οι ετοιμασίες

14 6 2
                                    

Πρέπει να κάνω γρήγορα ! Δεν έχω πολύ χρόνο ... Χτες το βράδυ ξέχασα να βάλω ξυπνητήρι με αποτέλεσμα σήμερα ξύπνησα κατά τις 11 . Το κακό είναι ότι τα μαγαζιά κλείνουν στις 3 και θέλω να πάω να ψωνίσω πράγματα για εμένα και τον Star για να κάνουμε εντύπωση στον Theo . Νομίζω πως μου αρέσει λίγο αλλά δεν είμαι σίγουρη . Ίσως να είναι απλά ένας ενθουσιασμός ...

Η Mayia έβαλε βιαστικά ένα σορτσάκι και μια μαύρη κοντη μπλούζα . Φόρεσε τα αθλητικά της παπούτσια ,πήρε το κινητό της και μερικά χρήματα από τις οικονομίες της και έτρεξε γρήγορα στο mall . Όταν έφτασε μπήκε στο mompso,το αγαπημένο της μαγαζί με είδη ιππασίας . Στην συνέχεια πήγε στο equiSport και τέλος πέρασε από το decathlon . Η ώρα ήταν 3 παρά 10 . Είχε προλάβει να πάρει όλα όσα ήθελε . Κουβαλούσε 6 βαριές τσάντες και είχε ξοδέψει όλα τα χρήματα που είχε πάρει μαζί της ,αλλα δεν την πείραζε καθόλου . Ανυπομονούσε να πάει στον όμιλο για να δοκιμάσει τα καινούργια της πράγματα .

Μόλις γύρισε σπίτι της ,έφαγε μεσημεριανό και μετά έτρεξε στον όμιλο . Η βόλτα ήταν στις 6 και η ώρα ήταν 4 . Έκανε μπάνιο τον Star ,του φόρεσε το καινούργιο του ,λευκό υποσαγμα , έπλυνε την σέλα του και στην συνέχεια του φόρεσε τα καινούργια του ηνία και τις καινούργιες του γκέτες . Το άλογο έλαμπε αλλά η Mayia ήταν χάλια .... Έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο της , έπιασε τα μαλλιά της σε μια ψηλή αλογοουρά ,φόρεσε την άσπρη της κιλωτινα και το μαύρο της t-shirt ,τις ψηλές, αστραφτερές ,της μπότες και στο τέλος έψαξε καλα μέσα στην τσάντα της για να βρει το κράνος της ... Αλλά δεν ήταν πουθενά !

Τι θα κάνω τώρα ? Δεν έχω καθολου χρόνο για να πάω σπίτι να πάρω το κράνος μου ,και φυσικά δεν θέλω να στήσω τον Theo . Τα κράνη του ομίλου είναι μέσα στην λάσπη και δεν θέλω ο Theo να νομίζει ότι ειμαι από αυτές που καθαρίζουν το κράνος τους μια φορά στα 10 χρόνια . Το αποφάσισα ! Θα πάω χωρίς κράνος ... Ο star έχει κάνει αυτή τη διαδρομή χιλιάδες φορές και δεν έχει τρομάξει ούτε μια . Το ξέρω είναι επικίνδυνο αλλά θα προσέχω ... Εμπιστεύομαι τον Star περισσότερο και από τον εαυτό μου και στη τελική δεν είμαι και καμιά αρχάρια ....

Έτσι και έγινε λοιπόν ... Η Mayia κάθισε στο box του Star και τον χάιδευε . Το τρίχωμά του ήταν πιο λαμπερό από ποτέ . Μετά από 10 λεπτά εμφανίστηκε ο Theo ....

too soon to say goodbye Where stories live. Discover now