Karanlık İhanetler

33 11 6
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)
Keyifli okumalar^^

21.06.2024
Başlama tarihlerinizi buraya alabilir miyim¿?

🌑🫧

Ben Arga..
Arga Oyunlarının kurucusu.

Hiç biri bilmiyor.
Arga Oyunlarını hiç bir yerde duymadılar.
Bilmiyorlar. Bilselerdi bir saniye bile düşünmeden kaçarlardı.

Bazen hayat sizi sürükler ve akışa engel olamazsınız.

Ben kurucu. Onlar da piyon olmaya mahkum oyuncular.

Ellerim, her yerim kana da bulansa bu benim tek yolum.
Başka bir seçeneğim yok. Doğru yolda olduğuma kendimi inandırmaktan başka şansım da yok. Çünkü en doğru yol bu yol. Arga için tek seçenek.
Karanlık kapkaranlık bir yol.
10 yıl önce asla tercih etmeyeceğim ama şu an tek tercihim.
Kendime bile acımayacağım bir yol.
Hiçbir şeyi  görmeyeceğim.
Görmeden devam edeceğim o yol.

Duygularım uzuvlarını yitirecek belki de ama ben vazgeçmeyeceğim.
Ben Arga'yım vazgeçmek onların hakkı benim değil.
Bir an bile olsun durmayacağım, duraksamayacağım. Son ana dek. Bu yoldan bir adım geri atmayacağım.

🌑🫧

" Amaçlarım uğruna yapabileceklerimi S.Y 'ye kanıtlamamın tek yolu bu  "
Derin bir nefes aldım ve namluyu Arga diye atan kalbe dayadım.
"Arga" dedi duygusuz bir sesle. İlk ve son kez bana Arga dedi. Her şey bitti. Onu son olduğunu bilecek kadar iyi tanıyordum.

" Senin ellerine benim kanım bulaşmayacak."

Elimdeki silahı çekip aldı.
Namluyu kafasına dayadı, emniyet kilidini açtı ve bir saniye bile düşünmeden tetiği çekti.
Hayat durdu..

Arga Oyunlarının sonu kıyamet alameti gibi gün geçtikçe yaklaşıyordu ve ben çaresizce izlemek dışında hiç bir şey yapamıyordum.
Gözlerimi kapattım ve ölümü düşündüm. Bir nefes kadar yakınımda olan ölümü. Her şeyin sonunu.

"Oyun bitti" dedi bir ses.. bu ses?
Bana çok yakın ama artık bir o kadar da uzak , imkansız gelen ses.  Evet bu ses, ilk Arga'nın sesi.

🌑🫧

Melektim, ölüm meleği oldum. Her tarafımda; sağımda, solumda, önümde, arkamda ve en olmaması gereken yerde kan var. Ellerim ellerimde kan var, ellerim kan kokuyor.

^^

Karanlık İhanetler 'Arga Oyunları' çok yakında Wattpad'de. Yazıp yazıp sildiğim, hiç emin olamadığım Karanlık İhanetler'i artık yazıyorum. Sonunda:) İlk bölüm için sabırsızlanıyorum.. (İlk bölüm dolu dizgin geliyorum. Tanıtımda spoi vermek istemedim. İlk bölüm daha tanıtım şeklinde olduğu içinde burayı biraz yüzeysel geçtim.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık İhanetler 'Arga Oyunları'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin