.II.

131 12 101
                                    


Lütfen bu bölümdeki Dust olup beni de Killer'ı yapacak bir kız beni bulsun numaram 112

Ve bölümü üzgünken yazdım o yüzden gereksiz vent var ortalara doğru ama Killer'ın ağzından nasıl yedirdim size onun sorunuymuş gibi 😎 (nightmoonie beni dövdü sorun bu 👉👈)

💞

Hala Killer'ın Kaybolduğum Gözlerinden~

Eski anıları hatırlayıp güldük bir süre, bu ortamı oldukça yumuşatmıştı. Sonrasında konuya geri dönmeye çalıştım, "Horror'un yeni arkadaşlar edinme zamanı gelmişti bence." dedim. Yıllardır Dust'ın peşinden koşuyordu, sonuçta unutmaya, vazgeçmeye çalışmak onun da hakkıydı. Dust duyduğundan pek memnun kalmamış gibiydi, "Mmh, sanırım. Ama herneyse, en yakın arkadaşlarını bırakmaz herhalde." dedi. Dust'ın arkadaşını kaybetmekten bu kadar endişe duyması bana çok tatlı gelmişti... "Tabii ki de bırakmaz!" dedim onu rahatlatmak için yumuşak bir tonda. "Bırakamaz." diye mırıldandı. Çok şirindi... Acaba Horror'a duyduğu endişeyi benim için de duyuyor muydu? Ya da duyar mıydı? Düşüncelere dalma zamanı değildi şu an, o yüzden kendimi toparlayıp aklıma gelen ilk fikri önerdim, "Horror'u aramaya ne dersin?" . Dust'ın gözleri baktığı yerden kaçmadı bir süre, "Yok açmaz. Telefonlarıma cevap vermiyor, mesajlarıma da bakmıyor zaten. Ama eğer sen arayacaksan olabilir.." dedi. "Tamam" anlamında kafamı salladım ve telefonumu çıkardım.

Lust tam da telefonumu açtığım anda bana mesaj attı. Bu çocuğun zamanlaması nasıl her seferinde mükemmel olabiliyordu?

"EEE TEKLİF ETTİ Mİ"

"KABUL ETTİM N Mİİ"

Dust tabiiki de okumuştu... Ama sorana kadar bir açıklama yapmayaca- "Kim ne teklif ediyor?" dedi. Tam derince yutkunup (valla derin'i tanımıyorum aşkım -nightmoonie😭) birbirimize beş dakika boyunca anlamsız bakışlar atma sahnesiydi ama bu beni suçlu durumuna düşürmekten başka bir işe yaramazdı. "Birisinin bana çıkma teklif edeceğini sanmıştık da onu soruyor." dedim basitçe. Dust telefonumu elimden aldı ve Lust ile konuşmalarıma girdi. Telefonumu geri kaptım, "Dust ver şunu. N'apıyo'sun?" dedim telefonumu kapatırken. "Tam olarak şu an yaptığın yalan söylediğinin kanıtı. Kim ne teklif ediyor?" diye tekrarladı kendini. Neden bu kadar önemsemişti ki? Bana uyuşturucu teklif ettiler deme fikri aklımdan çıkmıyordu ve buna gülesim vardı, ama gülersem Dust beni öldürürdü, ya da en iyisi duvardan aşağı iterdi herhalde. "O kadar gereksiz bir soru ki şu an. Bir arkadaşım var, bana çıkma teklif edecek sandık ve genelde bu saatlerde konuşuyorduk diye şimdi yazmış." dedim. Dust'ın bakışlarından bana inanmadığı kolayca anlaşılıyordu, "Kim?" diye sordu. "Neden bu kadar çok sorguluyorsun!?" dedim çıkışarak. Birkaç saniye süren sessizliği bozmak için tam ağzımı açmıştım ki Dust benden önce davrandı,

"Kabul mü edecektin?" dedi. Ses tonunda normalde olmayan bir şey vardı, her ne kadar ne olduğunu anlayamamış olsam da.. "Ne, tabii ki de hayır! Ayrıca kabul etme gibi bir niyetim olsaydı sana çoktan haber verirdim!" dedim. Dust sadece bana baktı, suratındaki sert ifade biraz da olsa yumuşadı ona sarılmamla. "Dusty sana neden söylemeyeyim ki?" dedim kokusunu içime çekerken. Kollarını belime doladı ve omuzumu öptü. Yani, görememiştim tam olarak çünkü sarılıyorduk ama öptüğünü hissettim, yani, sanırım?? Neden öperdi ki?

"Omuzumu mu ö-"

"Evet, bi' sorun mu var?"

Ona sarılmayı bıraktım ve aramızda mesafe bırakmak adına geri çekildim. "Hayır yok tabii de ne bileyim garip oldu?-" dedim utanarak. "Neden garip olsun ki? Bence senin beni koklaman daha garip." diye cevap verdi. İyice kızardım, belki de bir domatesten daha da kırmızı olmuştum. Haklıydı çocuk ne diyebilirdim ki? Ben de aptal gibi kokladığımı fark etmez sanmış, her fırsatım olduğunda onu koklar hale gelmiştim, bir de kimse laf etmeyince daha da rahatça yapmaya başlamıştım bunu tabii. "İnkar etsem daha da dibe batarım değil mi?-" dedim sessizce gülerek. Dust kollarını açtı, "Evet, hem de baya. O yüzden kabullen ve gel şuraya." dedi. Dalgaya vurduğundan emin olunca tüm kaslarım kendini patlatırcasına sıkmayı bıraktı, karnımdaki stresten ve utançtan oluşan o ağrı da yavaştan yok oldu. Hızla ona sarıldım.

~~ ꜰʀɪᴇɴᴅᴢᴏɴᴇ ~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin