- Γεια Mayia ,τι ωραία κιλωτινα είναι αυτή που φοράς !!
Ήμουν σίγουρη ότι θα του άρεσε ,πάλι καλά δηλαδή γιατί ήταν πανάκριβη
- Γεια Theo , και τα δικά σου ρούχα δεν είναι άσχημα ...
Φορούσε μια καφέ κιλωτινα που τόνιζε τα κάστανα ,μεγάλα του μάτια και μια άσπρη μπλούζα .... Ήταν πανέμορφος !
- Ευχαριστώ ! Από ότι βλέπω έχεις ετοιμάσει τον Star ,οπότε δώσε μου 10 λεπτά να ετοιμάσω ένα άλογο και φύγαμε .
- Γιατί δεν έχεις δικό σου άλογο ?
- όχι δυστυχώς ... Οι γονείς μου δεν έχουν την οικονομική άνεση να μου πάρουν ,αλλά είναι το όνειρο μου απο όταν ήμουν παιδί
- θες να σου δανείσω τον Star ? Είπα με βαριά καρδιά ... Δεν έχω δώσει ποτέ τον Star ,ούτε καν στην Ivy , αλλά τον λυπήθηκα . Τα μάτια του έλαμψαν από χαρά και ένα μικρό χαμογελακι έσκασε στην άκρη των χειλιών του
- μπορείς να το κάνεις αυτό ?
- και φυσικά ,για εσένα θα έκανα τα πάντα :)
Ωχχ! Γιατί το είπα αυτό ? Σίγουρα τώρα θα νομίζει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του και ότι θέλω να του τα ζητήσω και ...
- χαχαχχα ευχαριστώ ,αλλά δεν χρειάζεται να τον αποχωριστείς ,στα αλήθεια μπορώ να πάρω κάποιο άλλο άλογο
- όχι επιμένω ... Πρέπει να πάρεις τον Star ! Τρομάζει πολύ δύσκολα και είναι πολύ ευχάριστος σε όλη την διάρκεια της βόλτας ... Εγώ θα πάρω τον Teddie που είναι εξίσου χαριτωμένος ...
Η αλήθεια είναι ότι η σκέψη ότι θα ιππευα τον Teddie ( το άλογο της Ivy)χωρίς κράνος , με τρόμαζε . Ο Teddie τρομάζει με το παραμικρό ,ειδικά όταν τον πάμε βόλτα ...Έχω μετανιώσει είδη για αυτό που είπα ,αλλά δεν μπορώ να το πάρω πίσω ...
- οκαυ λοιπόν , πήγαινε να ετοιμάσεις τον Teddie . Εγώ θα σε περιμένω εδώ ακριβώς .Μετα από περίπου 15 λεπτά ,τα δύο παιδιά έβγαλαν τα άλογα έξω από τον στάβλο και ανέβηκαν πάνω . Ο Star ήταν ήσυχος όπως πάντα ,αλλα ο Teddie φαινόταν να έχει πολύ όρεξη και η Mayia είχε αρχίσει να φοβαται ...
-Mayia είσαι σίγουρη ότι θες να ιππευσεις αυτό το άλογο χωρίς κράνος? Φαίνεσαι λίγο ανήσυχη . Ίσως αν φορούσες κράνος να ένιωθες πιο ασφαλές .
- Πφφφ ,μια χαρά ήρεμη είμαι ,τον έχω ιππεύσει αυτόν εδώ χιλιάδες φορές χωρίς κράνος ,θα είμαι ένταξη !
Μεγάλο ψέμα γιατί δεν είμαι καθόλου ήρεμη και δεν έχω ιππεύσει ούτε μια φορά τον Teddie χωρίς κράνος . Το μόνο που θέλω είναι να πάνε όλα καλά στην βόλτα και να γυρίσω σπίτι ,χωρίς ούτε μια γρατζουνιά.....
ESTÁS LEYENDO
too soon to say goodbye
Novela JuvenilΗ Mayia Brown είναι ένα 15χρονο κορίτσι όπου μετά από χρόνια προσπαθειας και προπόνησης ,στην ιππασία, είναι έτοιμη να πάει στους πιο σημαντικούς αγώνες της ζωής της με τον Star ( το άλογο της ) Κάτι τρομερό όμως συμβαίνει και η Mayia χάνει κάθε...