Osa 4

104 24 2
                                    

Nikon Nk.

Istuskelen parvekkeella kirjottaen uusia sanoituksia, kämppäni on kuin on kuin sauna sisältä.
Olin tullut parisen tuntia sitten kotiin, kaupan kautta jääkaappini nimittäin ammotti tyhjyyttä.
Olen aivan uppotunnut lyriikoiden mailmaan.

Kuulen koputuksen oveltani, tai ainakin uskon kuulevani. Joo oikein kuulin, nimittäin kuulen uuden koputuksen.
Avaan oven ja sen takaa ilmestyy  Joonas Porko. Vastahan minä ja Joel kävimme hänen luonaan mitä hän tekee nyt minun ovellani?

Tunnen hänen huulensa omillani, vastaan suudelmaan kiihkeästi. Älkää kysykö miksi, koska olen vain umpirakastunut tuohon kitaraa rämpyttävään ihmiseen.
"Tiiäkkö mitä" Joonas mutisee huuliani vasten, ja lähtee työntään minua eteisestä pois.
"Kerro" mutisen hänelle.
"Sää oot paljon seksikkäänpi kuin tuo yläkerran nainen, kenen luona olin äsken." Joonas sanoo ja työntää mut sohvalleni makaamaan.
Tuon sanat saavat minut pysähtymään vain, onko hän tullut painaan minun kanssa kun eka on ollut tuon naisen luona?
"Joonas lopeta, lopeta." sanon ja pukkaan tuon päältäni pois.
"Mitä teinkö mää jotain väärin?" Joonas kysyy selkeästi hämmentyneenä.
Pysyn vain hiljaa. En halua sanoa mitään.

"Voitko kertoa nyt?" kuuluu jo turhautunut ääni vierestäni.
"Okei kerrotaan, tuutko sää ihan oikeasti sen jälkeen kun sää oot ollu painamassa tuota yläkerran muijaa, niin mun kanssa sen jälkeen?!" kysyn ehkä turhankin kiivaasti.
"No..." Joonas on sanomassa jotain mutta sulkee suunsa sen jälkeen.
"Eli oot, jumalauta Joonas etkö sää tajua kuinka paljon mua sattuu meijä bromance." huudan hänelle.
"Miten satuttaa?" tuo taas kysyy hölmistyneenä.
"Etkö sää ihan okeesti huomaa kuinka mää oon rakastunnut suhun?" kysyn, tunnen saman tien että jotain tippui sydänmeltä, tämän salailu on syönnyt minua sisältä päin.
"Sano että tää on joku huono vitsi? Niko?" Joonas kysyy minun katsoessa tällä hetkellä kaikkea muuta kuin Joonasta.
"sanoisin jos olisi" mutisen, tunnen kyynelien polttelun silmissäni, mutta en anna niitten valua.
"Mitä helvettiä." tuo sanahtaa ja alkaa pyörimään ympyärää.
"Tajuathan sää Niko että meistä ei voi tulla ikinä mitään, me ollaan parhaita kavereita, ja samassa bändissä ja kaiken kukkuraks mää en osaa olla missään parisuhteessa." Joonas selittää. Kyllähän minä sen tiedän...

-----------------------
Sanoja 324

Rakkaus valehtelee ||Joonas x Niko|| Jiko Where stories live. Discover now