🦊Naruto 🦊
Byliście na imprezie zorganizowaną przez Ino. Tobie i Naruto zaczęło się już trochę nudzić, zresztą kto by chciał siedzieć na imprezie do 3 w nocy. Przed odejściem z imprezy postanowiłaś pójść do toalety. Zrobiłaś to co chciałaś i wyszłaś, gdy nagle ktoś złapał Cię za rękę i wciągnął do pobliskiego, ciemnego kątu. Spojrzałaś na tą osobę. Był to Naruto.
- Napewno chcesz pójść z imprezy? - zapytał.
- Tak - odpowiedziałaś pewnie.
- Okej, a kochasz mnie? - zapytał innym tonem głosu chociaż to pytanie zabrzmiało tak jakby o tym wogóle nie wiedział.
- Baka oczywiście, że Cię kocham, przecież jestem tw......- nie było Ci dane dokończyć, ponieważ Naruto zamknął twoje usta swoimi.Szybko beznamysłu oddałaś pocałunek. Stawał się coraz bardziej namiętny, gdy nagle ktoś zapalił światło.
- My was szukamy, a wy tutaj..... Się całujecie - powiedział Kiba widząc co robicie, a wy szybko oderwaliscie sie od siebie.
- A Kiba - kun w-wracajmy - powiedziała Hinata lekko nie zadowolona wyglądem sytuacji.
- No wracajmy widzicie co im przerwaliśmy - powiedziała Ino podejrzliwym głosem i poszła, a Hinata i Kiba za nią.Po tej całej akcji ty i Naruto opuściliście imprezę czerwoni jak buraki.
🖤Sasuke 🖤
Byłaś z Sasuke na polanie. Siedzieliście spokojnie i rozmawialiście , gdy nagle usłyszeliście szelset w krzakach. Postanowiliście to zignorować i kontynuować waszą rozmowę.
- [twoje imię] wiesz, że Cię kocham prawda, a ty mnie? - zapytał Sasuke pewny siebie.
- Wogóle Cie nie kocham co ty sobie wyobrażasz - odpowiedziałaś.
- Ah tak to co powiesz na to kochana - powiedział i pochnął Cię tak, że teraz zamiast siedzieć leżałaś na ziemi, a on nad Tobą.
- Ym Sasuke co ty robisz? - zapytałaś zarumieniona, lecz nie dostałaś odpowiedzi tylko jego usta na swoich.Pocałunek zaskutkował tylko tym, że stałaś się czerwona jak burak, a czarnowłosy był zadowolony z Siebie. Pocałunek stawał się coraz bardziej namiętny. Nagle zaczęła się walka o dominację. No wiadomo, że wielki Pan Uchiha wygrał. Było Wam tak dobrze, gdy nagle zaa krzaków wyskoczył Naruto i Sakura.
- Jak romantycznie - skomentował blondyn, a ty jeszcze bardziej się zarumieniłaś.
- JAK MOGŁAŚ ZABRAĆ MI SASUKE!? - zaczęła wrzeszczeć Sakurwa, a czarnowłosy dał jej z liścia.Rożowowłosa stała w szoku, a potem zaczęła płakać i uciekła, a Naruto za nią. W ten właśnie sposób Sakura już nigdy (prawdopodobnie) nie tknie Sasuke.
❤️Itachi ❤️
Jak coś dołączyłaś do Akatsuki
Siedziałaś z Itachim w jego i twoim pokoju. Nagle czarnowłosy wstał ze swojego łóżka i podszedł do Ciebie.
- O co chodzi? - zapytałaś znudzona.
- Masz dzisiaj jakieś plany? - zapytał Itaś.
- Tak - odpowiedziałaś sarkastycznie, czego on nie wyczuł.
- A dla mnie odwołasz je? - zapytał z uśmiechem.
- Może - odpowiedziałaś, a uśmiech zszedł mu z twarzy.
- To sam to zrobię - powiedział pochylając się nad Tobą.
- I - Itachi co ty robisz? - zapytałaś zarumieniona.
- To co chce - odpowiedział i wpił się w twoje usta.Na początku byłaś zaskoczona zachowaniem chłopaka, lecz potem oddałaś pocałunek. Przez kilka minut się całowaliście, gdy nagle do pokoju wparowało.... Prawie całe Akatsuki.
- O jak słodko - powiedział Tobi swoim dziecięcym głosem.
- Zamknij się ty lizaku. My was po całym budynku szukamy, a wy się tutaj całujecie.
- Aj sio przerywacie im romantyczną chwilę w ich życiu, chociaż szkoda, że zamiast mnie Itachi jest na tym miejscu - powiedział Hidan i wyszedł razem z pozostałymi członkami zamykając drzwi.
CZYTASZ
Naruto preferencje - chłopcy
Teen FictionBędą tutaj preferencje z Naruto. Jeśli będzie się Wam podobać dawajcie gwiazdki. Bardzo mobilizują