1

1K 76 79
                                    

Herkese selam ben Sunoo. 19 yaşındayım.

Burası şu anda telefonumun notlar kısmı ve buraya bazı not almak istediğim şeyleri yazmak istiyorum.

Bazı şeyleri yazmak için biraz geç kaldım bu yüzden ilk olarak geçmişte olan olaylardan başlayacağım not almaya ama çok uzun sürmeyecek çünkü asıl yazmak istediklerim geçmiş değil.

Ailevi sıkıntılardan dolayı okulumu değiştirmek zorunda kaldım. Şu anda detaylı şekilde buraya yazıp yeniden hatırlamak istemiyorum. Bu sıkıntılardan dolayı da artık yeni bir lisede okuyorum.

2 ay oldu bu okula başlayalı ve okuldaki öğrenciler gerçekten çok sevecen. Ben 3. Sınıfa gidiyorum. Okulda ise 1.-2.-3. ve 4. sınıflar olmak üzere 4 seviye var.

Okulun çok güzel bir bahçesi var. 2 adet basket sahası ve 1 adet futbol sahası var mükemmel. Her neyse şu an bu konuyla bir işimiz yok.

1.5 ay önce okula yeni bir çocuk geldi. Aynı seviyedeyiz fakat şubelerimiz farklı. Garip bir şekilde bu çocuğa karşı anormal şeyler hissediyorum. Yanımdan geçerken onun kokusunun ciğerlerime dolması içimi huzurla kaplıyor. Saçlarını düzeltmek için elini saçlarına attığında saç tellerinin teker teker yüzüne yeniden düşmesi... Arkadaşlarıyla konuşurken gülümsemesi... Bembeyaz teni, zarif elleri, kaslı vücudu, kalemle çizilse bile düzgün olamayacak kadar kusursuz burnu, ince ve uzun bacakları. Tok ve kendine has sesi. Her şeyiyle olağanüstü bu beni delirtiyor.

Onunla birlikte olabilmek istiyorum.

Bu tanrıyı sadece teneffüslerde görebiliyorum ve okul zamanları dışında hiç göremiyorum bu da benim cezamdı sanırım.

Çocuk hakkında neredeyse hiçbir şeyi bilmiyorum. Adı Sunghoon, 20 yaşında, buz pateniyle ilgileniyor, beyaz renge bayılıyor, en sevdiği mevsim sonbahar, kahve aromalı dondurmaya bayılıyor, hayalet ve böceklerden hiç haz duymaz.

Tamam bu kadar not yeter. Şimdi plan yapma aşamasına geçmeliyim.

Ben bu çocukla nasıl tanışabilirim?

Gerçekten onunla konuşmak istiyorum, o beni tanısın, benim varlığımın farkına varsın istiyorum.

Fakat aklıma yapabilecek hiçbir şey gelmiyor.

Klişe şeyleri mi denesem..?

Koridorun köşesinden aniden onun önüne çıkıp ona çarpıp elimdeki kitapları düşürmek..

Ya da o yürürken birden önünde durup ayakkabımı bağlamak..

Veyaaa onu takip edip onun gittiği yerlerde tesadüfen karşılaşmış gibi davranmak..

Hayır.. hayır... bunlar çok saçma yapamam.

Saksıyı çalıştırmak zorundayım. Hadi Sunoo tanışabilirsin bu çocukla.

Jealous // SunSunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin