Mayle her sabah gözlerini açtığında kapatmak isterdi. Neden diye düşünmeyin. Fazla anlam falan da yüklemeyin sadece uykusu var.
Mayleyi uykusundan alıkoyan ve genede gözlerini açmasını sağlayan şeyse daha kötü. Umarım bu sefer fazla anlam yüklemişsinizdir. Çünkü bu seferki olay çok daha kötü. O uykusuna her geri dönmeye çalıştığında onu yatağından sürükleyerek çıkaran şey abisi. Abisi Zander kesinlikle zamanında uyanık olması gerektiğini söylüyordu. Ve onu zorla yatağından çıkartıyordu.
Belki Mayle'nin hayatı sıradan. Belki normal. Belki olaysız. Peki dünyada onun gibi olaysız bir hayat mı yaşıyor? Peki Mayle'nin hayatı sıradan kalmaya devam edecek mi?
Bir sabah uyandığında hayatı değişmiş olacak. Aslında en başından beri olması gereken kişi olarak devam edecek hayatına. Peki Mayle dünyayı kurtarması için onu seçen kişiler ona yardım etmek yerine karşısında durunca ne yapacak? Peki Mayle onları içine girdikleri bataklığın içinde görünce ne yapacak? Yardım edecek mi? Peki onun karşısında duran adama aşık olunca ne olacak? Peki ya direk soralım o kişi kim olacak? Dost bildiği kişiler düşman, düşman bildiği kişi dost olunca Mayle buna inanabilecek mi peki?
Normal olan hayatına aşk, nefret, mutluluk, mutsuzluk gibi duygular girecek.
Dünya değişiyor bütün dünya buna ayak uydurmaya çalışırken kafasına bu durumu birazcık bile takmayan Mayle'nin hayatı diğer herkese göre daha çok değişecek ama kimse bilmiyor? Veya abisi Zander biliyor olabilir mi? Peki neden Mayle neden Zander değil?
Peki hayatına yeni giren kişiler. Onlara alışabilecek mi? Daha fazlası onlar Mayle'ye alışabilecek mi?
Aradığı şey aslında burnunun ucundaysa ama kimse göremiyorsa. Nasıl farkedecekler?
Aslında gerçekten buraya birkaç tane okuyanı hayattan soğutacak espiri koymak istiyorum ama okuyan kişinin kitaptan kaçmasını da istemediğimden bunu yapmayacağım.
Ve önemli bir konu daha var. Bu kitap her ne kadar mizah içerse de ve doğaüstü olaylar olsa da asıl bu kitabı yazmamın amacı insanların suyu hor görmesi bu yüzden kitabı okurken pek çok şeyde suyun varlığı günü kurtaracak o yüzden lütfen yorumlara "ne suymuş ya, anladık her şeyde su kurtaracak günü, sudan sıkıldım, uf her şeyin altından da su çıkıyor" vs. yazmayın ayrıca siz böyle hissetmeyin diye her şeyi de suyla ilgili yapmayacağım.
Umarım kitabı beğenirsiniz diyerek bu bölümü sonlandırmak istiyorum ama son olarak başka bir şey var.
Adamın biri kızmış, istemeye gelmişler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Varisi
Fantasy!!MİZAH KİTABIDIR!! !!HAYIR DEĞİLDİR!! İnsanlık yok olabilir. Dünya dört elementin kullanıcılarına bağlı. Hepsi kendi varisilerini eğitirler. Varsisin kullanıcı olacağı günse bir önceki kullanıcının görevi son bulduğunda gelir. Görevlerin son bulma...