W kwietniu Janusza czekała wielka premiera debiutanckiego albumu „Janusz Walczuk" która pojawiła się na rynku muzycznym 30 kwietnia.
Pamietam jak Janusz bardzo był podekscytowany i za razem pełen obaw czy ludzią się spodoba jego pierwszy album, jak widać ludzie bardzo dobrze przyjęli jego pierwszy album i stał się on jednym z bardziej popularnych albumów 2021 roku!
Bardzo się cieszyłam informacja że Janusz wydaje swój album i stał się on ogromnym sukcesem.
Byłam przy większej ilości robienia tego albumu, i nie ukrywam też dawałam pomysły do piosenek które teraz są hitami muzycznymi.
Przed premierą tego albumu jako pierwszymi osobmi które je usłyszały byli Mateusz czyli Żabson, Lila i Maja Janowskie, Waima, Young leosia i cała reszta internaziomali jak i sbm.
Powiedzieli że bardzo się im podobało i już przewidywali sukcesy i pozytywny odbiór tego debiutanckiego albumu.
Ja jako współtwórczyni tego albumu jestem dumna najbardziej z Janusza bo dał w ten album całe serce i można by rzec że ten album to jego pierwsze muzyczne dziecko które wydał i okazał się wielkim sukcesem jak i dla Janusza i jak dla jego kariery muzycznej.
Nie dawno był jeszcze Yah00 w NOBOCOTO z którym był związany od 13 roku życia a teraz jest w SBM i jakby były hypeman mojego brata i gwiazda polskiego rapu, czyli mój kochany Janusz.
Jestem z niego o jego osiągnięć bardzo dumna, gdy mu to mówię zawsze mówi mi gdybym nie pomagała mu tego by nie było a ja mu zawsze powtarzam że jest bardzo utalentowanym chłopakiem którego miałam a ten zawsze łapie mnie za talie i zaczyna mnie całować i mówi „Kocham cie" sowim pięknym głosem za każdym razem się rozpływam.
Powiem wam szczerze że Janusz to najkochańsza osoba na którą trafiłam w swoim życiu, oddała bym za niego całe życie jak i serce żeby go zobaczyć,przytulić i spędzić z nim czas.
Czasami się nie możemy się spotykać z powodu jego pracy ponieważ ma często koncerty i siedzi w studni robiąc nowe piosenki i beat'y dla takich raperów jak Mata,Bedoes,Lanek,Janka rapowanie i Nocnego.
Bardzo kocha jego prace jak i ja swoją ale zawsze ten wieczor kiedy możemy spędzić go razem wykorzystujemy w 200%, raz oglądamy filmy, raz idziemy do kina lub do restauracji albo spędzamy go w łóżku spiąć albo przytulając się w pośród naszych poduszek i misi które Janusz daje mi na jakieś okazje jak dzień kobiet,urodziny,rocznice,walentynki albo po prostu