Ik word wakker gemaakt door een springende Skylynn, Hayes en Nash.
"Serieus moet dat nou jongens?" vraag ik.
"Ja, dat moet kom nou uit bed het is al 11:30!" zegt Hayes.
Ik laat me uit bed glijden en loop naar de badkamer onder tussen pak ik nog ff een setje kleren en loop dan de badkamer in en draai de deur op slot. Ik zet de douch aan en ga er onder staan ik was mijn haren en mijn lijf als ik klaar ben zet ik de douch uit en droog me af. Ik kleed me om en doe ook nog wat make-up op. Ik stap de badkamer uit en pak mijn borstel en begin mijn haren te borstelen. Als EINDELIJK mijn haren een beetje goed zitten doe ik er wat schuim in en loop naar beneden. Beneden kom ik Chad tegen die net naar zijn werk gaat ik wens hem een fijne dag en loop dan naar de keuken. In de keuken staat een bord met pannenkoeken ik pak er eentje van af en doe er wat nutella op. Ik loop met mijn bord naar de woonkamer en ga naast Nash zitten op de bank.
"Zo lekkere pannenkoek?"
"Jahw." zeg ik met volle mond."
"Hey heb je zin om de andere boys te ontmoeten vandaag ik ga zo naar ze toe namelijk?!"
"Ja, tuurlijk. Lijkt me leuk."
Na 10 minuten ben ik klaar met ontbijten ik heb in totaal 4 pannenkoeken gegeten. Nu maak ik me klaar om straks mee te gaan met Nash...
"CHARLOT BEN JE BIJNA KLAAR?" Schreeuwt Nash naar boven.
"JAHAAA IK KOHOOOM!!!!" Schreeuw ik terug.
Ik ren de trap af en loop naar Nash we lopen naar zijn auto en we stappen in. 20 minuutjes later staan we voor de deur van Cameron's appartement. Nash klopt op de deur en er word open gedaan door Cameron zelf.
"Hey bro. Is dat je nieuwe chick?" vraagt Cam.
Ik schiet in de lach. "Hahahahahaha, dat zou niet zo best wezen." lach ik.
"Huh wat bedoelt ze?" vraagt Cam aan Nash.
"Nou dat..." en hij wijst naar mij "...is mijn nichtje."
"Niet waar ik ben je NICHT!!!" zeg ik verontwaardigd.
"Nou en...maar mogen we nog binnen komen?" vraagt Nash aan Cam.
"Ja hoor kom maar binnen ik ben trouwens Cameron maar noem me maar Cam." "Leuk je te ontmoeten ik ben Charlot maar noem me maar Char of Lot."
We komen in de woonkamer terecht waar nog meer jongens zitten en een meisje, maar dat ken ik wel want dat is Floor het vriendinnetje van Hayes. Ik stel me aan iedereen voor en ik raak aan de praat met Floor we delen nummers uit en spreken voor morgen af. Ik krijg ook de nummers van de rest van de jongens en ik geef hun die van mij. Na een tijdje staat Nash op en zegt dat we maar moeten gaan. Ik neem afscheid van Floor en de guys en loop achter Nash aan het appartement uit. Binnen no time zijn we thuis en zitten we aan tafel te eten.
"Zo vond je het leuk om de boys te ontmoeten?" vraagt Nash.
"Ja ik vond het geweldig ze zijn allemaal erg aardig en ik kon het ook goed met Floor vinden." zeg ik.
"Mooi zo."
Na het eten help ik weer met afruimen en loop dan naar boven ik open mijn laptop en gelijk krijg ik een melding dat Mia met me wil skypen. Ik klik op accepteren en komt Mia in beeld.
(M= Mia en C= Charlot)
C: Heyy, Mia!
M; Hey hoe is het daaro?"
C; Goed hoor ik heb het echt naar mijn zin en je gelooft nooooit wie mijn neven en nichtje zijn...
M; Zac Efron?
C; Nope... Nash en Hayes FUCKING GRIER!!!
M: OMFG!!! DAT MEEN JE NIET...en is Skylynn dan jouw nichtje?
C: YUP!!!
M: WOW! Cool.
C: Maar hoe gaat het daar?
M: Goed maar we missen je wel!!! :(
C: Ahhhw ik jullie ook...
M: Ahhhw dankje maar ik moet gaan me moeder roept!!! Bye
C: Oke Bye luf joee!
M: Luf joe to!!!
En ik klik weg.
Ik sta op en bedenk wat ff kan gaan doen. Kijk ff rond mijn kamer en zie dan mijn gitaar staan ik pak hem op een loop naar mijn bed. Ik begin Give me love te spelen van Ed Sheeran. Als ik klaar ben hoor ik geklap achter me ik draai me om en daar staat Shawn. "Huh, wat doe jij hier?" vraag ik. "Ik had nog ff met Nash afgesproken maar hij moest naar de wc. en toen hoorde ik je spelen en ging ik ff kijken. Je kan echt mooi spelen en zingen." "Euhh, thanx..." "Speel je nog meer instrumenten?" "Ja, ik speel ook nog drum en elektrische gitaar." "Cool! Maar ik moet weer gaan Nash is terug, zullen we binnenkort een keer afspreken dan kan ik je misschien horen drummen en gitaar spelen?!" "Ja, doen we doei."
Ik leg mijn gitaar weer weg en loop naar beneden. Beneden is Chad de krant aan het lezen en Elizabeth zit op de Ipad een spelletje te spelen. Ik loop door naar de tuin en loop een beetje de tuin te verkennen ik loop helemaal achteraan en daar zie ik een bankje achter een paar bosjes staan je kan hem van af de buitenkant zeg maar niet zien maar als je op het bankje zit kan je wel naar het zwembad en zo kijken. Ik hou het in mijn achter hoofd en loop weer terug naar het huis als ik daar aan kom zeg dat ik ga slapen en loop naar boven ik wens de jongens nog welterusten en loop dan naar mijn eigen kamer ik loop door naar mijn badkamer en haal me make-up er van af ik doe mijn haar ik een messy bun en trek mijn pyjama aan ik stap in bed en doe mijn nacht lampje aan. Ik kijk nog ff naar het plafond en bedenk dan dat ik over twee dagen alweer naar school moet. CHIPS ik heb nog geen spullen of schooltas. Dan maar morgen met Floor ff kijken voor spullen en als ze het niet wil overmorgen. Ik ga weer goed liggen en al snel val ik in slaap.....
****************************************************
Hoofdstuk 3 alweer ik hoop dat jullie hem leuk vonden en als er fouten of zo in zitten commend het ff dan kan ik er op letten. Thnx voor het lezen!!!!
xxxx meee
JE LEEST
Move on//ON HOLD//
FanfictionCharlot is 17 jaar en woont bij haar oom een tante in Canada, want haar ouders zijn omgekomen door een auto ongeluk toen ze klein was. Nu moet ze naar haar oom en tante in Californië verhuizen, want haar oom en tante gaan op wereld reis en dan kan z...