5. Bölüm

56 1 0
                                    

Sabah Mert' in araması ile uyandım. Elimi yavaş yavaş yandaki çekmecenin üstüne doğru uzatıyordum. O an da telefon elimden kaydı ve yere düştü.

Yorgun argın ve uykulu bir şekilde yataktan kalktım. Kocaman bir off çektim ve yataktan yere doğru uzanarak telefonu açtım. Üstelik her yerim kaşınıyordu. Sınıfta ki aptallar yüzünden.

Uykulu ve yorgun bir ses tonu ile Mert' e efendim dedim.

Mert:Gizem neden dün gece telefona bakmadın? Hatta bakmak değil meşgule attın. Neden güzelim?

Gizem:Ya Mert Allah aşkına bir günaydın der insan ya.

Mert:Günaydın güzelim. Şimdi soruma cevap ve-

Derken sözünü kestim.

Gizem: Allah aşkına dur saate bakıcam kaç diye.

Mert:Saat 04.34 güzelim.

Gizem:Yaa Mert neden bu saatte aradın ki? Sabahı bekleyemedin mi?

Mert:Ayağa kalk.

Gizem:Neden?

Mert:Ya kızım yoruyorsun ya. Kalk işte dediklerimi yap sen.

Gizem:Tamam.

Mert:Şimdi cama doğru yürü ve pencereyi aç.

Pencereyi açtım ve karşımda Mert' i gördüm. Süpriz diyerek içeriye girmeye çalıştı. Resmen pencereye tırmanmış.

Gizem:Lan ne yapıyorsun?

Mert:Seni merak ettim.

Gizem:Babam seni görürse varya biz biteriz. Daha doğrusu ben biterim.

Bahçeden bir ses geldi. O an Mert ile panikledik. Mert' e içeriye girmesinde yardım ettim.

Çok zorlandık ama sonunda içeride. Odamda!!

Baya odamda!!
Benim ODAMDA!!

Bu sefer ben panik yaptım. Mert elinile ağzımı kapattı. Bana sessiz ol!! Dedi.

Daha sonra sırıtarak nasılsın dedi.

Gizem:Uykum var.

Mert:Çok fazla mı?

Gizem: Evet.

Mert: Benimde var.

Gizem: Yaa Mert burda kalamazsın!

Mert:Neden?

Gizem:Çünkü babam görür ise mahvoluruz.

Mert:Ya birşey olmaz olmaz!! Erkenden giderim.

Mert alaylı bir tavırla herkes uyuyor diyerek geri geri gitti. Daha sonra ayağını yatağın kenarına vurdu ve çığlığı bastı.

O sesi eminim tüm mahalle duydu.

Mert' in elimle ağzını kapattım. Sus dercesine mimikler kullandım. Ve o an babam seslendi. Gizem kızım iyi misin? Diyerek.

Ve ayak sesleri geliyordu. Merdiven basamaklarından çıkma sesleri ölüme daha yakınmışım gibime geliyordu.

Gizem:Ne yapıcaz??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOĞRU KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin