Hoofdstuk 4 ~ SHOPPUUUHHHH

15 2 0
                                    

Ik word langzaam wakker door dat er een beetje licht in mijn kamer schijnt. Ik rek me uit en kijk op mijn wekker hoe laat het is. Ik zie dat het 10:00 uur is. "Hmmm, dan gaan de winkels over een half uur open. Ik moet Floor maar ff bellen." mompel ik tegen me zelf. Ik pak mijn Iphone van de lader en type een berichtje naar Floor. Binnen een fractie van een seconde krijg ik al een berichtje terug:

Floortjuuh: Suppaaah, ik heb ook nog nieuwe school spullen nodig. Die ga ik dan ook maar gelijk halen. Hoe laat spreken we af en waar???

Me: Euhm....ff denken...miss bij de Starbucks om 12:00 uur dan kunnen we gelijk ff gaan lunchen.....

Floortjeuuh: Helemaal toppie. Ik zie je straks!!! xxx

Me: Jup bye xxxx :3

Ik vergrendel mijn mobiel weer en leg hem op mijn bureau. Ik loop naar de mijn kast en pak er een setje kleding uit. Ik trek de badkamer deur achter me dicht en ik doe mijn pyjama uit. Ik zet de douche aan een binnen een paar minuten is het water heerlijk warm. Ik was mijn haar en lijf en spoel het af. Ik droog me af en trek mijn kleding aan. Ik heb een lichte ripped skinny jeans aan met een zwart blouseje. Ik doe mijn haar en make-up en kijk tevreden in de spiegel.

Ik kom in de keuken aan en daar zit Skylynn al te kleuren en Hayes te ontbijten. Ik kijk ff snel op mijn mobiel en zie dat het 11:30 is. Ik zeg iedereen snel gedag en stap naar mijn auto. En rijd de oprit af op weg naar de Starbucks.....

Ik parkeer mijn auto op de parking pak mijn tas van de achterbank. Ik loop de Starbucks in en zie Floor al bij het raam zitten. "Hey, Floortjekiptandoortje!" "Wahahahaha, hoe kom je daar nou weer bij?!" lacht ze. "Weet niet, het kwam zo POEFFF in mijn hoofd en ik zei het voor dat ik het zelf echt door had." "Aha, maar ik heb al vast wat eten en drinken besteld, want ik had al zo'n vermoedden dat je zo zou komen." "Hmmm, lekker wat heb je voor me besteld?" vraag ik water tandend. "O een broodje gezond en een cappuccino." "Hmm, heerlijk." Ik plaats mijn achterste op de stoel tegenover Floor en we beginnen te kletsen over school, kleding, make-up en niet te vergeten BOYSZZZ!!!

*****

We hebben net uren maar dan ook echt uren in de forever21 gestaan. "Floor kon maar niet kiezen welk jurkje ze zou kopen, want ze had maar genoeg voor 1.- we waren namelijk al klaar met het shoppen voor school spullen. Ik had een basic grijze met gouden ritsen. En Floor had nog een rugtas. Voor de rest heb ik alles een beetje basic gehouden gewoon effen schriftjes en pennen en een effen etui.- Floor is uit eindelijk voor een zwart kanten jurkje gegaan en we lopen nu met in totaal 8 tassen de winkel uit (Die 8 tassen zijn van verschillende winkels.) We lopen weer naar de Starbucks toe omdat daar mijn auto nog steeds staat. Ik breng eerst Floor naar huis en dan rijd ik naar mijn eigen 'huis'. Ik parkeer mijn auto op de oprit en loop het huis in met mijn tassen. "Zooo, heb je heerlijk geshopt meid?" vraagt Elizabeth. "Ja heerlijk het was echt super gezellig." "Mooi, ben je ook geslaagd voor school spullen?" "Ja ik heb alles een beetje basic gehouden." "Aaah, oke. Kom je zo eten ik heb pasta gemaakt." "Ja, is goed ik breng even mijn spullen naar boven." Ik berg alles op en pak mijn tas alvast in voor maandag. Ik loop naar beneden en plof naast Nash neer en begin te eten......

*****************************************************************************

Sorry voor het korte hoofdstuk ik wou PERSEE wat uploaden dus hier is het nieuwe hoofdstuk(je) ^^!!!!!


XXX Meeeee

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Move on//ON HOLD//Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu