19

1.2K 111 16
                                    

Diğer bölüm uzun olacak.
___

Yağmur yağıyordu. Gökler bile tatlı omeganın kalbini yakan bu duruma ağlıyordu. Jungkook vücudunun bir kısmı denizin içinde uzaklara bakıyordu. Birazdan bu deniz onu ebediyen yutacaktı. Vücudu kim bilir nerelere sürüklenecekti kocaman denizin içinde. Yok olacaktı. Bu dünyada nefes almayacaktı artık. Varlığı tamamen silinecekti. Sesi bir daha duyulmayacaktı. Bu düşüncelere omeganı daha çok ağlatıyordu.

Su soğuktu. Üstüne birde yağmur yağıyordu. Çocuk soğuktan titriyordu. Kemikleri acıyordu. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Teni buz kesmişti. Kalbi ağrıyordu. Üstünde öyle ağır bir yük vardı ki, dayanamıyordu.

Çaresizdi. Elinden bir şey gelmiyordu. Kurdu içinde ağlıyor ona daha çok acı çektiriyordu. Minik beden artık daha fazla katlanamıyordu. Düşüncelerde ağırdı, yaşadıklarıda. Jungkook kendini lanetlenmiş gibi hissediyordu. Çünkü o ne zaman bir şey istese ona verilen koca bir saçmalıktı.

Mutlu olmak bile artık çok zordu onun için. En sevdiği kişi tarafından terkedilmişti. Ona inanmamıştı. Onu çok çaresiz bırakmış, kırmış, mahvetmişti. Bunlar çok zordu. Nerdeyse ölüm gibi geliyordu çocuğa.

Gözyaşları yüzünden yağmur damlaları ile birlikte akıyordu. Zihninde artık tek bir olumlu düşünce bile kalmamıştı. Ya burda boğularak ölecekti ya da kurdu onu öldürecekti çünkü istediği, bağlı olduğu kişiye sahip olamıyordu. Kurdu deltayı hissediyordu peki neden delta ona bunları yapıyordu. Değersiz hissettiriyordu. Neden?

Omega birkaç adıma daha ilerledi. İçi titriyordu. Kalbi çok hızlı atıyordu. Kendini iyice derinlere bırakırken deltayı yakınlarda hissetti.  Burdaydı. Buraya gelmişti. Kurdu hissediyordu. Kurtulmak istemiyordu Jungkook. Gitmek istiyordu. Mutlu olabileceği yere gitmek istiyordu.

Bu yüzden kendini suyun içine bıraktı. Boğazından olan su onu daha da kendine çekti. Vücudu dalgaların arasında kayboldu. Soğuk su küçük bedeni kollarına aldı. Onu sardı ve bu dünyanın veremediği sevgiyi vermeye çalıştı.

____

Bölüm sonu.

Kendinize iyi bakın.

Hera sunar.

Still With You / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin