Merhabaa bugünün 2 ci bölümü sanırım dün tam 8 tane bölüm atmışım. Keşke diğer ficimide düzenleyip atmaya hevesim olsaydı.
Sizce Taehyungu hangi yollarla süründüreyim. Aklımda çok güzel şeyler var ama sizinde içiniz rahatlasın istiyorum.
Bu arada Jungkook çok güzel ona böyle acı çektirmeye dayanamıyorum😪🥺😭
İyi okumalar
_______
"Umrumda Jungkookum" Jungkook aldığı cevpla acıyla gülümsedi. İnanmıyordu çünkü umrunda değildi.
"Bana yazdığın her cümle kelime kelime aklımda. 5 gündür istesem de istemesem de onları düşünüp duruyordum. Aklımdan çıkmıyorlar. Açıkçası umrunda olmadığımın farkına vardım. Şimdi lütfen git." Jungkook düşüncelerini dile getirmekten çekinmedi. Canı çok yanıyordu. Ruhu acıdan kavruluyordu sanki. Kurdu olayları kabullenemiyordu.
"Jungkook sinirliydim öyle demek istemediğimi bili-"
"Sikimde değil. Sinirli olup gelipte benim canımı, ruhumu böyle acıtamazsın. Hayatım bo-boyunca sana 1 kere bile yalan söylemedim." Küçük olan göz yaşlarını tutamazken cümlelerin arasında hıçkırdı. Kırgındı, üzgündü, sinirliydi. Taehyungsa şaşkındı. Jungkooku ilk defa böyle sinirli üzgün görüyordu. Kendi kurduda canını yakıyordu. Jungkookun nergis, çilek karışımı üzgün feremonları yayılıyordu etrafa.
"Sana yalan söylemedim ama sen beni dinlemedin bile inanmadın bana. Yazdıklarıma önem vermedin. S-sen beni önemsemedin her zamanaki gibi. O kadar şey yazdım. Ama senin tek maksadın benim canımı yakmaktı."
"Jungkook hayır yemin ederim öyle değildi. Canını yakmak istemedim" Taehyung yaptığı hatanın farkına varınca karşısındaki yarattığı enkaza üzgün gözlerle baktı.
"İstedin ve fazlasıylada yaktın. Umursamadın duygularımı, cümlelerinin kırıcılığını. Tek düşündüğün Hyunjindi. Benim nasıl olduğumu sormadın bile." Jungkook tireyen bedeni ve ilk defa yaşadığı sinir patlamasıyla susamıyordu. İçindekileri söyleyip öyle gitmek istiyordu.
"Sen -sen sadece onun durumuyla ilgilendin ama o beni çok fena hırpalamıştı. Tabii ki senin bundan h-haberin yoktu. Sadece benim yaptıklarımı söyleyip masum rolüne yattı. Sende ona kandın. Beni dinlemedin, inanmadın. Kaç gündür yanlız başıma iyileşmeye çalışıyordum. Düşüncelerim boğuyor beni. Neden beni sevmedin. Neden kimse beni sevmiyor." Küçük olan Taehyungun önünde titreyerek ağlarken son cümleleri adeta yaktı Taehyungu. Ona böyle mi hissettirmişti.
"B-bana inanman için ne yapmam gerekirdi. Çok ç-çaresizdim." sesi artık fısıltı gibi çıkan çocuk içindekileri söylemişti.
Jungkook kanayan burnunu önemsemeden kapıya doğru yöneldiğinde Taehyung onun belinden tuttuğu gibi kendine çekip arkadan sarıldı. Küçüğün sırtını göğüsüne yaslayıp kollarını sıkıca doladı incecik bele. Kocaman vücudunun yanında küçücük kalıyordu Jungkook. Ağlayan bedeni kolları arasında titriyordu ve Taehyung kurdunun canının acıdığını hissetti. Şu anlık bunu boş verip titreyen bedene odaklandı.
"Ben kendimi nasıl affettirmeli olduğumu bilmiyorum. Özür dilemek bir işe yaramayacak. Beni hemen affetmeyeceksin biliyorum. Bunu senden isteyemem zaten. Ne yapayım bilmiyorum." Taehyung küçük olanın kokusunu içine çekip konuştu. Gözleri dolu dolu olmuştu. Jungkooktan cevap alamayınca o rahatlasın diye feremon salgılayıp lavaboya yönlendirdi onu. İkiside konuşmadı. Ortamda tek ses küçüğün hıçkırıklarıydı.
Taehyung suyu açıp özenle Jungkookun burnunun kanını, yüzünü yıkadı. Sonra peçete alıp güzelce sildi küçüğün yüzünü. Kendine çevirip kırgın gözlerine baktı. Çok güzeldi. Onu bu hale getirdiği için ilk önce kendini sonra Hyunjini mahvetme fikrini aklına yazdı. Kurdu o kadar kızgındı ki kendini zorla zapt edebiliyordu.
Eğilip küçük olanın yara izine bir öpücük kondurdu. Feremonları sayesinde Jungkook sakinleşmiş mayışmıştı. Çok yorgundu ve uyumak istiyordu. Bir an önce Taehyungdan uzaklaşmalıydı. Ama kurdu izin vermiyordu. Sanki günlerdir canını yakan kurdu Taehyungun kollarında sakinleşmişti.
Jungkook bu kadar yeter diye düşünüp hyungunu itti. Yüzüne dahi bakmadan kollarından kurtulup kapıya ilerledi. Dışarı çıkarken bu defa Taehyung gelmedi peşinden. Çünkü Hyunjini parçalamamak için kurdunu sakinleştiriyor ve omeganın üzgün feremonlarını derince içine çekiyordu.
______
Bölüm sonu
Kendinize iyi bakın
Hera sunar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still With You / taekook
FanfictionDelta Taehyung kendi vitasını bulmuştu ama vita Jungkook değildi. Ukekook Semetae