממש מאוחר השעה הייתה כבר עשר ובדיוק דניאל נכנס בדלת
״מה קורה?״ שאלה בר
״בסדר יפה שלי״ הוא בא אליה מאחורה וחיבק אותה והביא לה נשיקות בצוואר ומיד נזכרתי באביאל שהיה עושה לי את זה. בר שמה לב למבט שלי והזיזה אותו קצת.
״אני עולה להתקלח. חכי לי במיטה״ אמר וקרץ לבר
״חתיכת חמור״ התחלנו לצחוק והיא נתנה לו כאפה בכתף
״סתם אני עולה להתקלח אני מסריח מהעבודה.
״ומה שלום האחיינית שלי?״ דניאל שאל התקרב לבטן שלי ונתן לה נשיקה.
״היא מצוינת״
״יופי ומה שלומך?״
״אני בטוב״
״יופי אחות קטנה יאאלה עליתי״ נשק לראשי ועלה למעלה
״אני חושבת שאני גם אכנס להתלקח ואלך לישון״ אמרתי
״סבבה יפה שלי לילה טוב״ היא אמרה
״לילה טוב״ התחלתי לעלות למעלה לאט ובזהירות עד שהגעתי לחדר שלי.
נכנסתי להתקלח ויצאתי התלבשתי ובאתי להיכנס למיטה ובפתאום ירדו לי המים.
התחלתי ממש להילחץ והתקשרתי לבר שהייתה למטה•ברוש שלי💗•📞
״בר״ צעקתי
״מה?״ היא צעקה בהיסטריה
״ירדו לי המים״
אחרי שניה וחצי היא הייתה בחדר שלי וקרה לדניאל שניהם עזרו לי לרדת ולקחו אותי באוטו לבית חולים הכי קרוב הגעתי והכניסו אותי ישר לבדיקות.
״וואו את ממש יכולה ללדת עוד כמה שעות יש לך פתיחה ממש טובה״ אמרה לי הרופאה.
ואז התחילו הצירים בכיתי וצרחתי את החיים שלי הביאו לי הפידורל שכאב לא פחות.
ההפידורל הרגיע קצת אבל אלה כאבים שאי אפשר להסביר במילים אי אפשר להתמודד איתם ניסיתי הכל כדי להרגיע אותם וכל ציר שהגיע הרגשתי שהנשמה שלי יוצאת.
עד שהגעתי לפתיחה טובה ויכלו ליילד אותי.
״תלחצי חזק״
״אההה״ לחצתי חזק וצרחתי בזמן שהחזרתי את היד לבר לא הסכימו שיותר מידי אנשים יכנסו אז בחרתי בבר כי היא הייתה הכי קרובה אלי בכל התקופה הזאת.
״עוד קצת והיא בחוץ״
״אההה״ צרחתי
והרגשתי שכל החיים שלי יצאו החוצה בבת אחת וכששמעתי את הבכי שלה פשוט התפרקתי המיילדת שמה אותה עלי ״מזל טוב״ היא חייכה אלי
״וואוו איזה מרגש״ אמרה בר וניגבה את הדמעות
״אני דודה״
והמחשבה היחידה שעברה לי בראש זה איזו יפה היא וחבל שהוא לא פה לראות את זה.
״אבישג״ אמרתי
״מה?״ שאלה בר
״אביגש זה השם שלה״ רציתי שבכל זאת יהיה משהו שקשור אליו ולכן קראתי לה אבישג כמו אביאל ההתחלה של השם שלו.
״מהמם אני כל כך גאה בך אחותי״ בר נישקה לי את הראש~
אחרי שבוע וחצי של בדיקות ומנוחה בבית חולים השתחררתי ביחד עם אבישג.
YOU ARE READING
•MY LUNA• - עונה 2 -
Romanceעונה שניה לסיפור האהבה של אבלין ואביאל. *מוצלץ קודם לקרוא את העונה הראשונה ״•MY LUNA - עונה 1 -״ ❤️ •אבלין• חשבתי שעברנו הכל אבל אף אחד לא הכין אותי לזה. ״אני מצטער אני חייב את זה בשבילי ובשבילך. אוהב אותך תמיד לונה שלי״ כתב במכתב ומאז לא ראיתי א...