İhanet Öldürmeler ve Hapis Part 2

33 1 0
                                    

Dışarı çıktık, maalesef binlerce polis etrafımızı çevirmişti hepsini öldürmek moralimi bozacaktı hadi be neyse öldüreceğiz artık. Katanalarımı çıkardım gayet rahattım neyse daha oraya kadar yapamadım. Polisleri kesmeye ama kestikçe canım acıyor vicdanım sızlıyordu fakat onların intikamlarını alacaktım kesinlikle!

Yarım saat sonra
Bütün polisler ölmüştü sinirlerim bozulmuştu lanet olsun ama gitmem gereken bir yer vardı. Annemin mezarlığına gittim ve ikisine çiçek koydum "Özür dilerim anne sana söz veriyorum senin intikamını alıcağım dünyayı bir pislikten daha kurtaracağım." Dedim o anda telefonum çaldı arayan Arda idi ve sesi çok kötü geliyordu "Cenk çabuk gel Mert burada ve daha fazla dayanamayacağız." Dedi hemen onların nerde olduğunu saptadım ve oraya gittim ve oradaydı onu öldürecektim bu sefer anneme söz vermiştim ve bunu yapacaktım "Vay vay sendemi geldin velet?" Dedi Mert "Evet evet herneyse bu işi kısa keseceğim piç." Dedim ve katanalarımı çıkardım ve ona saldırdım fakat onun da kılıcı vardı karşılık verdi güçlüydü fakat sadece güçlüydü ne hızı nede daynıklılığı vardı katanamı geri çektim bununla birlikte geri sendeledi bana bir bıçak fırlattı mideme geldi heryerim kanlar içinde kalmıştım ama gücüm gitmişti tekrar saldırdım bu sefer onun kolunu kesebildim yine bir bıçak fırlattı bu seferki koluma isabet etti fakat kulaklarım uğuldamaya başlamıştım sanki ölüm bana yaklaşıyordu isteseydim onu Zagitoyla rahatça yenebilirdim fakat ben zevk istiyordum (Zagito büyük kılıcın ismi)
"Cenk beni yenmek için çok güçsüzsün bu dövüş çoktan bitti bile." Ben de "Bu dövüş gerçekten bitti, fakat senin için bitti." Dedim "Sen neden bahsediyorsun?" Diye sordu "Üzgünüm sen beni artık yakalayamazsın, Kan Vitesi 2"
Dedim ve birden güçlendiğimi hissettim her yerimi elektrik sarmıştı katanalarımı bile saldırdım hızımdan dolayı karşılık bile verememişti fakat bunun bir sınırı vardı 10 dakika içinde bu işi bitirmem lazımdı bizim sınıftaki herkes toplanmıştı saldırdım ve vurdum Mert alaycı bir biçimde ellerini iki yana açarak "Hadi beni vur." Dedi ben de elimi silah biçimine getirerek "Bumm, öldün." Dedim ve elimden elektrik çıktı ve Mert'i vurdu fakat dayanabilmişti kahretsin daha değil lütfen izin verde şunu bitireyim lanet yere düştüm ve bayıldım bizim çocuklardan çığlıklar geliyordu özür dilerim çocuklar iki adam beni tuttu ve bir yere götürdüler.

Sezon 1 sonu
Devam edecek
Evet arkadaşlar sezon 2 yazın gelecek bakın bu bölümü normalde yazmayacaktım sorumu isterim neyse by.

Five nights at freddy's lanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin