bilgilendirme: Röportaj 26 Ağustos tarihinde bitirilip 15 Ekim tarihinde yayinlanmistir.
Roportaji yayinlamama sebebim...
bilmiyorum...
👺
NABERSİNİZZZ
BOSVERİN BENİM SALAKLİGİMİ ONU BUNU
BEN AKİLLANMAM ZATEN DE
AGAGAGAGGAGAGAGAGAG
KALBDİWM DURCKA HEYACAMFAN
NE DEMSMEN BİELDNİMİYROEUM
HAYAL KENDİENEG GEL O DA Bİ İNSAN
KONUGEUM
VAUAHGAGAGAGA
palabiyikla(👺) roportaja gecelimm
👺
1-Kendinden biraz bahsedebilir misin?
Bahsediyimmm.Adım Selin 21 oldum ama ruhen 15 hissediyorum hahahaha,1 tane oğlum var 1 yaşında (kedi) başka da bahsedicek bir şey bulamadım....
2-Wattpad'e neden üye oldun?Yazmaya nasıl başladın?
Arkadaşlarım wattpaddeydi onların kitabını okumak için hesap açtım ama sonra bi kankim dedi dostum sen de yazmalısın ben de dedim aman tanrım yazmaliyim FİC YAZMIYODUM NORMAL KİTAP YAZIYODUM. sonra fic yazdım.
3-Hobilerin ve fobilerin neler?
Valla hobim fic yazmak,video oyunu oynamak,kitap okumak herhalde hiç aklıma gelmedi başka.Fobim de böcekler galiba aklıma gelmedi yılan da olabilir.Sıçan,fare.HIIIIC SEVMEM.
★bizim evdeki yaratiklarin ortama girisi(bizim evde yasayamazsiniz)★
4-Hedeflerinden bahseder misin?
Hedefim yok.Üzülerek söylüyorum dünyanın en hedefsiz insanıyım ya da dur yurtdışına çıkayım yeter ya, EVT BU.
5-Senin için yazmak ne ifade ediyor?
Valla önceden hobiydi zevk alıyordum ama çok yazınca işkence gibi geliyo çok sık ara veriyom o yüzden... AMA SU AN MUTLULUK!! daha işkence gibi geldiği dönemlere gelmedim cok şükür.Daha var.
6-Bize yazmış olduğun kitaplardan bahseder misin?
Bahsediyim ilk reddie fici yazdım baktım 1 saat sürmüş tüm bölümleri art arda yazıp 1 saatte bitirmişim. Neyse sonra tumblrdan gördüğüm snowbaz alıntılarını çevirdiğim kitap yaptım.Sonra fav ficim (nefret ederim) honeypie yazdım acemiydim çok kötü yani AMA ESKILERI ANI DURSUN DIYE KALDIRMIYOM okuyup okuyup vay anasını iyi yazmaya başlamışım heee demek için duruyor onlar.Sevdigimden değil.He sonra for yeontan var valla oylesine yazıyodum cok absurttu birden büyüdü onun sayesinde de kitle edindim şu an utançtan okuyamıyom o ayrı mesele ama olan GERIYE KALAN FICLERI GENEL OLARAK SEVIORM ayrıca hepsine yorum yapmim dedim.
7-Şuan başka bir kurgu fikrin var mi?
Var ex tekuk yazicam ins ILK KEZ.Cok heyecanlı.Ama anca seneye
8-En sevdiğin şarkı ne?
Valla şu sıralar the rose-back to me TAKINTI YAPTIM...
9-Kendinde neyi değiştirmek istersin?
Başarısızlığımı mümkünse.
10-Hiç keşke dediğin bir an oldu mu?
Oldu maalesef keşke mal mal şeylere üzülmeseydim.
11-Geçmişte olan neyi değiştirirsin?
Kendime bile isteye zarar vermeyi herhalde şimdiki aklım olsa yapmazdım.
12-Başka birinin yerinde olmak istiyor musun? İstiyorsan kim?
Aklıma hiç gelmedi şu an istemiyorum valla.
13-En sevdiğin huyun ve en sevmediğin huyun?
En sevdiğim huyum yok hiçbir huyumu sevmiyorum açıkçası,en sevmediğim aşırı sıkılgan olmam maalesef.
14-Aşk hakkındaki düşüncelerin neler?
Aşkı sikim heves mi bıraktılar.
15-Aşk sence var mıdır?
Vardır (her şeye rağmen benim enayilik)
16-Aşk mı dostluk mu?
Dostlukk
17-Dünya'da bir şeyi değiştirme imkanın var.Bu ne olurdu?
Ay bilemedim siyasi cevap vercem ayıp olacak şimdi.
Siyaseti boşverdim tmm.Tüm sapıkları yok ederdim herhalde.
18- 1 Milyonluk büyük ikramiye sana çıktı ilk ne yaparsın?
Araba alırım
19-En sevdiğin yazarlar?
20-En komik anın?
Hiç aklıma gelmedi ya şu an maalesef. hahahaah belki korku evi anılarım olabilir bi o geldi aklıma.
21-Bu serüvende en büyük destekçin kim?
5 çok yakın arkadaşım diyorum onlar kendilerini biliyor tek tek isim vermim.
22-Yazdığın kurgular kimlere hitap ediyor?
Edebi kitap okumayı bekleyen insanlara hitap etmediği kesin...
Eğlenceli bi şeyler okumak isteyen gençlere hitap ediyor anca.
23-Senin için yeri özel olan kurgun hangisi?
17 again <333
24-Kurgularındaki hangi karakterin/karakterlerin yerine geçmek isterdin?
cevabim 17 again soobin. Tiktok fenomeni olmak istiyorum evet.
25-Son olarak;Buradan insanlığa seslendiğini düşün.İnsanlığa ne
söylemek istersin?Hepimiz kardesiz ırkçılık yapmayın!!!!!!/)/₺2₺/&-/ t&:t/
👺
v
ee bitti
roportaji yuklemem baya uzun surdu cok cok ozur dilerim ama gercekten roportaj çok zevkliydi
benimle roportaj yaptigi icin nathyoung (selin'e) coook tesekkur ederrim
Yildiza basmayi,yazar ve beni takip etmeyi unutmayin palabiyik dostlarim😔😡optum bayss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlar İle Sohbet
Nonfiksi📌Mükemmel ötesi yazarlar ile röportaj yapıyorum. 📌Takip etmeyi,oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Kapak:GeceninnYazariii ⋆Yazarlar #1┊15.08.22 ┊ ⋆˚ ⋆Röportaj #1┊16.08.23┊ ⋆˚ ⋆Sohbet #1┊19.08.23┊ ⋆˚