V+Jin=Bwin

42 11 37
                                    

(Arabaya bindiler ve onlara özel olarak ayarlanmış eve doğru yol alıyorlar.)

Taehyung:Burda durur musunuz ? Birkaç şey alıcam .Biraz  bekleyin geri döncem .(30 dk içinde Taehyung geri döndü.)

Seokjin: Taehyung ah elindeki oyuncak ayı benim için mi ? Çok duygulandım .(Ağlama taklidi yapar .)

Taehyung:Hayır,sizin için değil .Size de ayılmanız için bir tane kahve aldım.Lütfen  şunu için  kendinize gelin .(Seokjin kahveyi içer ve ayılır .)

Seokjin:Ah cidden buna ihtiyacım varmış.Teşekkürler! Peki bu ayı da neyin nesi ?

Taehyung:Sarılmadan uyuyamıyorum bu yuzden aldım .(Taehyung utanır bir yüz ifadesiyle Seokjin'e bakar ve Seokjin hafif  tebessüm eder.)

Seokjin:Demek benim lanetli heykeli birlikte araştıracağım takım arkadaşım sarılmadan uyamıyor ahahahaha .Geçen sene senin çökmüş madendeki yabancı maddeleri  araştırdırğın haberi görüp vay be demiştim. Nerden bileyim sarılmadan uyamıyor ahaahah .Söyleseydin ben sana sarılarak uyurdum .(Ilk başta ikiside dona kalır  bu söz yüzünden ama sonra  gülerler.)

Taehyung: Ahahaa yok kalsın ben oyuncak ayıyı tercih ederim,  fazla yakınlığa gerek yok biz sadece iş arkadaşıyız .

Seokjin:Hadi ama ya ! Birlikte aynı evde kalıcaz saatlerce birlikte konuşup, düşünücez yakın arkadaş olabiliriz hatta ilk adımı ben atayım .Bana Seokjin demene gerek yok .Kısaca Jin diyebilirsin daha kolaydır.

Taehyung: Eh haklısın sen de bana V diyebilirsin. Çok daha kolaydır tek harf sonuçta.(Ikiside buna güler.)

Jin:V havalıymış ahahaah. Memnun  oldum tek harfli V.

V:Ben de memnun oldum Jin .( Bunu dedikten sonra 10 dk kimse konuşmaz çünkü V düşüncelere dalar ve Jin bunu merak eder .)

Jin:Hey V! Nerelere daldın böyle Seul'da gemilerin mi battı ? Ne  bu hal ?(V irkilir çünkü çok derin dalmıştı.)

V: Heykeli düşünüyordum .Uçakta fotolarını istemiştim biraz inceledim ve yazılan makaleleri okudum.Çok şaşırdığım seyler var . Mesela ilk bulunduğu zaman köylüler tarafından çamura ve çime  bulanmış  halde bulunmuş .Bu yüzden yıkamaya çalışmışlar. Suyu dökmüşler heykel temizlenmiş ama su koybulmuş yere hiçbir yere  su dökülmemiş heykel suyu yuttu demişler. Sonra da yetkililer su dökmüş ama heykel suyu yutmamış . İşin bir garip tarafı da köylüler Han Nehri suyu dökmüş ,yetkililer ise normal içme suyu dökmüş .Heykele ne zaman Han Nehri suyu dökseler heykel yutuyormuş ama diğer sulara karşı hiçbir şekilde tepkisi yokmuş.Bu gizemlerden bir tanesi o kadar çok şey var  ki düşündükçe hayretler içersinde kalıyorum .Ah endişelerim var  Jin.(V iç çeker .)

JIN:Ah V! Sakin ol eminim ki her şeyin bir açıklaması vardır. Ben de duydum birçok şey inanamadım ama dert etmiyorum çünkü biz başaracaz ne olursa olsun! O yüzden şimdi sakin ol daha yeni başladık. Yarın müzeye gidecez ayarladım o zaman düşünürüz  her şeyi  tamam mı ? Kendini yıpratma sakın .(Güven verici gözlerle V'ye baktı ve elini tuttu ,V'nin kalp atışı hızlandı bu yuzden .) Ah kalbin çok hızlı atıyor V ahaahaha sakin ol !

V:Haklısın Jin ah rahatladım biraz .
Evet,başaracaz!

Jin:Bize bir isim bulalım uhm, yani takım ismi  ne dersin ?

V:Harika olur. Bwin'e ne dersin !

Jin:Bayıldım ahaha. Anlamı var  mı ?

V:Melekler fısıldadı .Ben de bilmiyorum anlamını içimden geldi :)

Jin: Ah öyle olsun bakalım ahahaahah.

(Onlar konuşmaya dalarken vakit çok hızlı geçti ve eve vardılar.)

-Kim Seokjin ve Kim  Taehyung eve geldik arabadan ininiz . Iyi geceler dilerim efendim .

Aşkın Laneti ~ TAEJIN ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin