-2-

115 6 2
                                    

"zülallllll "

"efendim canım" dedim gülümseyerek hepsi bana baygın bakışlarla bakıyorlardı.Ne yaptım ki ben ?

"Nerelere daldın yine sen ? bak geldik fakülteye hem bizimkiler senin iyi olduğuna inanmıyorlardı bir gidelim yanlarına da görsünler."

Bizimkiler kim ben tanıyor muyum ? Bunu onlara sormakla sormamak arasında kaldım sormamak kulağa daha mantıklı geliyor sonuçta birazdan öğreneceğiz. Fakülte dedikleri yer burası olmalıydı çok büyük ve çok güzel acaba ben burayı nasıl kazandım çokmu çalışmıstım ya da ücretlimi okuyordum bilmiyorum bunu müsait bir zamanda kızlara sorsam iyi olur.

"Şimdi ne yapacağız?" Dediğimde gamze

"Siz kantine gidin  ben buraklarla konuşup geliyorum "
dedi Gülay  gelip koluma girdi ve sude de yanımızda biz kantine doğru gitmeye başladık. Burak kim acaba sevgilisimiydi ?

"Canım ne içmek istersin ?" 

"Bilmem siz ne alıyorsanız ondan alın bana da farketmez." Etrafı incelemeye başladım gerçekten güzel bir yerdi ve çok  kalabalıktı.

"Kahveler geldi"

"Sonunda be kızım kaç saat oldu sen gideli"

"Sıra vardı ne yapayım hem beğenmiyorsan kendin gitseydin.

"Tamam ya sana da birşey demeye gelmiyor."

"Kızlar gamze nerde kaldı"
diye sordum dayanamayarak

"Zülalciğim bizi istemiyor olabilirsin de bunu bu şekilde belli etmen beni üzdü bilesin."

"Ben öyle demek istemedimki sadece  hemen geleceğim dedi hala gelmedi merak ettim"

"Şaka yapmıstım canım sadece gelmek üzeredir merak etme birşey olmaz ona "

"Peki o zaman "
Bir yandan kahvemi yudumlarken bir yandan etrafı daha dikkatli inceliyordum. Masaların hemen hemen hepsinde kızlı erkekli gruplar vardı. Herkes neşeliydi sadece benim mi canım sıkkındı burda. Garip olan benim moralimin bozuk olması mı yoksa onların neşeli olmalarımı ? Ah tabi ya hafızasını kaybeden birinden mutsuz olması beklenemezdi dimi ! Hatırlamak istiyorum bende mutlu olmak istiyorum bunu hak etmiyor muyum ? Kapıya doğru baktığımda gamze kolunda bi çocukla içeriye doğru geliyordu. Acaba sevgilisi bu muydu ? Çocuk yakısıklıydı birbirlerine yakısıyorlardı mutlulardı. Acaba beni de bu kadar çok seven ya da benim sevdiğim yanında mutlu olduğum biri varmıydı ? Muhtemelen yoktu olsa söylerlerdi dimi ama...

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin