Çok önemli !!!!

41 1 2
                                    

Arkadaşlar merhaba ve hemen konuya geçiyorum arkadaşlar uyandım ve gece kaldığım hikayeye devam ettim ve arkadaş bir duyuru yazmış wattpad family diye bir gruptan bahsetmiş içinde tamamen ünlüler var ve diğerlerinin tamamen özemti ve velet olduğunu söylemiş tamam birkaç hikaye okudum ve tamamen copy-paste ancak o veletler kendi fikrim diye tutturuyorlar tamam bazıları velet ve özenti olabilir fakat sen hepimize o hakaretleri edemezsin wattpad ailesi ve diğer yazarlar diye ayıramazsın çünkü diğerlerininde fnaf hikayesi yazmaya hakları var ve sonada bu kişilere destekte (yorum vs) bulunmayın yazmış lan ben senin hayatına karışıyormuyum bunu takip etmeyin, yorum yazmayın diyormuyum bu yaptığın şerefsizliktir daha da kötüsü senin o lanet defterine bir günah daha yazıldı sen bildiğin benim gibi yazmaya hevesli olanların hevesini kırıyor gurunu kırıp belki sahip olacağı iyi bir gelecekten alı koyuyorsun sen yazmışsınya onlar velet ve özenti demişsinya benim gözümde senin büyüklüğün gitti ve benim için artık sen bir veletsin burdan kime seslendiğmi hiç kimse bilmiyorsa o bu hikayeyi okuyorsa anlayacak kendini zaten o kendi yaptığı pisliği biliyor ha bir şey daha var yürürken diğer insanlara bak ve onlarada özenti de neyse bye.

Five nights at freddy's lanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin