Öldüm ben, beni annemin yanına gömün

57 2 0
                                    

Cenk:

Bir anda benimkiler "Hadi içmeye gidek." Diye atılmasalar eğitime başlıyoduk amk ben "Hayır bugün işimizin ilk günü bide siz sarhoş olursanız o robotlar bizim taaa neyse küfredemiyorum siz dua edin." Dedim çocuklarda "Hayır, biz gidecez." Dediler ben de "Lan valla size bi aduket çekerim!" Diye kükrüyordumki "Abi yapma abi.Nolur yapma." Diye yalvarınca bıraktım onları hepsi manyaktı lan bunların hepsi "Neyse siz gidin ben Vincent'le çalışçam neyse hadi gidin siz, ben gelmiycem." Dedim gerçektende çok fazlasıyla çalışmak istiyordum annemin intikamını alacaktım o çocuktan ne kadar zaman geçerse geçsin onun yakasını bırakmıycaktım (Yazar notu Cenk burada manyadı :D) neyse bizim çocuklar gittikten sonra Vincent "Hadi başlayalım." Dedi "İlk olarak sana iş yerin için kayıtlar bıraktığımı söyleyeyim telefonu aç ve dinle senin odan için bayağı bir bilgi verdim. Şimdi hadi başlayalım *Bir anda Emre belirir* lan sen nerden çıktın!" Diye bağırdı ve Emre sırıtarak "Ebenden kanka. Neyse size yardım etmeye geldim." Dedi sonra ise başladık Vincent bana genellikle silahlarımla ve katanalarımla ilgile şeyler öğretiyordu en sonunda iş saatimiz geldi ve çıktık işimize gittik 1.gecemiz çok heyecanlıyım gerçi korkuyorumda evet başlıyoruz 5 tanede telsiz aldık ne olur ne olmaz diye.
Saat 12
Eveet telefonu açtım Vincent anlatmaya başladı işte senin odana Foxy gelebilir işte çok dikkatli ol müzik kutunu sarmayı unutma felan filan işte neyse ondan sonra sağ havalandırmadan t.bonnie geldi maskeyi taktım gitti hemen müzik kutusunu doldurdum t.chica geldi yine maskeyi taktım.

Saat 1
Lan ne t.chicaymış 1 saat gitmedi o gidince hemen maskeyi çıkarıp müzik kutusunu sardım havalandırmalara bakmadan önce koridora baktım hiçbir şey yoktu havalandırmalara baktığımda t.freddy vardı hemen maskeyi taktım önümden geçti bana baktı ve gitti çıkardım ve sardım...

Saat 2
Sonunda bizim çocuklardan haber geldi onlara şu saate kadar hiçbir (Yine yazar notu illaki burda pislik yapacaktım) önömötrök gelmemiş küfrede küfrede kutuyu sardım. Ve koridora ışık tuttuğumda Foxy vardı hemen Vincent'in dediği şekilde flashladım ve gitti yine sardım.

Saat 3
Şimdilerde hiç önömötrök yok açıkçası bu beni daha çok endişelendiriyor kutuyu sardıktan sonra yine Foxy çıktı yine flashladım bizim çocuklardan yine haber geldi hala gelmemiş bir tek Emre'de t.chica gelmiş gitmiş kendi kendime "Evet Cenk en tehlikeli odayı seçersen olacaklar bunlar." Diye mırıldandım.

Saat 4
Kahretsin kahretsin t.chica ve Foxy beraber geldiler hemen Foxy'e flashladım gitti ve maskeyi taktım öbürüde gitti neyse çok ekşın oldu lan bu saatde neyse kutuyu doldurdum.

Saat 5
Hiç kimse yok la neyse sar sar sar.

Saat 6
Sonunda eziyetim bitti yesss.

Devam Edecek...

Evet arkadaşlar nasılsınız bdn çok iyiyim Türkçe'nin 2.sınavından 90 aldım yehuuuu neyse bu bölüm bu kadar geciktiği için sorry neyse bye...

Five nights at freddy's lanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin