Sadece Ben Mi ?

33 2 0
                                    

Uyandığımda hastanedeydim.Önce ne olduğunu hatırlayamadım.Sonra kaza yaptığımız aklıma geldi.Ağlamaya başladım çok ağladım.Doktorlar ağlama sesimden uyandığımı anladılar.

Meraba küçük kız adın ne senin ?
Annem babam kardeşlerim nasıl,nerdeler?
Imm şeyy
Neyy ailem nerde onlara ne oldu ? Derken ağlıyordum. Doktor adımı sormuştu.Ona bile cevap vermedim.Şuan tek düşündüğüm ailemdi.
Çok üzgünüm..Başın sağolsun....
Yutkunarak,hafif ağlamalı kısık bir sesle sordum..Ö-öldü-öldüler mi ?
Malesef....evet
Sadece ben mi yaşıyordum yani
Şimdi bize biraz yardımcı olmak için adını söyler misin ?
Ağlıyordum bir anda neden,neden bu kadar yanlız kalmıştım..Kendimi zor tuttum ve konuştum. Miray,adım Miray Söner..
Şimdi ben ne yapcaktım..Allah'ım bana yardım et.Tek başıma yapayalnız kaldım.İki dedem,anneannem,babannem ölmüştü.Sadece bir Halam vardı.Onların ise durumları çok kötüydü.Ona yük olamazdım..Ben şimdi ne yapcam..

Polisler geldi...

Meraba Miray başın sağolsun..Emniyetin ve bazı kurumların aldığı karara göre Çocuk esirgeme kurumunda kalacaksın canım..Hastaneden bugün çıkcaksın.İşlemler yapılıyor.Birazdan evine gitcez ordan eşyalarını toplucaz ve seni yeni evine çocuk esirgeme kurumuna götürcez.

Duyduklarımın karşısında şok oldum.Hemen konuşmaya başladım.Hayır istemiyorum ben orda kalmayı, kalırım ben tek,istemiyorum..

Canım korkmana gerek yok orda çok mutlu olacaksın.Bir sürü arkadaşın olcak. Ben birazdan gelip seni alcam hadi hazırlan bakalım sen..

Ağlayarak ve hıçkırarak konuşmuştum..Ne yapcam şimdi ben?.....

Arkadaşlar çok kısa yazdığımı biliyorum.Bundan sonraki bölüm uzun olcak insallah begeniyosunuzdur..Sizleri seviyorum..

Zorunlu Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin