Joonaksen Nk.
Makaan hyllyn alla joka kaatui päälleni. En pysty liikkua mihinkään tästä ja joka paikkaan sattuu aivan helvetisti.
Kuulen kun oveni avautuu, mutta en näe kuka tuli, mutta ryminällä hän tuli ainakin.
"Joonas missä sää oot?!" kuuluu Nikon huuto eteisessä.
"Oliko se hirvee ryminä täältä?" kuuluu jatko huutoa Joelin suusta heti perään.
"Joo tulkaa auttaan." huuan, haluan helvettiin tämän kaapin päältäni.
"Mitä vittua Joonas?!" Niko huudahtaa ja jää Joelin kanssa katsomaan minua hölmistyneenä.
"Älkää vaan tuijottako vaan ottakaa tää helvettiin pois mun päältä." sanon jo hieman ärtyneenä."Ootko sää ok?" Niko kysyy kun nostaa minua ylös lattialta.
"Sattuu kaikkialle mutta mikään ei tunnu ainakaan olevan poikki." sanon kun nuo istuttavat minua sohvalle.
"Miten sää onnistuit kaataan ton kaapin sun päälle?" Joel kysyy kulmiaan kohotellen
"Halusin sieltä päältä yhen kuva laatikon ja sit se kaatu mun päälle." selitän nolona.
"Et sitten ottannu mitään tuolia millä oisit voinnut ottaa sen helpommin sieltä." Joel kysyy huvittuneena.
"En" mumisen. Ei tässä ole mitään hauskaa.Olin passittanut Nikon ja Joelin takasin Joelin luokse en jaksannut enään heidän vittuilua siitä että menin kaatumaan kaapin kanssa. Tai mistään muustakaan.
Nyt makaan sängyllä mustan viltin alla kyynelien valuessa poskilleni osittain kuvien takia ja taas osittain Nikon ja Joelin takia ja heidän vittuilun.
Kuvat ovat vanhoja mitä sain äidiltäni, kun muutin kotoani pois. En ekaksi halunnut niitä mutta olen kiitollinen äidilleni että hän pakotti ottamaan ne mukaan.
Kuvissa on sisaruksiani, bändin jätkiä, minä ja Olli pikkupoikina, mummoni ja pappani... Osaa kuvista en edes muista.Haluan ajat takasin kun olin vielä lapsi, ei huolia, ei murheita. Suurin murhe oli se missä lempi pikkuauto on.
Nyt murheeni ovat että olen rakastunnut. Rakastunnut. Minä Joonas Henrik Porko rakastunnut. Enkä tykkää yhtään siitä.
Olen aina vain harrastannut yhden illan juttuja. Miten olen päästännyt itseni rakastumaan.
Ja vielä ihmiseen ketä ei saa rakastaa romanttisesti.
Rakkaus on valetta, se on vain karu fakta.---------------------
Sanoja 310
Onko jotain mitä haluatte että tässä kirjassa tapahtuu?
CZYTASZ
Rakkaus valehtelee ||Joonas x Niko|| Jiko
FanfictionOnko se niin vain että rakkaus valehtelee, eikä tuo mitään hyvää elämään, vaikka niin väitetään? Onko se niin että kaikki mitä rakkauteen liittyy on vain valetta? 🥉 || #Jiko || 22.10.2022 || Koko kirja on minun mielikuvitusta!