B-5

1.5K 78 21
                                    

Ç: ( ona döndüm) bişeyim yok Tuana gördüğün gibi çalışıyorum?

T: neden soğuk davranıyorsun anlamıyorum ki?

Ç: tamam Tuana yok bişey soğuk davranmıyorum, sen haklısın kapatalım konuyu.

T: Peki. Bugün çok sıkı çalıştıracağım seni hazırlıklı ol. Şimdi öncelikle mutfağa gidiyorsun ve melisa çayı içiyorsun sakinleşmen için.

Ç: ben sakinim ne gerek var!

T:aa doğru o zaman tamam sen bı nane çayı iç hazımsızlığa karşı birebir :)

Ç:( onunla konuşurken boks eldivenlerimi çıkarmıştım ama bunu unutup boks torbasına sert bı şekilde yumruk attım çünkü Tuana'nın söylediği beni kızdırmıştı. Elim acıdığı için yüzümü ekşittim.)

Ç: ah elim. ( Dedim elimi güçlü bir şekilde sağa sola sallarken.)

T: Çağan napıyosun ya iyi misin!! ( Yanına gidip elini tuttum )

Ç: bişeyim yok iyiyim.

T: ya kızardı bu morarır şimdi bişeyim yok ne demek?

Ç: ya bıraksana! ( Dedim elini elimden çekerek.)

T: ( Çağan'ın gözlerinin içine baktım öfke vardı. Ondan uzaklaştım ve hiç birşey söylemeden oradan çıktım.)

Ç: of bide bu eksikti ya!

·

·

Tuana'dan

o gün hiç birşey demeden oradan ayrılmıştım ve direkt eve geçmiştim. Kalbimi kırmıştı çünkü ben ona yardım etmeye çalışırken beni elinin tersiyle itmişti resmen ve ben kalbi o kadar çabuk kırılan biri değilim. Bu soğuk tavırları yapmasının sebebini de anlayamıyorum.

Çağan'dan

Tuana o gün çıkıp gittikten sonra kalbini kırdığımı anladım. Onu yüzlerce kez aradım neredeyse ama açmadı. Ben aslında sinir hastasıyım nedeni ise tüm bu boks işlerinden önce ilk başta anlattığım gibi bı hedefimin olmamasıydı. Bı hedefimin olmaması da benim tek yaşamamla birlikte psikolojimi bozdu ve birgün hastaneye gittiğimde sinir hastası olduğumu öğrendim. Son iki haftadır ilaçlarımı aksatıyordum bu yüzden sinirlerime doğal olarak hâkim olamıyordum. Keşke Tuana bu halimi görmeseydi..

1 hafta sonra Çağan’dan

Bir haftadır kimseyle iletişim kurmuyordum komik sanki çok kişi varmış gibi ;)
Tuana'yı bile aramadım.
Ona sürpriz yapmak istiyorum çünkü bugün Tuana'nın doğum günüydü ve onu mutlu edecektim. Bir haftadır ilaçlarımı düzenli olarak kullanıyordum Tuana’ya yanlış bir davranışta bulunmamak için.

Tuana'ya mesaj attım;

@caganefeak: selam Tuana, müsaitsen seni bugün Hide Cafe' de bekliyorum. Gelir misin bilmiyorum ama gelirsen çok mutlu olurum. Bu arada saat 18:00' da :)

                     tuanatiryaki, görüldü

Çağan'dan

Şuan cafedeyim ve saat tam 18:30' du. Geleceğinden ümidim kalmamıştı artık onun için cafeyi kapattırmıştım ama gelmemişti :/. Kalktım, kapıya doğru ilerlicekken Tuana'nın içeri girdiğini gördüm. Bu kadar güzellik gözlere, kalbe zarar..

Tuana'dan

Çağan'ın mesajına görüldü atmıştım. Gideceğimi ona sürpriz yapmak istemiştim. Son saatlerdi gidip hazırlandım güzel bı makyaj yapıp şunu giydim;

(Bugün doğum günüm olduğu için abartmak istedim :))Saat 18:00' di baya bı geç kalmıştım ya gelmeyeceğini sanıp giderse deyip arabanın anahtarını aldım ve evden çıkıp arabama bindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bugün doğum günüm olduğu için abartmak istedim :))
Saat 18:00' di baya bı geç kalmıştım ya gelmeyeceğini sanıp giderse deyip arabanın anahtarını aldım ve evden çıkıp arabama bindim. Cafeye geldiğimde kapıdan içeri giriyordum ki Çağan'la göz göze geldik. Gözlerini şaşkınlıkla açmıştı, bı iki kere gözlerini üstümde kırpıştırdıktan sonra bana döndü ve)

Ç: hoş-hoşgeldin, yani çok hoş gelmişsin yani gel oturalım şöyle ( dedim ellerimle masayı işaret  ederken, sandalyesini çektim, oturdu ve bende karşısına geçtim.)

Ç: teşekkür ederim geldiğin için yani aslında gelmeyeceğini düşündüm saat 18:30' u geçince ama beni kırmadın :)

T: yok ya ne kıracağım bı özür dilesen yeter :) ( dedim imalı bı şekilde, alttan alttan sırıtıyordum.)

Ç: seni kırdığım için özür dilerim Tuana bilerek veya isteyerek yaptığım birşey değildi.

T: sorun değil de bu cafe niye boş?

Ç: ben, senin için kapattırdım.

T: ( tam teşekkür ediyordum ki önüme bir limonlu cheesecake ve limonata geldi. Hayatta en sevdiğim şeyler şuan önümdeydi.)

Ç: doğum günün kutlu olsun :)

T: ( ona hayranlıkla bakıyordum. Gerçekten beni neyin mutlu edeceğini biliyordu.)

T: gerçekten nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum Çağan.
( Ayağa kalktım ve Çağan'in yanına gidip ona sarıldım. Şaşırmış olacak ki biraz geçtikten sonra sarılmama karşılık verdi.)

Bölüm sonu gerçekten uzun bı bölüm oldu bu sefer, oy vermeyi unutmayın sizi seviyorumm bi daha ki bölümde görüşmek üzeree 💗💗

İnstagram: ctxsevin
TikTok : ctxsevin

𝐇𝐢𝐝𝐞 𝐌𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin