ALIŞMALIYIM..

25 2 0
                                    

Yavaş yavaş yataktan kalktım.Hiç bir şey yapmak istemiyordum..Öylece boş boş bakmak istiyordum.Uzaklara çok uzaklara gitmek,kimsenin beni bulmamasını istiyordum.Her şeyden uzak olmak,hiç bir şeyi düşünmemek,yalnız kalmak istiyordum...Polislerin odaya gelmesiyle uyandım.

-Miraycım halanı aramamız gerekiyor.

-Hayır aramayın..Onlar ne yapabilir ki...

-Tatlım yine de bu durumdan haberleri olsun.

-Olmasın ya banane...derken aklımdan haberleri olsa bile geleceklerini düşünmüyorum diye geçirdim.Onlar ile fazla samimi değilldik.Fazla görüşmezdik de toplasan yılda bir kere zor olur.

-Tamam canım sen nasıl istersen öyle olsun hadi gidelim artık önce evine gitcez ordan sonra da kalacağın kuruma tamam mı tatlım..

-Çaresizce konuştum..tamam

Odadan çıktım durumum gayet iyiydi.Ama annem,babam,kardeşlerim ölmüştü.Aklıma geldikçe ağlıyordum.Gerçi aklımdan hiç çıkmıyordu ya..

-hafif kısık ve ağlamaklı bir sesle sordum..O-onları ne zaman gömücez..

-yarın öğlen gömücez tatlım...

-peki tamam..

Arabaya binmiştik.Aklıma o anlar geldi ve bir çığlık attım yanımdaki polis bana sarıldı ve ne olduğunu sordu..

-Ka-Kaza yaptığımız aklıma geliyo dedim.Gözlerim kapalı konuşuyordum.

polis hiç bir şey diyememişti.

-Evine geldik miray hadi gel kıyafetlerini toplayalım ve birkaç özel eşyanı..

Eve girdiğim an gözümde hatıralarım canlandı.Odama gittim.Bütün eşyalarımı topladım.

Sonra yavaş yavaş bütün odaları gezdim evden çıkmak istemiyordum..Ama çıkmalıydım.Ve çıktım.Bahçemizden eve son kez baktım..Arabaya bindik yolda giderken yeni kalacağım yerin nasıl olacağını düşünüyordum.Kısa bir yolculuktan sonra geldik.Arabadan indim,yavaş adımlarla yeni evime doğru ilerledim.Kapıdan girdiğimde;orda çalıştıklarını tahmin ettiğim kişiler ve birçok küçük büyük çocuk bana gülümsüyordu..Acaba burda mutlu olacak mıydım ?

Kapının önünde beklerken bir çocuğun bana doğru yaklaştığını gördüm...

-Hoş geldin ben ceyhun senin adın ne

-Ben Miray

-Aramıza hoşgeldin miray kaç yaşındasın ?

-12 sen

-Bende 12 dedi ve gülümsedi beni elimden tuttu ve diğerlerinin yanına götürdü..

-Hepsi bir ağızdan Aramıza hoş geldin Miray dediler ve gülümsediler.

bir çalışan Meraba Miray ben Esma burdaki herkes bana Esma teyze der..SENDE öyle diyebilirsin tatlım hadi gel bakalım sana yatağını gösterelim.

"Canım artık burada yatacaksın.Sen arkadaşlarınla tanış.Ben senin kıyafetlerini yerleştireyim."dedi ve gitti..

bütün çocuklar bana adlarını ve yaşlarını söylediler sonra 3 tanesi hariç hepsi gitti.

Ceyhun,Aras ve Ahsen gitmedi.

Ahsen;Miray burda herkesin bir arkadaş grubu var.u üçlü de bizim grup ama biz dört kişi olmak istiyoruz.Bizim grubumuzla arkadaş olmak istermisin..

"tabi ki isterim"dedim.

hepsiyle tek tek el sıkıştım ve grubuma hoş geldin dediler.

Aras bağırarak konuştu..

Grubumuzun üyeleri;AHSEN,MİRAY,CEYHUN VE ARAS dedi.

Biraz sohbet ettik.

Ceyhun ;Eğer kimse bizi evlat olarak almassa ki inşallah almaz.18 yaşımıza geldiğimizde burdan çıkcaz yeni bir hayat kurarız ve dördümüz birlikte yaşarız olur mu?

hep bir ağızdan süper olur dedik.

Gece yattığımda bir günümü düşündüm.Hayatımda ne kadar da şey değişti.

Yeni arkadaşlarım var.Onlar çok iyiler.

1 AY SONRA

Artık buraya çok alıştım.Arkadaşlarımla şuana kadar hiç küçük bir tartışma bile yaşamadım.Sadece karşı grupta ki Melis..Çok kötü bir kız bizim grupla onların grup hep kavga eder.

Arkadaşlar şimdi bu bölümlerde olayları hızlı geçiyorum.Çünkü hikayenin asıl olay ve maceraları Miray ve arkadaşları 18 yasina geldiğinde yani kurumdan çıktıklarında baslayacak.Onun için bazen 3 yıl sonra vb.ifadeler kullanabilirim.Okumaya devam edin biraz daha ilerki bölümler daha da güzel olacak.Sizleri seviyorum..  :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorunlu Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin