Tuana'dan
Bugün, bu 6 aylık süreçte eğitim vereceğim kişi yani Çağan Efe'yle buluşacaktım. Kahvaltımı edip, giyinmeye gittim.
Info;
Doğal bı makyaj yapıp, üstüme deri bı ceket aldım ve çıkıp arabama bindim.
Çağan'dan
Başımda birşey çalıyor.. Allah'ım ölüyor muyum yoksa? Yok yok gözümü açtım şuan alarmla bakışıyoruz. Fakat biraz daha yatakta oyalanırsam geç kalacağımı eklemek istiyorum. Yüzümü yıkayıp, hiç kahvaltı etmeden üzerimi giyindim.
İnfo;
Hemen arabamın anahtarını alıp dışarı çıktım ve arabama binip, cafeye sürmeye başladım.·
Çağan'dan
Geldiğimde Tuana, bı masada oturmuş etrafa bakıyordu. Daha fazla bekletmeden yanına gittim.
Ç- Merhaba, çok beklettim galiba? Üzgünüm.
T- Ha, yok ya bende yeni geldim. Gel otur birşeyler söyleyip, konuşuruz işi. Hemde tanışmış oluruz :)
Ç~ ( iç ses ) oturdum ve Tuana'ya bakmaya başladım. Üstündeki deri ceketini çıkarıp sandalyesine astı. Ve o da bana bakmaya başladı.
T- ee ben Tuananaz Tiryaki, zaten araştırmışsındır :))
Ç- evet, bende Çağan Efe Ak. Memnun oldum :)
T- bende.
Ç- konuşmadan önce içecek sipariş edelim mi?
T- tabii, olur
Ç~ (iç ses) garsona gelmesi için el işareti yaptım.
Ç- ne içmek istersin ?
T- ee, buzlu bi limonata iyi olur :)
Ç- bende aynısından alayım o zaman. (dedim ve garson gitti bende Tuana'ya döndüm.)
T- ben bu süreç için bir program hazırladım. ( Elimdeki kağıt dosyaları Çağan'a verirken.)
Ç~(iç ses) dosyayı açıp okumaya başladım. Haftanın her günü sabah saat 09:00'dan akşam 21:00' a kadar çalışma programı vardı. Görünüşe göre bu 6 ay beni baya bir zorlayacak. Ama yapmak zorundayım çünkü artık bir hedefim var :)
T- umarım senin içinde uygundur. Çok sıkı bir eğitim olacak. Kendini şuandan itibaren hazırla çünkü yarın başlayacağız.( Derken limonatalarımız geldi, biraz daha sohbet edip, yaşlarımızı vs öğrendikten sonra söze girdim.)
T- sana burdan çıktığımızda çalışacağımız mekanı göstereceğim.
Ç- tamam :) ( dedikten sonra limonatalarımız bitti ve hesabı ödedik. Tuana'nın arabasına bindik ve mekana geldik.
T~(iç ses) arabadan inip içeri girdik yüzüme, Çağan'ın beğenip, beğenmediğini belirttiğim bı ifade takındım. Kafasını hayranlıkla salladığında sevindim.
Ç- çok güzel bir yer burası, çok iyi adapte olurum.
T- tamam o zaman gidebiliriz :) ( dedim ve arabama bindik cafeye geldik ve Çağan' a dönüp;)
T- yarın görüşürüz:)
Ç- görüşürüz :) ( dedim ve arabadan inip, kendi arabama bindim. Eve geldiğimde kendimi direkt yatağa attım. Yarın yoğun bir gün olacaktı.
Bölüm sonuu, umarım bu bölümü de beğenmişsinizdiir. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. Sizi seviyorumm bi dahaki bölümde görüşürüz 💜
İnstagram: @ctxsevin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐝𝐞 𝐌𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 ❤️
General FictionEğitimle başlayan bir hikaye, neyle sonuçlanabilir ki...