SÖZ

36 7 14
                                    

(Geldikleri gibi ikiside odalarına çekilir uyumaya giderler  ve sabah olur. Jin uyandığında V 'nin odasına onu uyandırmak için girer ama onu göremez .)

Jin:Bu çocuk sabah sabah nereye gitti ? Bahse varım ki  heykeli araştırmaya gitti.Ah o çok çalışkan (Kahvaltı yapmak için mutfağa doğru ilerler.)Ooo bu da ne kahvaltıyı hazırlayıp gitmiş .Not bile bırakmış , endişelenmemem için koskaca adamsın niye endişeleneyim ki ? O olsa endişelenirdi demek ki vay be .

(Kahvaltısını bitirdi ama V hala gelmedi. Az önce endişelenmeyeceğini söyleyen Jin,şimdi ise endişelenmeye başladı.)

Gideli çok oldu hala ortada yok .Bir dakika, ben daha yeni onun için endişelendim ah ne yapıyorsun Jin kendine gel !

(Biraz geçtikten sonra kapı açılır ve V anahtarını kullanarak içeri  girer.)

Jin:Ah, beni korkuttun ! Zil diye bir şey var  dimi ? Hem bu saate kadar nerdeydin ?

V: Uyuyor olabileceğini düşündüğüm için zile basmadım .Meraklandırdım için kusura bakma ! Han Nehri'ni ziyarete gittim . Sabahları çok  güzel oluyormuş ,etraf çok huzurluydu , kafa dinlemeye gittim .

(Jin ,"meraklandırdım" sözünü duyunca panik oldu .)

Jin:NE MERAKLANMASI YOK OYLE BIR SEY !HEM BEN SENI NIYE MERAK EDEYIM KI ?

V:Meraklansan ne olacak ? Meraklanman kötü bir şey değil . Niye bu kadar yüksek tepki verdin ??

Jin : Seni merak etmemi gerektirecek bir durumum yok .

V:Ne yaptığını cidden anlamıyorum .  Saçmalıyorsun bu konuyu kapatıyorum .  Ayrıca kulaklarına kadar kızardın .  

Jin:Ben senin hyungunum ona göre benimle konuş !

V:Hyung mu ? AHAHAAH  Uçakta bana ,
"Bana hyung demene gerek yok ."diyen sendin . Neler oluyor sana ?

(Jin çok büyük afalladı . Jin'in böyle yapmasının sebebi V'nin ondan etkilendiğini bilmemesini istemesiydi. Dün gece onun hakkında birçok şey araştırdı ve tam anlamıyla ondan etkilendi  ve hala etkisinde bu yüzden V'den uzak kalmaya çalışıyor. )

~ Dün gece  ~
"Vay canına piyano çalabiliyormuş .Kendi fakültesini 1.olarak bitirmiş .Yılın yükselen yıldızı mı ? Bu ödülü arkeolog birinin alması çok büyük bir onur . Bu kadar başarılı biri olduğunu bilmiyordum . Ayrıca çok yakışıklı ahhh onun bir kız arkadaşı olduğuna eminim ve benim ondan etkilendiğimi anlarsa hiç iyi şeyler olmaz kendime hakim olmalıyım görev bitince o da herkes gibi gidicek ."

Jin :Doğru ya ,öyle demiştim .

(Tam V konuşacakken Jin'in telefonu çaldı müzeden arıyorlardı ve saat 17.00 'de müze için randevuları onaylandığını haber etti müze çalışanları.)

Jin: Evet , Kim Taehyung 17.00'de müzeye gidiyoruz ve bu meşhur heykeli araştıyoruz tamam mı ? Faytink .

(Jin çok hevesli bir şekilde konuşurken V yüzü düşmüş kısık bir sesle konuşuyordu kırıldığı çok belliydi .)

V:Peki  saat 17.00 'de müzede buluşuruz .

Jin: Habere pek mutlu olmadın sanırım ve birlikte gitmeyi planlıyordum .

V:Sana gerçekten inanamıyorum beni hayal kırıklığına uğrattın. Bana saçma sapan bir şekilde bağırdın ve özür bile dilemedin sana diyecek bir şey bulamıyorum .

(V hızlıca odasına gitti ve kapıyı kilitledi.)

Jin: V!!! Lutfen boyle yapma bilmediğin şeyler var . ÖZÜR DILERIM SENI KIRDIĞIM İÇİN V KAPAYĮ AÇ LÜTFEN! Inan bana ilk kez birinden özür diliyorum .

V: Bilmediğim şey ne  ? Ben sana yakın davranmaya çalışırken sen hep beni kendinden itiyorsun . Lütfen bana böyle davranma . Benden hoşlanmadıysan söylüyebilirsin ben de ona göre davranırım.

Jin : Senden çok hoşlanıyorum  tamam mı ? Şimdi díşarı çık ve birlikte müzeye gitmeden biraz araştırma yapalım .

(V o kadar şaşırdı ki Jin'in sözleri karşısında konuşmayı unuttu resmen bir o kadar da mutlu oldu ve dışarı çıktı .)

V: Jin yine kulaklarına kadar kızarmışsın. Benim de aşırı tepki vermem hataydı ben de özür diliyorum olur böyle şeyler . Hadi  işimize dönelim faytink  !

Jin:İşte bu hadi bakalım nerden başlıyoruz?

V:Ben heykelin yapısı için bir test istedim. Ona uygun kumu ve taşı getirecektim ama heykel hiç test edilmemiş sebebi ise heykelin yanına fazla yaklaşan kişilerin her zaman zarar görmesi hafıza kaybı ,felç,körlük... Aynı zamanda köylülerin birçok kez dokunmasına rağmen heykelde hiç  parmak izi yokmuş . Ne düşünüyorsun ?

Jin:V bunu nasıl söyleyecem bilmiyorum ama bu heykel bana hiç doğal yollarla oluşmuş bir heykel gibi değil . Bu heykel  zarar görmüyor, eskimiyor yıpranmıyor ve daha niceleri ...

V:Ne demek istediğini çok iyi anladım .Benim de korktuğum sey bunun olması zaten . 2014 olayını hatırla  Jin , Jeon Jungkook ve Park Jimin'in denizde bulduğu meleğin kanatları adlı heykeli hatırla sonun nasıl bittiğini hatırla ...

Jin:Hatırladım ... Bizim sonumuz öyle olmuyacak . Tanrı onları kutsasın...

V:Söz verelim bu yolda asla yanlız bırakmıyacaz birbirimizi . Elimi tut şimdi ve tekrar et dediklerimi.

V :SÖZ VERIYORUM KIM SEOKJIN'İ ASLA YANLIZ BIRAKMIYACAM .

Jin:SÖZ VERİYORUM KIM TAEHYUNG'U ASLA YANLIZ BIRAKMIYACAM . (Kalpleri çok hızlı atıyor ve birbirlerine çok derin bakıyorlar.)

(Jin'in alarmı çalar .)

Jin:V hadi hazırlanmamız lazım vakit geldi .

(İkiside hazırlanır ve müzeye gitmek için yol alırlar.)

~Müze bölümü için hoşçakalın. ~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Laneti ~ TAEJIN ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin