Grudzień

24 0 0
                                    

Emma grudzień rozpoczęła  próbnymi egzaminami .bardzo się nimi stresowała  6 grudnia pisała język polski nie było źle  dała radę napisała nawet rozprawkę .następnego dnia była matematyka tu było trochę gorzej a w środę pojawił się angielski nie było źle dala rade po egzaminach próbnych mogła  ochlanac dlatego  wychodziła na łyżwy  które uwielbiała właśnie tam poznałam swojego chłopaka  Patryka. Poznali się dzięki  znajomym   z początku a  się przyjaźnili a po czasie zaczęli ze sobą chodzić   mimo tego wszystkie  emma była szczelsiwa uśmiechała się  była po prostu sobą przyszedł poniedziałek 20 grudnia rozstali się bo to był,,tydzień próbny"  dziewczynę to rozbiło  4 dni przed świętami musiała wstać na nogi by rodzina nic nie podejrzewała. 22 grudnia  wigilia klasowa ostatnia wigilia klas 8 w szkole  obie klasy 8 siedziały  razem  rozmawialiali i nie dowierzali ze juz nie będzie takiej wigilia  nie będzie już tych ludzi. 24 grudnia wigilia  wszyscy siedzą przy jednym stole Emma spokojniejsza wigilia klasowa pozwoliła jej zapomnieć o Patryku  Udało się  święt spędzone z rodziną  uśmiechnięta  nie dala po sobie poznać że coś jest nie tak. Po świętach wychodziła z Alis na łyżwy. Alis jeździła świetnie   wręcz idealnie  .Po jakimś czasie na lodowisku pojawił się on Alex jeździł cudownie był świetny  Emma była na początku negatywnie nastawiona lecz nie tylko ona bo Victoria M też  za nim nie przepadała.Pezyszedl  Sylwester Emma stwierdziła że zrobi niewielka imprezę na którą przyszło 2 kolegów z klasy  Alis i Antek .Alis w tedy powiedziała Emmie że zakochała się w Alexsie na imprezie Alis  zadzwoniła  do Alexsa i rozmawiali   wtedy Antek krzyknął chlopie ona cie kocha i wszystko zaczęło się rozkręcać.   Była 23.50 każdy już czekał na nowy rok nikt nie mógł się  doczekać  tego  momentu .Już wszyscy mówili nowy rok nowy/a ja .
23.59 odliczając
10... 9...8...7..6..5..4...3...2..1...
NOWY ROK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 21, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zakazane pragnienieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz