#2 Jak Się Poznaliście?

271 6 27
                                    

🦊Naruto🦊

Poznaliście się w Ichiraku ramen. Nie miał wystarczająco pieniędzy, więc mu pożyczyłaś.

🖤Sasuke🖤

Spotkałaś go, gdy trenował w lesie. Powiedział, że masz sobie stąd iść.

❤️Itachi ❤️

Spotkałaś go podczas misji. Walczyliście przeciwko sobie i użył na Tobie Genjutsu.

😏Jiraya😏

Podglądał kobiety w gorących źródłach, a w tym Ciebie. Razem z Tsunade pobiłyście go za to.

😷Kakashi😷

Spotkałaś go siedzącego na dachu, czytającego zboczoną książkę od Jirayi.

💯Minato 💯

Spotkałaś go przed rozpoczęciem akademii. Potknełaś się, a on pomógł Ci wstać.

💞Obito💞

Spotkałaś go, gdy byłaś w sklepie z dango.

💜Neji💜

Spotkałaś go na ulicy. Przeprowadziłaś się z innej wioski do Konohy.

💣Deidara 💣

Szłaś lasem, gdy nagle usłyszałaś wybuch,przez co straciłaś przytomność. Gdy się obudziłaś zobaczyłaś przed sobą mężczyznę, który wyglądał jak dziewczyna.

🎨Sai 🎨

Zauważyłaś go w parku rysującego.

💤Shikamaru 💤

Spotkałaś go śpiącego na polanie. Oblałaś go wodą, żeby wstał. Odszedł obrażony.

💭Sasori 💭

Pewnego dnia twoja babcia odwiedziła razem z Tobą babkę Chiyo. Wtedy spotkałaś też Sasoriego.

💥Pain 💥

Straciłaś rodzinę. Załamana biegłaś przez las i wpadłaś na Paina i usłyszałaś typowy jego tekst.
- You know pain. Join Akatsuki




Naruto preferencje - chłopcyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz