En Güzel Günümün Kötü Bedeli..

41 1 0
                                    

Yarın için cok heyecanlıyım.Çok güzel olcak ailemle birlikte çok eglenceli vakit geçircez.Bu gece nasıl uyucam.Acaba yarın ne giysem,saçımı nasıl yapsam of kafamda bir sürü soru var uyumaya çalışmalıyım..
Aa bu arada ben Miray benim bir ikizim ve bir de erkek kardeşim var.İkizimin adı Hazal,kardeşim Caner,annem Derya,babam ise Mehmet..Ben ve Hazal 12 yaşındayız.Caner 9 yaşında.Annem 33,babam 35 yaşında.Istanbul da yaşıyoruz.Maddi durumumuz normal yani zenginde degiliz yoksul da degiliz.
Yarın ailecek çok güzel bir gün geçircez.Okulların açılmasına 2 gün kaldı.
Hemen uyumalıyım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Anneciğimin Güzel sesiyle uyandım her sabah ki gibi..Caner çoktan uyanmıştı.Hazal ise her zamanki gibi anne 5 dakika daha diyordu.Kalktım hemen dolabımın yanına gittim.Imm ne giysemm
bu olmaz bu olmaz bu olur mu ki yok yok olmaz "anne yaa ne giyeceğimi bulamıyorum ne giycem ben"

Annem:" bekle bitanemm geliyorum hemen "

Canım annem ya....diye geçirdim aklımdan.
Aaaaa buldum bunu giycem.
Gelmene gerek yok annecim buldumm.

Deniz kenarina piknige gitcektik.Piknikten sonra dönüşte lunapark da biraz vakit geçirecektik.
Kısa açık mavi jean şortumu giydim.Üstüne de beyaz kalın askılı bi badi giydim ve onun üstüne ayaklarıma kadar uzayan salaş ince tülümü aldım.Ayakkabılarım ise beyaz conversedi.Tabiki hicbir zaman vazgeçemediğim bilekliklerimi de taktım.Hazal ile hicbir zaman aynı kıyafetleri giymezdik.Hazal da cok guzel olmustu.Canım ikizim cok guzel bir kız aynı ben .O ise üstüne ince askılı bir tulum giymiş.Ayaklarına kadar gelen...

Babam:"kızlar acele edin biraz sizi bekliyoruz."

Hadi hazal gidelim.

Ooo anne baba çok şıksınız.derken ben Caner girdi araya Miray abla hic görmüyorsun heralde beni bi de bana bak.
"Sen sus yercücesi"dedim.

"Yaa baba ya Miraya bisey söyle"
Tamam tamam yakışıklım benim gel cok tatlısın..

Arabamıza bindik.Yolda eglenceli vakitler geçirdik.Deniz kenarında cok güzel bir piknik yaptık.Dönüşte lunaparkta inanılmaz eglenceli zaman geçirdik.Eve dönüş yolundaydık.Eve ulaşmamıza 15 dakika gibi kısa bir süre kalmıştı.Çok guzel zaman geçirerek eve gidiyoduk.Ta ki o korna sesi duyulana kadar..Hepimiz çığlık atıyorduk.
Son konuşmayı annem yapmıştı
"Mehmeetttt kaza yapcazz,hayırrrrrrr"
.......

Evet arkadaslar bence ilk hikayemin ilk bölümü çok kısa ve bana göre Güzel oldu.Yorumlara gore hikayeye devam etcem eger devam etmemi istiyorsanız yoruma devam et yazmalısınız ...
Şimdiden hepinize teşekkürler....

Zorunlu Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin