BEKLENEN BULUŞMA

71 15 46
                                    

Herkese merhabalar, bugün ki haberimizde yerli halkın bulduğu ve müzemizde sergilenen lanetli heykel dediğimiz heykel bugün yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı. Kim Taehyung ve Kim Seokjin'nin başında olduğu belirtildi bu iki arkeoloğun yıllardır birlikte çalışması istendi ve sonunda bir aradalar sabırsızlıkla nasıl sonuçlanacağı bekliyorum . 2 saat sonra canlı bir röpartaj gerçekleştirecez beklemede kalın .(2 saat sonra)

Evet alandayız uçaktan indiler . Kim Taehyung ve Kim Seokjini görebiliyoruz. Aman Tanrım çok havalılar ve çok yakın görünüyorlar önceden tanışıyor olmalılar.
5 dk içinde röportaj alanına gitmeliyiz oraya doğru yol aldıkları bilgisi geldi.(hem muhabirler hem arkeologlar alana vardı)

-Ah sizi görmek ne güzel öncellikle nasılsınız ve dava hakkında ne düşünüyorsunuz?

Taehyung:Çok heycanlıyım çok büyük bir dava olacak gibime geliyor duyduğum dedikodular inanilmazdı .

Seokjin:Şahsen hayat çok sıkıcı bu davanın beni eğlendirebileceğini düşündüğüm için kabul ettim . Umarım beklentilerimi karşılar yetkililer anlatırken çok korkmuş gözüküyorlardı . Bunu sevdim işte.

-Önceden tanışıyor muydunuz ?Birbiriniz hakkında ne ďüşünüyorsunuz ?

Taehyung:Hakkında çok sey duymuştum ama uçakta tanıştık .O kadar alkol içmesine rağmen sarhoş olmaması beni etkiledi .

Seokjin:Taehyung çok hırslı biri tüm kızlar peşinde ama hiçbirine şans vermiyor. Medya hep sexy arkeolog diyordu öyleymiş cidden .Biraz fazla alkol aldım kusura bakmayın ahahaha .

-Ah ikinizde çok yakışıklısınız bir sırınız var mı ?

Seokjin :Atlantis suyu ile yüzümü yıkıyorum ve Tapınakların toprağı ile yüzüme maske yapıyorum aahaha(kendine tokat atar) Ah bu acıttı ben sussam iyi olacak.

-Taehyung onun sarhoş olmadığını söylemiştin tekrar düşünmen lazım .

Taehyung:Onun normal hali bu değil mi? Deli dolu biri önüne gelene öpücük atıyor.
Bana da attı yakaladım (üçü de kahkaha attı.)

-Arkeologlar farklılar normal insanlardan. Bunun hakkında ki düşünceleriniz ne ?

Seokjin:Tabii ki farklıyız daha zekiyiz onlardan, basit düşünmeyiz ve tembel değilizdir .Bir gün Afrika'da bir gün de kendimi Mısır'da buluyorum şimdi de Kore'deyim

Taehyung :Seokjin'e katılıyorum her şeyi çok detaylı inceleriz üstünde ki bir kum tanesi bile çok önemlidir. Ama bu dava biraz soyut cidden lanetli mi ?çok merak ediyorum ne yapacağımızı da bilmiyorum. Açıkçası heykelin M.Ö olduğunu düşünüyorum çizgilerin ilerleyiş yıpranış şekline göre .

Seokjin:Wow Taehyung demek üzerinde çalıştın hırslı biri olduğunu biliyordum .Ben de hırslıyım ne güzel anlaşacaz :) Faytink

-Sayın seyirciler bizi izlediğini için teşekkür ederim .Röpartajı kabul edip bize kırmayan Kim Taehyung ve Kim Seokjin'e teşekkür ediyor başarılar diyorum .

Hoşçakalın.

Aşkın Laneti ~ TAEJIN ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin