Selammm🙂
Bugün ki konuğum benimde kitaplarını çok sevdiğim.En sevdiğim yazarlardan biri olan Azra.Nâmı diğer punziestories
Alkışlarla sahneye davet ediyoruz.🦋
1-Kendinden biraz bahsedebilir misin?
Adım Azra. 11.sınıfa geçiyorum. Çok küçük yaşımdan beri çok okurum,kısa kısa da olsa çok yazarım. 14 yaşımdan beride Wattpad'te yazıyorum.İnsanlar beni rapunzele çok benzetir, bu yüzden böyle bir kullanıcı adı seçtim.
Kişilik olarak sakin, sabırlı ve iyi niyetli biri olduğumu söylerler. Kendimle ilgili kötü bir özellik söyleyecek olursam bu özgüvensiz olduğumdur.2-Wattpad'e neden üye oldun? Yazmaya nasıl başladın?
Wattpad'e başta sadece okumak icin üye oldum, sonrasinda yazmaya karar verdim.
Çocukluğumdan beri sürekli yazıyorum ama eğer ciddi anlamda yazmaya ne zaman başladığımı soruyorsan 2017 yazında başladım. Kendimce bir kitap yazıyordum ama sonrasında aldığım kötü bir yoruma üzülüp kaldırdım. Yaklaşık 1-1.5 sene sonra tekrar yazma girişiminde bulundum, farklı bir hikayeyle. Ama bu sefer de yazdıklarım beni tatmin etmedi, zamanı olmadığını hissettim. Sonrasinda ise zaten Eriyorsun'u yazdım ve tam anlamıyla bu maceraya atıldım.3-Hobilerin ve fobilerin neler?
(Burada geçen bazı fobi isimlerini aşağıya bırakıyorum)
Hobilerim yazmak, müzik dinlemek, dans etmek, kitap okumak. Fobilerim ise saymakla bitmez. Aşırı ürkek, fobik bir insanım. İğne, köpekler, arılar, ölüm, dışlanmak, böcekler, açık kapı, karanlık, kan... Bu liste böyle uzayıp gider. Ama en büyük ve asla atlatamadığım fobim batan şeyler. İğne yaptırmak, kan aldırmak, arı sokması, hatta dikiş iğnesinin eline batma düşüncesi bile benim icin inanılmaz zor. Kalbimin sıkıştığını ve nefes alamadığımı hissederim her yüzleşmek zorunda kaldığımda.
Tripanofobi:İğne korkusu
Kinofobi:Köpek korkusu
Apifobi:Arıdan ya da arının dolmasından korkmak
Tanatofobi:Ölüm korkusu
Dışlanma fobisi=>bu korku sosyal fobi arasında giriyor
Entomofobi:Böcek korkusu
Akluofobi/Niktofobi:Karanlık korkusu
Hematofobi:Kan korkusu*Bulabildiğim fobilerin isimlerini yazdım*
4-Hedeflerinden bahseder misin?
Şuanlık en büyük hedefim liseyi başarıyla bitirip istediğim üniversitede istediğim hayata ulaşmak. Üniversite sınavı gerçeği beni aşırı geriyor. Geniş planda hedefim ise birçok kitabı olan, sevilen, kendi ayakları üzerinde duran bir kadın yazar olmak.
5-Senin için yazmak ne ifade ediyor?
Benim için yazmak kafamı boşaltma, rahatlama ve özgürlük noktam. Kişisel hayatımda geri planda çok düşünen, kafamda çok kuran biriyim ve bu belkide hayat kalitemi aşırı düşüren sorunlarımdan biri. Yazarken hiçbir zaman kim ne düşünür, ne der diye düşünmüyorum. Kafam bomboş oluyor, sadece yazıma odaklanıyorum. Resmen içine çekiliyormuşum gibi hissediyorum. Sürekli olmasa bile birkaç saat bile yazmak benim için terapi gibi.
6-Bize yazmış olduğun kitaplardan bahseder misin?
Yazmış olduğum 3 kitabım var şuanlık. İlk kitabım Eriyorsun- Texting, ikinci kitabım Aynaya Bak - Texting, ücüncü kitabım ise Elma Tadında Pazartesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlar İle Sohbet
No Ficción📌Mükemmel ötesi yazarlar ile röportaj yapıyorum. 📌Takip etmeyi,oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Kapak:GeceninnYazariii ⋆Yazarlar #1┊15.08.22 ┊ ⋆˚ ⋆Röportaj #1┊16.08.23┊ ⋆˚ ⋆Sohbet #1┊19.08.23┊ ⋆˚