Bazen kendimden bile uzaklaşmak istiyorum uzaklara gitmeyi herşeyden herkesden kendimden bile uzaklara , sinir olduğun üzüldüğün kişinin bulunduğu ortamdan nasılki kapıyı çekip uzaklaşabiliyorsak , kendimden de uzaklaşmak beynimi , kalbimi susturmak ve sadece dinlenmek istiyorum . Yoruldum çok yoruldum öle bı yoruldumki sanki üstümden , asvalt silindiri geçti ama ölmedim , suyun dibinde kaldım uzun süre nefes almak için çırpındım hatta alamadım ama boğulmadım , bu nasıl tarif edilir bilmiyorum ama yoruldum , iyi olmadığım halde iyiymiş gibi olmakdan , herkese gülüp iyiymişim gibi davranıp ama iyi olmamakdan çok yoruldum . 22 Yaşındayım ama sanki 222 yıl yaşamışım gibide ve 2 yaşındaki çoçuklar gibi olmayı isterken hemde , mutlu , huzurlu , kaygısız , tasasız , kendimden bile çok uzaklarda olmayı istiyorum bea . Hayat yeter bea , hayat yeter tutunduğum her dalı kırmak zorundamısın ? Sığındığım her limanı batırmak zorundamısın ? Sevdiğim herşeyi elimden almak zorundamısın ? Beni bu kadar üzmek zorundamısın ? Senden alacaklıyım hayat ! Senden hem kendimi , hemde benden aldıklarını alacaklıyım hayat . Bazen ne hissettiğimi bilmiyom , kendime anlatamıyorum ama şunu biliyorum ; beni bu hale sen sokdun hayat ! Nefreti , aşkı , intikamı , sevgiyi , güveni , hayal kırıklığını , en acı şekilde sen öğrettin ama şuan karışığım ! Sevdiğin bı insana aynı zamanda nefret besliyebilirmisin ? Yada onu özlerken aynı anda öfkeden kudurabilirmisin ? Önceden olsa hayır derdim demekkki yaşamak gerekmiş bazı şeyleri bilmek için . Yaşattın ama benim hayat damarlarımıda kuruttun ! Şuan yaşıyorsam , nefes alıyorsam , Allah korkusundan ama bedenen ama ruhum mezar başında can cekişiyor , çünkü yaşayan birinin mezarının başında ruhum şuan , yaşıyorsam beni bu dünyaya bağlayan şeyler olması , o mezarın sahibinin yaşıyor oluşu ve Havvayla kalbimin diğer yarısı Carlimin yaşaması , eğer onlarda olmasaydı ben gerçek bi mezardaydım şimdi ! Yorgunum , yordun beni hayat , nefes aldığım sürecede yormaya devam ediceksin heralde . . . Dinlenmek uzaklaşmak istiyorum kendimden bile !
İmza
Merve Helin ÇİFTÇİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Karşılığı
Novela JuvenilÖzür dilemek çok zor olmasa gerek gerekirse özrünü gerekirse teşekkürünü etmesini bilmen lazım ! ! ! Ama kendine ama başkasına , kendine vicdanlı olmayan Bir başkasına hiç olmaz . Yeri geldiğinde , gerekirse , kendinden veya kendine , özrünüde...