Ç: (karşılık verdim ve geri çekilip yerine oturdu)
T: limonlu cheesecake en sevdiğim!
Ç: biliyorum :)
T: (gözlerinin içine baktım parlıyordu, en son baktığımda öfke vardı :) )
Ç: sana bide hediye aldım umarım beğenirsin..
T: beğenirim canım niye beğenmeyeyim ( bu söz :) )
Ç: al bakalım ( hediyeyi ona verdim )
T: ( hediyeyi açtım, çok güzel bi kolyeydi ortasında turuncu renkli bi simge vardı ne olduğunu bilmiyordum, Çağan' a döndüm)
Bu simge ne anlama geliyor?Ç: Gloriosa superba.
T: ne?
Ç: yani ateş lalesi anlamı çok güzel sana benzediğini düşündüğüm için aldım yani seni tam olarak tanımıyorum ama bana yansıttığın kadarıyla.
T: ismi çok güzel..ne anlama geliyor peki?
Ç: dış görünüşü çok güzel olsa da zehirli bı çiçek.
T: ( anlamını çok sevmiştim.) gerçekten çok güzel bı kolye çok teşekkür ederim Çağan :)
Ç: bişey değil, doğum günümde ödeşiriz :D
T: ( gülümsedim, zaman geçti sohbet ettik baya, birbirimizi daha iyi tanıdık ve evlerimize ayrıldık.)
Ertesi gün
Tuana'dan
(Şuan Çağan'la birlikte mekanda çalışıyorduk, bugün baya yoğun bı gündü, Çağan durmadan çalışıyordu. Gerçekten yarışmayı kazanmayı kafasına koymuştu.)
T: hadi ama daha hızlı vur, tek yapabildiğin bu mu ? :)
Ç: ( böyle söyleyince daha çok hızlı vuruyordum kum torbasına)
T: ( kim torbasının önüne geçtim elimde boks eldivenleri vardı ellerimi önümde siper ettim ve Çağan'ın vurmasını bekledim.)
Ç: ( vurmamı bekliyordu ama vurmadım, elini indirene kadar ona bakıyordum indirince bana baktı sırıtmaya başladım.)
Ç: gerçekten vuracağımı mı düşündün?
T: bu kadar korkak olma, ben boks hocasıyım. ( dedim gülerken)
Ç: ( kum torbasına sarıldım, Tuana arada kalmıştı, gülümsemesi solmuştu. Tekrar sırıtmaya başladım.)
Ç: bu kadar korkak olma bebeğim :)
T: bebe- ne bebeği ya? ( Dedim, telefon çalmaya başladı kolunun altından sıyrıldım ve telefonu aldım Barkın arıyordu.)
Ç: kim arıyor?
T: sanane ya
Ç: nasıl banane? ( Dedim yanına gidip telefon ekranına bakmaya çalışırken Tuana kolunu yukarı kaldırdı kendini benden uzun sanıyordu galiba .d telefonu aldım Barkın şerefsizi arıyordu, açtım.)
T: ya Çağan napıyorsun!
Ç:( bı elimle Tuana'nın ağzını kapatıp, diğer elimle telefonu tutuyordum konuşmaya başladım.)
Ç: ne var?
Barkın: Sen kimsin? Tuana'ya ver telefonu.
Ç: Ben Çağan, Tuana meşgul, işimiz var. Hadi görüşmemek üzere. ( Deyip telefonu suratına kapattım, Tuana'ya döndüm sınırlı bı şekilde bakıyordu, elimi ağzından çektim.)
T: ya sen iyi misin? Napıyorsun ya!
Ç: yalan mı meşgulsün işte! Gel daha çok çalışacağız. ( Kolundan çekip onu boks ringine soktum.)
Ç: ( elimi önümde yumruk atacakmış gibi yaptım) şimdi korkmuyorum :)
T: öyle mi, peki. ( Dedim ve ona doğru yaklaştım yumruk atacakmış gibi yaptım, ellerini önünde birleştirdi ve vurmamı bekledi.)
T: gerçekten korkmuyormuşsun :)
·
•
·
Bu aralar uzun bölüm atıyorum ya 😚💗
Arkadaslar kimseee oylamıyo ve yorum yapmıyo bosuna yapiyormus gibi hissediyorum kitabı sevdiyseniz belirtin lütfen sizi seviyorum diger bolumde gorusuruz 🌚🌝İnstagram : ctxsevin
TikTok : ctxsevin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐝𝐞 𝐌𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 ❤️
General FictionEğitimle başlayan bir hikaye, neyle sonuçlanabilir ki...