-2-

80 8 4
                                    

𝑨 𝒓𝒐𝒏𝒄𝒔𝒕𝒆𝒍𝒆𝒑

Steve Harrington... sokat tudnék mesélni róla hiszen egy iskolába járunk. Ő egy évvel idősebb nálam, talán ezért nem tudott a létezésémről. Tavaly elkezdett járni Nancy Wheelerel és tudtommal még mindig együtt vannak...bájos nem?

Miután mindenki bemutatkozott nekem, elkezdtük biztonságossá tenni a romos buszt. Velem együtt összesen öten voltunk, de csak hárman csináltunk a dolgunkat. Lucas és Dustin veszekedett valamin amit Steve szóvá is tett.

- Hé srácok! Miért van az, hogy csak a két új lány segít nekem?- kérdezte tőlük Steve. Ezután Dustinék is beálltak segíteni. Fél óra múlva már kész is lettünk vele.

November van. Ezért a nap gyorsan nyugszik le, hiszen már teljes sötétség volt amikor a buszban ültünk.

- Dawn miért piros az arcod egyik fele? Talán fázol? - kíváncsiskodott Max.

- Figyelj Max, ha csak azért jöttél, hogy beleköss mindenbe el lehet menni oké?- förmedt rá Dustin. - Jesszusom, bocsánat.- majd Max fogta magát és felment Lucashoz.

- Szép volt Dustin! Ez a beszéd.- dicsérte meg Steve. - Nem nem erről van szó. Ezt amúgy is megtettem volna.

Dustin mindent tud mint már említettem.
Azt is tudja hogy a nagynéném múltkor felpofozott... általában minden héten megismétli, mikor milyen kedve van.

- Hé srácok...ti is halljátok?

- Igen...-mondta Dustin.- Dustin, itt van!-kiáltott Lucas.

- Miért nem eszi a húst?- kérdeztem.- Valószínűleg már unja a marhát.-mondta Steve.

Ezután megfogta az ütőjét és elindult az ajtó felé. - Steve! Hova mész?- kérdezte tőle Dustin.

- Szerinted Henderson? Dawn gyere te is.- mondta Steve, majd a kezembe nyomott egy vascsövet.

- Steve ezzel mi a francot kezdejek?- kérdeztem idegesen. - Csak akkor használd ha kell!- mondta.

Amikor kimentünk a buszból, Steve hátra nyúlt majd megfogta a csuklómat. Elindultunk ahhoz az ízéhez ami múltkor még kisebb volt mint a tenyerem.

Steve elkezdte hergelni őt a szöges ütővel, ami láthatólag nem tetszett neki.

- STEVE! TÍZ ÓRÁNÁL!- kiabálta Lucas.

- Most nem érek rá Sinclair!

- Steve! Steve! - szólongattam Stevet, mivel kettő izé közeledett felém.

- Dawn fuss! Menj!

- Nem hagylak itt basszus! - makacskodtam.

- Menj már!- kiabált rám. Ameddig ő feltartotta a lényeket, én futni kezdtem a busz felé. Amikor beértem azonnal Steve felé fordultam aki még mindig nem jött utánam.

- STEVE GYERE MÁR! - Kiabált neki mindenki. Fél perc múlva végre hallgatott ránk és a busz felé vette az irányt. Éppenhogy beért mielőtt elkapták volna.

20 perccel később

Éppen a síneken sétáltunk visszafelé, én Steve mellet a gyerekek pedig előttünk.

- Amúgy... Te és Nance még együtt vagytok? - kérdeztem.

- Nem... már nem. Szakított velem mert elvileg minden amit mondok az baromság. És fogalmam sincs mit csináljak hiszem szeretem őt és nem akartam elveszíteni.- fakadt ki Steve. Én pedig már éppen megszólaltam volna amikor megelőzött. - Jézusom...nem tudom miért mondtam ezt el neked. Sajnálom.- nevetett fel kínosan.

- Semmi baj! Tényleg semmi baj. Örülök hogy elmondtad. - feleltem neki mosolyogva. De nem tartott tovább a beszélgetésünk mivel a srácok megint össze kaptak valamin.

- Hé! ti már megint veszekedtek?- kérdezte Steve.

- Igen Steve! Mert Lucas nem hiszi el, hogy nem kellett volna bevennie Maxet - akadt ki Dustin.

- Már elnézést de én is itt vagyok! - mondta Max.

- Srácok! Nem ezen kéne veszekedni. Ki tudja hogy Dart és a barátai miket fognak csinálni! És már lehet nem csak macskát fognak enni! - mondta Steve.

- Macskát? - kérdezte Lucas. - Nem... Steve azt sem tudja miről beszél!- mondta Dustin.

- De azt mondtad hogy megette Miáut!- mondtam.

- Steve! Dawn! - fogta a fejét Dustin.

- Ki az a Miáu?- kérdezte Max. - Dustinék macskája.- Segítette ki Steve.

A veszekedés tovább folytatódott, de eközben hangokat hallatunk meg Stevevel az erdő felől. Szóltunk a a többieknek, hogy ideje lenne figyelni. Majd a fiúk elindultak a hang irányába. Csak én és Max álltunk még ott. Pár másodperc habozás után, utánunk mentünk.

Egyszercsak két alakot láttunk a közeli tavolban. Amikor már elég közel voltunk hozzájuk akkar ismertük csak fel őket. Nancy és Jonathan volt az. Amikor Steve meglátta, hogy Nancy egy másik fiúval van eléggé csalódottak tűnt.

- Ti meg mit kerestek itt? - kérdezte tőlünk Nancy. - Ugyan ezt kérdezném tőletek is.-válaszoltam. - elnézést...de te ki is vagy?- kérdezte Nancy. - Ő Dawn.-mondta egyhangúan Steve helyettem.

Ezután pár másodpercig mindenki csöndben volt majd Jonathan megszólalt.







𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐩𝐞 // 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐢𝐧𝐠𝐭𝐨𝐧 𝐟𝐟 //Where stories live. Discover now