Hoofdstuk 1 ~ WAT DAT MEEN JE NIET!

26 3 1
                                    

Charlot's P.O.V

"Charlot kan je vanmiddag gelijk na school naar huis komen we moeten je wat vertellen."vroeg mijn tante Wilma. "Ja hoor is het slecht nieuws?" Vroeg ik. "Nou dat weet ik niet dat licht aan jou." "O oke, ik kom dan wel gelijk naar huis."

Ik pak mijn scooter uit de garage en start hem op ik rij naar school. Daar staan Mia en Charlotte al te wachten.

"Hey meid!!!"

"Hey Mia en Char."

"Kom we gaan naar binnen de lessen beginnen zo!"

Ik loop naar mijn kluisje en duw mijn overige spullen er in. We lopen met zijn drieën naar de les als eerst hebben we tekenen in lokaal A006. Ik zelf ben best wel goed in tekenen al zeg ik het zelf. Na een blokuur tekenen hebben we kleine pauze. We lopen naar onze vaste plekje in de aula.

"Hebben jullie het huiswerk van Nederlands af meiden?"

"Ja ik hoezo, heb je het weer niet eens af?!"

"Uhmmm...hihi...ja"

"Hier schrijf maar over."

Ik pak mijn schrift en schrijf de antwoorden over van Mia. Mia is trouwens de slimme van ons. Charlotte is de knappe en ik ben de stoere. Echt we zijn een apart zooitje bij elkaar ik snap echt niet hoe wij vriendinnen zijn geworden!?

*Flashback*

"Euhm hoi weet je waar lokaal A008 is?"

"Euhm ja ik moet daar ook naar toe. Hoe heet je eigenlijk?"

"Ik ben Mia en jij bent?"

"Ik ben Charlot."

We liepen samen het lokaal binnen er was alleen nog plek naast Charlotte. Daar liepen we ook naar toe ik begroette Charlottte.

"Hoi ik ben Charlot en dit is Mia hoe heet jij?"

"Ik ben Charlotte aangenaam."

In de eerste plek leek Charlotte een bitch maar als je haar eenmaal kent heeft ze een hart van goud. We raakte aan de praat en zo werden we vriendinnen.

*einde flashback*

"Hellooooohooooo is daar iemand?" Mia zwaaide met haar hand voor mijn ogen.

"Huh wat...?"

"De bel is gegaan we moeten naar Nederlands!"

"O ja." Ik pakte snel mijn tas weer in en we renden snel naar het lokaal.

*Skip de rest van de dag*

"I'M HOOOOME!!" Schreeuwde ik door het huis.

"Ja we zijn in de woonkamer."

Ik liep de woon kamer in en daar zaten mijn oom en tante naast elkaar op de bank. Ik ging tegen over ze zitten.

"Wat is er nou aan de hand?"

"Nou meisje...euhm hoe ga ik dit zeggen?.....Je oom en ik gaan op wereld reis...."

"MAAR DAT IS GEWELDIG LEUK!" riep ik.

"Ja maar dat betekend dat je niet hier meer kan wonen."

"O.."

Mijn gezicht ging van HAPPY naar SAD.

"Maar waar ga ik dan heen?"

"Nou mijn zus jouw andere tante stelde voor dat je bij hun kwam wonen."

"Huh die ene die in California woont?"

"Ja die ja."

"Maar wanneer vertrekken jullie?"

"Overmorgen. Dus jij vertrekt morgen avond naar California."

"WAT MORGEN AL MAAR DAN KAN IK GEEN AFSCHEID MEER NEMEN!!!"

"Jawel we hebben geregeld dat je morgen vrij bent samen met Mia en Charlotte."

"O ECHT...DANKJE, DANKJE, DANKJE jullie zijn de beste."

"Dat weten we toch." zei mijn tante met een grijns.

"Hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!"

"Ga maar alvast ja spullen in pakken."

"Ja doe ik."

Ik loop naar boven en doe mijn deur weer dicht ik pak een paar verhuisdozen die mijn tante al had neer gezet. Ik loop mijn inloop kast in en pak mijn broeken, rokken, shortjes, jurkjes en shirtjes in en de rest van mijn kleren ik laat 1 jurkje en lingerie over voor morgen. Ik pak ook de rest van mijn spullen in mijn oom helpt me met de laatste spullen. Ik kijk nog een keer of ik alles heb gepakt, maar nee alles is in gepakt. Vanavond worden mijn spullen al naar mijn nieuwe thuis gebracht. Mijn tante zei dat ik daar ook een eigen kamer heb.

"Maar hoe moet het met mijn scooter?"

"Die blijft hier ik heb wat geld op je pinpas gezet zodat je daar een auto of een nieuwe scooter kan kopen.

(Meestal als mijn tante zegt dat ze een beetje geld op mijn bankrekening heeft gezegd is dat niet 100, 1000 euro maar een half miljoen. Mijn oom en tante hadden een immens fortuin ge erft van een oud tante nu zijn ze dus miljonair.)

"Wat gaan we vanavond eten?"

"Ik dacht dat we wel uit eten konden aangezien dit onze laatste avond samen is."

"TE GEK!!" riep ik.

"Ga je maar klaar maken!"

"Oke tot straks."

Ik loop naar boven en maak de koffer open waar mijn jurkjes in zitten. Ik pak een strapless jurkje die van wit naar blauw gaat met zwarte pumps. Ik krul mijn haar en laat het over mijn schouders vallen. Ik werk mijn make-up bij en doe mijn lievelings ketting om. Ik heb deze ketting van mijn oma gekregen hij was van mijn moeder er zit een foto in van mijn ouders en ik. Ik draag hem altijd maar genoeg daar over ik loop naar beneden waar mijn oom en tante al klaar staan. We lopen naar de auto ik ga achter in zitten en kijk een beetje op mijn insta.

Na 30 minuten rijden staan we stil voor een groot en chic restaurant. We lopen naar binnen en mijn oom loopt naar de gastvrouw.

"Heeft u gereserveerd?"

"Ja, voor 3 personen."

"Naam."

"Adams"

"Ja, loop maar mee."

We lopen naar een tafel achteraan in het restaurant. Ik ga zitten en bestel wat drinken.

"Wat wilt u eten?"

" Ik wil graag een biefstuk met wat salade."
"En wij willen het zelfde."

Na een paar minuten komt ons eten er aan. Het smaakt heerlijk.

*Skip het etentje*
We komen 's avonds om 22:00 uur thuis ik ga gelijk naar bed. Ik haal mijn make-up er af en doe mijn pyjama aan ik poets nog snel mijn tanden en ga dan in bed liggen en ben ik al snel vertrokken.

******************************
Hey dit was het eerste hoofdstuk hope you like it?!

PLEASE VOTE, COMMEND EN SHARE!

Move on//ON HOLD//Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu