Huzur bulmak ve kafa dinlemek için bir dağ evi satın almıştım.Küçük bir yerdi,sıcak aile havası vardı eski günlerdeki ailem ile geçirdiğim güzel vakitleri hatırlatıyordu bana, özlemiştim o günleri düşüncelerimi bozan telefon sesiyle dikkatim dağıldı telefonda Dong Hyun yazıyordu babamın asistanı beni neden arıyordu ki? Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm düz bir sesle "alo,efendim Hyun?" Dedikten sonra konuşmaya başladı "merhaba efendim acilen şirkete gelmeniz gerekiyor,önemli bir mesele varmış,min joon öyle söylüyor." tatsız bir sesle "Ne gibi önemli bir durum?" Deyip memnun olmadığını mı belli etmiştim Hyun " İnanın bilmiyorum efendim, banada ani geldi bu haber." dedi mahcup bir sesle daha fazla uzatmak istemediğim için "Tamam geliyorum." dedikten sonra telefonu kapattım ve oturduğum yerden kalktım joon beni şirkete hiç çağırmazdı birbirimizden pek hoşlanmazdık dış kapıdan çıkarken aynadaki yansımam dikkatimi çekti, saçlarım dağınık,yüzüm ifadesizdi herzamanki gibi siyah gömlek, pantolon giymiştim ceketimi ve arabanın anahtarını alıp yola koyuldum.
ꕤǂ
Şirketin önünde durduğumda 'CHAELİS'
yazısı dikkatimi çekti,babam şirket adını neden böyle birşey koydu hep merak etmiştim ve hâlâ merak ediyordum.
Oyalanmadan şirkete girdim babamın sekreteri beni bekliyor gibi kapıda duruyordu, herzamanki gibi beyaz gömlek ve mini etek giymişti her sekreterin giydiği gibi, saçları sarıydı ve at kuyruğu yapmıştı kahverengi gözleriyle ışıl ışıl bana bakıyordu beni görünce yanıma yaklaşmaya başladı, "Merhaba efendim,hoşgeldiniz Min joon bey sizi toplantı odasına bekliyor.Benim gitmem lazım Min joon bey'in sekreteri size yardımcı olacak toplantıdan sonra görüşürüz."
Kafa sallayıp gitmesini işaret ettim o daha gitmeden kahverengi saçlı bende bir,iki yaş küçük bir çocuk yaklaştı.Yanıma ulaştığında hafif tebessümüne karşılık bende tebessüm edip kafamı salladım.
"Merhaba efendim,ben Jung Woo tanıştığımıza memnun oldum Min Joon'un sekreteriyim isterseniz hemen toplantı odasına geçelim." Dedi
Düz bir ses ile "bende tanıştığıma memnun oldum hemen geçelim tabii" pek memnun olduğum söylenemezdi.
Önden gitmem için ileriyi işaret etti. Her ne kadar güler yüzlü davranmış olsa bile herkes onun böyle biri olmadığını biliyordu ikiyüzlü demek bu olsa gerek.Toplantı odasında Min Joon haricinde üç kişi daha vardı içeri girdiğim an sessizlik oldu ortamın gerildiğini hissettim baş köşeye babamın koltuğuna aynı zamanda Min Joon'un yanına geçtim. Min Joon ortamın gerginliğini azaltmak amacıyla ayağa kalktı ve gülümseyerek "evet herkes geldiğine göre başlayabiliriz, öncelikle bay Kim size tanıtmak istediğim insanlar var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protection/Taekook
Fiksi PenggemarMafya lideri Kim Taehyung bir mafya çatışmasından canını zor kurtarır. Peşine düşen adamları atlatmak için bir bara girer. Burada diğer mafya ile çatışmaya Jeon Jungook katılır. Para karşılığı hiç tanımadığı bu adama yardım eder. Yan shipler- ChaeLi...