Hoofdstuk 8

184 9 0
                                    

POV: noel dekkers
Ik zit nog samen met de boys te gamen en ik begin moe te worden ik zeg slaap lekker tegen de boys en loop naar de woon kamer ik zie dat isa al op de bank ligt ZE WAS ZO CUTEE. Ik kan er echt niks aan doen maar ze is zo leuk. Ik ga ook op de bank liggen check nog effe mijn telefoon of enzo of myron nog wat hadden geappt want ze waren nog steeds niet terug en ja enzo had geappt de ze bij de ouders van myron bleven slapen want ze hadden morgen iets te doen in het noorden dicht bij de ouders myron hun huis. Ik ging ook wat eerder naar bed van ik had morgen school isa ook maar ik weet niet of die naar school ging. Ik deed me telefoon weg en ging goed liggen ik viel al snel in slaap.

POV: tice trip
Ik en bas waren nu nog als enige in de studio en bas was aan het werk en ik ook in was tumbnails aan het maken ik was lekker bezig maar zag dat het al half 2 s'nachts was dus ik zij slaap lekker tegen bas en liep naar de woonkamer noel en isa lagen al te slapen ik ging lekker liggen checkte mijn telefoon en zag dat enzo een berichtje had gestuurd dat ze bij de ouders van myron sliepen, ik deed me telefoon weg en viel in slaap.

POV: bas reijgerwart
Tice was net weg gegaan en ik ging een half uurtje later naar bed enzo had me nog geappt dat ze bij de ouders van myron sliepen ik ging nog effe naar tiktok scrolde daar een kwartierje en deed me telefoon weg en ging slapen.

De volgende dag

POV: isa van dijk
Ik werd wakker en zag noel en tice nog slapen ik keek op me telefoon hoelaat het was het was kwart voor 7 ik stond op en ging naar de badkamer om me klaar te maken ik had goed geslapen en voelde me al stukken beter nog niet helemaal top maar ik ging goed en kon naar school, ik maakte me op en noel kwam binnen hij vroeg of het al beter ging en ik antwoorde met dat het al veel beter ging dan gister ik was klaar en kleden me aan ik deed sieraden om en ad een broodje chocopasta ik maakte nog wat voor school het was inmiddels half 8 ik moest om kwart over 8 op school zijn want ik had mentoruur ik haat mentoruur want je doet er niks toch ging ik heen want ik had geen zin om me morgen te melden het was een kwartietje fietsen vanaf hier maar noel bracht mij ik vond dat wel fijn van dan hoefde ik niet te lopen aangezien ik geen fiets meer had noel hoefde wel pas om 9 uur op school te zijn maar het maakte hem niet uit. Om kwart voor 8 stapte we zijn auto in hij reed me naar school en stapte uit en bedankte hem en wenste hem suc6 voor zijn school dag hij deed het zelfde. Ik liep naar de kluisjes toe en toen ik daar binnen kwam werd ik wel aangekeken ik wist niet waarom maar ja het zal wel weer ik werd ook gepest omdat ik er nooit echt fit uit zag en altijd in truien naar school kwam en er niet zo leuk uitzag als de andere meschien werd ik wel aan gekeken omdat make-up op had dat had ik namelijk ook echt bijna nooit op ik deed me boeken in me kluisje en liep naar het lokaal. ik ging bij me vrienden staan en we kletsen wat ze vroegen wel wat over de situatie waar ik nu in zat maar dat vond ik niet heel erg ze bleven er ook niet in hangen en dat vond ik vooral fijn, onze mentor kwam er aan en we gingen het lokaal in zoals als gewoonlijk, na 45 minuten waren we eindelijk klaar en hadden we bio ik stond echt niet goed voor bio maar dat boeide me echt niet want bio was zo saai dat ik gewoon bijna in slaap viel. We moesten vandaag eerst naar de uitleg luisteren maar dat versta in allemaal niet want die vrouw praat zo slecht engels en ze praat ook nog eens super zacht ik deed tto ( tweetalig onderwijs ) waar door sommige vakken engels waren onder andere bio we moesten tomaten snijden en daarna de binnen kant tekenen heel dom vond ik het maar alles is beter dan opdrachten maken. Na dat we een blok uur bio hadden mochten we gaan het wat nu iets rond 11 uur en we hadden pauze ik ging bij wat vrienden staan en werd nog steeds raar naar mij gekeken en rare opmerkingen gemaakt ik trok me er niks van aan en ging door met het praten ookal praten ik niet heel veel want ik zat met me hoofd heel ergens anders ik dacht de heletijd aan noel en hoe schattig hij was en of ik dit wel of niet kon denken want ik kende deze jongen pas een paar dagen er werd op me schouder getikt en ik schrok en draaide me om een van me pesters liet iets zien uit de vlog van enzo ze zijden nog wat gemeens en daar gooide ze een beker limonade over me heen ik zat helemaal onder ik wilde iets terug doen maar voor dat dat kon liepen ze al weg. Bijna iedereen had het wel gefilmd mijn vrienden probeerde me een beetje te kalmeren naar dat lukte niet ik pakte mijn tas en liep de school uit ik wou hier zo snel mogelijk weg, zonder langs kluis te gaan rende ik weg ik rende naar huizeknol en belde aan tice deed open en ik kwam binnen ik barste in tranen uit en tice probeerde me een beetje rustig te maken hij zij: ga maar lekker douchen doe lekkeren kleding aan en vertel dan maar wat er gebeurt was. Ik deed dat en ging douchen ik had de douch super heed gezet en ging er onder staan ik voelde heel me lichaam branden maar het voelde goed toen ik klaar was deed ik chill kleding aan ik liep naar de bank daar zat tice nog hij zag op zijn telefoon hij zat met iemand te appen hij deed zijn telefoon weg toen die zag dat ik er aan kwam hij had thee gezet super lief ik ging naast hem zitten en vertelde het verhaal terwijl ik het verhaal vertelde moest ik huilen tice gaaf me een knuffel ik vertelde wel verder toen ik klaar was met het vertellen wist tice niet zo goed wat hij moest zeggen hij was in shok. Hij vertelde hele lieve dingen en maakte ook grapjes ik moest lachen en het vrolijkte mij op, ik ging vandaag niet meer naar school tice snapte dat en hij vroeg of hij naar de studio mocht om zijn werk af te maken ik zij dat het mocht want ik wou hem niet van zijn werk afhalen.

Ik ging aan tafel zitten en ging maar wat huiswerk maken toen de bel ging ik hoorde al iemand er naar lopen dus bleef zitten het was noel en ik voelde me gelijk nog een stukje blijer worden hij kwam binnen en zag mij al zitten hij vroeg waarom ik hier al was en ik werd stil hij ging tegen over mij zitten en tice en bas ook ik vertelde het verhaal dit keer zonder te huilen en noel die vond het zielig voor mij en gaf me een knuffel de knuffel voelde echt goed aan bas zijn blik te zien vond hij het ook zielig, ik vroeg aan noel hoe het bij hem op school ging en bij hem ging alles goed daar was ik blij mij.
Noel ging naast mij huiswerk maken en tice en bas gingen naar de studio ik was geschiedenis huidwerk aan het maken tot mijn verrassing ging het goed ik het er vertrouwen in toen ik klaar was met geschiedenis ging ik over naar wiskunde daar had ik echt al heel lang niks meer aan gedaan dus ik ging dat proberen bij te trekken maar het was onmogelijk ik snapte er niks van noel zag het en vroeg of ie moest helpen ik antwoorden met ja ik was super blij dat hij mij hielp want ik snapte er echt niks van het legde het super goed uit en het hielp me echt na een uurtje was is klaar met me wiskunde en ik had er een redelijk goed gevoel over.

Een paar uur later
Het was inmiddels al 5 uur en ik was klaar met huiswerk maken, myron en ik gingen vanavond samen koken we moesten wel eerst nog effe naar de supermarkt dus dat gingen we nu doen we stapte in myron haar auto en we reden naar de supermarkt. We gingen natcho's maken. We pakte wat we nodig hadden rekende af we reden weer terug naar huizeknol. We maakte de natcho's toen de natcho's klaar waren riepen we de jongens en gingen we eten, tijdens het eten gingen we een film kijken ik was wel erg moe geworden noel zat naast mij en hij was echt schattig terwijl ik naar hem keek viel ik in slaap.

Dit deel duurde echt best wel lang om te maken dus ik zou het waarderen als je een sterretje achter laat dit deel heeft namelijk 1594 woorden!!

Tips zijn altijd welkom!!

Just fell in loveWhere stories live. Discover now